jennifer12 Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hei! Jeg har svea vinterjakke og har hatt den to sesonger og den er jo grei. Problemet er bare det at den har blitt så utrolig mainstream. så jeg lurte på om noen vet om noen fine vinterjakker som ikke er svea, parajumper eller woolrich? Synes egentlig at parajumper og woolrich er veldig fine jakker spesielt parajumper long bear, men har virkelig ikke lyst til å kjøpe den nå som alle har den.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Kanskje ikke den stilen du er ute etter, men jeg har lagt min elsk på Norrøna, har to tykke, varme vinterjakker derfra. Siste tilskudd var denne:https://www.norrona.com/nb-NO/Products/1042-13/7718/29-gore-tex-primaloft-parka-w/Anonymous poster hash: 5934c...03a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Jeg er veldig fornøyd med min Peuterey, italiensk merke tror jeg. God og varm og ikke mainstream. Anonymous poster hash: 79bfd...f2e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Canada goose Anonymous poster hash: 43fef...69a
Gjest princess123 Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Nå er jo Canada Goose også ganske mainstream, men den kan jeg virkelig anbefale! Godeste jakka jeg noen gang har vært borti! Jeg er en frysepinne uten like, og har helst lyst til å grave meg ned de kalde månedene her til lands, men med CG er jeg god og varm. Venninnen min er helt motsatt, blir fort varm osv, men hun liker den også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå