Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date i helgen og når jeg tenker på det får jeg en rar følelse i magen som ligner på den jeg får når jeg er kvalm? Det trekker seg liksom litt sammen og jeg blir nesten svimmel. Synes dette er veldig spesielt. Gutten er fin han og jeg er interessert. Er det dette de kaller sommerfugler i magen eller er jeg bare nervøs? Skjønner ingenting..

Anonymous poster hash: ffdc7...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du hører spent og nervøs ut :)

Jeg får samme følelse når jeg gleder meg til å se kjæresten min etter det er en stund siden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du hører spent og nervøs ut :)

Jeg får samme følelse når jeg gleder meg til å se kjæresten min etter det er en stund siden.

men det er vel ikke nødvendigvis bra å være nervøs er det det da? Vil så gjerne ha varme følelser, ekkelt å kjenne på de jeg har.. Ts.

Skrevet

men det er vel ikke nødvendigvis bra å være nervøs er det det da? Vil så gjerne ha varme følelser, ekkelt å kjenne på de jeg har.. Ts.

Har du vært på date med han før?

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært på date med han før?

Nei, vi snakker sammen på telefonen. Skal på første date til helgen. Har bare vært forelsket én gang før og da var det mer hjertebank når jeg var nervøs men etterpå kom alle de fine følelsene :) Denne "kvalme" følelsen jeg har nå vet jeg ikke om er bra eller dårlig.. Ts.

Skrevet

Nei, vi snakker sammen på telefonen. Skal på første date til helgen. Har bare vært forelsket én gang før og da var det mer hjertebank når jeg var nervøs men etterpå kom alle de fine følelsene :) Denne "kvalme" følelsen jeg har nå vet jeg ikke om er bra eller dårlig.. Ts.

Da er det bare det at du er spent og nervøs for om han er sånn som han virker på telefon. Helt normalt. Gå på daten og du vil se senere at det vil gå over :)

AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare det at du er spent og nervøs for om han er sånn som han virker på telefon. Helt normalt. Gå på daten og du vil se senere at det vil gå over :)

Tusen takk! Håper det :)

Skrevet

Hvorfor må alltid en date være så formell? Slapp av, senk skuldrene og gled deg.

Dette er noe du skal glede deg til, ikke grue deg til.

Det som funker for meg, er å tenke at det behøver ikke være så stivt..Skjønner? Du skal bare ut med noen du liker, og noen som liker deg tilbake. Er det noe å grue seg for? Det hadde vel vært værre om du skulle på en date med din værste fiende?

Lykke til! Han liker deg allerede, bare vær deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må alltid en date være så formell? Slapp av, senk skuldrene og gled deg.

Dette er noe du skal glede deg til, ikke grue deg til.

Det som funker for meg, er å tenke at det behøver ikke være så stivt..Skjønner? Du skal bare ut med noen du liker, og noen som liker deg tilbake. Er det noe å grue seg for? Det hadde vel vært værre om du skulle på en date med din værste fiende?

Lykke til! Han liker deg allerede, bare vær deg selv.

jeg var rolig og hadde ingen forventninger helt til han sa at han hadde fått sommerfugler i magen og begynte bli betatt av meg. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...