AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Men har du alikevell funnet en som er like bra/ bedre? Jeg sitter her forlatt og sutrer. Føler at jeg ALDRI kommer til å finne en som han. En som er så snill, en som er så omsorgsfull, en som er så glad i meg, en som liker meg så godt. Ingen så kjekk osv. Og sånn går dagene, og jeg blir sprø! Anonymous poster hash: 3ed39...fe0
Meline37 Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Men har du alikevell funnet en som er like bra/ bedre? Jeg sitter her forlatt og sutrer. Føler at jeg ALDRI kommer til å finne en som han. En som er så snill, en som er så omsorgsfull, en som er så glad i meg, en som liker meg så godt. Ingen så kjekk osv. Og sånn går dagene, og jeg blir sprø! Anonymous poster hash: 3ed39...fe0 jeg kjenner meg igjen i den. Håper på å våge å sette i gang å date etterhvert igjen. Har hatt en lang pause ifra dating. Er veldig redd å gå på smeller. Føler meg fortsatt såret over eksen min som forlot meg, og en annen som jeg hadde et lite flørteforhold til som også forlot meg. Så hos meg er det to personer fra fortiden som gjør at jeg føler meg lite klar. Blir sprø av kjærligheten. Endret 16. juli 2014 av Meline37
Nanami Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Klikket inn på tittelen fordi jeg kjente meg igjen, men ikke i resten av innlegget desverre. For min del har jeg alltid følt at exen var min store kjærlighet, at jeg aldri ville finne bedre og at jeg alltid ville elske ham. Han følte det samme. Ingen av våre senere kjærester nådde helt opp, og til slutt fant vi tilbake til hverandre. Men sånn er det som regel ikke. Det er alltid noen andre, du vil selvfølgelig finne noen som passer deg mye bedre og som du vil ha det helt perfekt med. Kjærlighetssorg er vondt uansett hva, men det går over
Gjest lurven Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 De fleste har vel følt det sånn, men det er bare i øyeblikket, det går som regel over
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 jeg følte det sånn i lang tid, helt frem til jeg møtte min nåværende kjæreste, som er enda bedre igjen . Det er mange bra personer derute Anonymous poster hash: ff99c...f68
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Etter at eksen min slo opp murte jeg meg inne i tre år og snakket knapt med andre jenter. Hadde et par av-og-på-forhold før jeg fant hun jeg er sammen med nå - som er 10 ganger bedre. Dessverre er jeg redd for å miste henne også nå Anonymous poster hash: 80c76...05f
Apehjerne Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 alle som er blitt dumpa før har tenkt nettopp slike tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå