AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hei! Jeg har vøri enslig i noen år nå, og funderer nå på å prøve meg på dating igjen. Problemet er at jeg ønsker å treffe noen som er veldig forsiktig av seg, i alle fall på begynnelsen. Har snakket med noen litt på Internett, som antydet at hun ville treffes, men jeg tør ikke. Ikke på en datingside da. Det ble lett snakk om sex og jeg blir skremt av det, og føler meg vulgær og som en ekkel gris. Hvordan kommer jeg i kontakt med en kvinne som kan ta det litt forsiktig? Hva skal jeg si, uten å virke som en barnslig tulling? Noen som har noen tips på hvordan jeg bør gå fram? Finnes det trygge norske datingsider der det er mulig å treffe en slik kvinne? Hilsen mann i slutten av 30-årene. Anonymous poster hash: 79268...1ff
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Jeg tror ikke de fleste kvinner på datingsider er interessert i å snakke om sex på internett, bare et fåtall. Så du kan nok trygt søke lykken på datingsider. Om du ikke legger opp til seg i begynnelsen, så gjør som oftest ikke kvinnen det heller. Anonymous poster hash: 49db9...816 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Rettelse: Om du ikke legger opp til sex i begynnelsen, så gjør som oftest ikke kvinnen det heller. Anonymous poster hash: 49db9...816 Anonymous poster hash: 49db9...816 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Det er vel som regel mannen som legger opp til en eventuel sexprat, om du ikke legger opp til det så vil jeg tro at du slipper.Anonymous poster hash: 09cb7...ced 4
Gjest Knuse Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Tror ikke du finner dem på noen spesiell side. Alle damer er jo forskjellige. Du får bare snakke med folk og føle deg frem.
Gjest Hedra Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har datet endel fra ulike nettsider og det er de mannfolka som evner å være oppriktig interessert i dama og snakker om andre ting enn sex, som får flest treff. Det ligger mer kvalitet over slike menn. Det viktigste for deg er å kutte ut "jeg er stygg" pratet ditt. Det er skikkelig turn-off for damer !
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Det viktigste for deg er å kutte ut "jeg er stygg" pratet ditt. Det er skikkelig turn-off for damer ! Jeg er ikke sikker på om jeg forstår deg nå. Jeg er ikke så opptatt av utseende, og jeg er ikke stygg, og sier heller ikke det. Kan du forklare litt, har sikkert missforstått som vanlig. Anonymous poster hash: 79268...1ff
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Tror kanskje jeg forstår hva du mener nå. Det er selve ordlyden av åpningsinnlegget mitt, ikke sant? Fremstår som stakkarslig, dum eller noe slikt? Jeg er veldig klar over at jeg ikke fremstår som attraktiv her, det var jo heller ikke meningen. Hvis du leser åpningsinnlegget igjen, uten kontaktannonse murrende i bakhodet, så kanskje det er lettere å forstå hva jeg spør om? Og jeg er ikke interessert i flere treff, en holder i massevis. Anonymous poster hash: 79268...1ff
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Skriv "Jeg svarer ikke damer som kun er interessert i sexprat" på slutten i profilen du lager. Skriv det slik du mener det og at du søker et skikkelig vennskapsforhold og et ordentlig damemenneske. Anonymous poster hash: 8393c...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå