Gå til innhold

Sukker.no "Kropp xxx cm og slank (Trener og spiser sunt i blant)"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere jenter skriver det, betyr det at dere gjerne vil ha en mann som også faller under den betegnelsen?

Vet at spm har mange forskjellige svar men er litt nysgjerrig på om det har noe å si i det hele tatt når det kommer til gutta dere er interessert i.

Anonymous poster hash: 9b758...44d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville for det første aldri skrevet noe sånt, da jeg ønsker å fokusere på andre kvaliteter, men i utgangspunktet ikke. Det er jo ikke sånn at jeg er på utkikk etter en klone av meg selv.

Anonymous poster hash: 9bebc...453

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet på utkikk etter en som er lik meg på det punktet ja.

Er ingen fanatisk helsefreak, men etter å ha drevet med nettdating en stund er mitt inntrykk at de som er veldig ulik meg på dette punktet har en livsstil og innstilling til kropp og helse som er for langt unna min.

Da tror jeg det blir vanskelig å leve sammen, f.eks.når veldig ulike matvaner skal forenes. Jeg blir rett og slett syk av å spise for mye "drittmat",søtsaker og brus.

Jeg firer heller på andre ting.Utdannelsesnivå og karriere er jeg f.eks. mindre opptatt av. Hobbyer,musikk- og klessmak o.lign. kan også være forskjellig fra mine uten at det betyr allverden.

Skrevet

På de ulike nettstedene så er det jo nærmest obligatorisk å fylle inn slik info og/eller krysse av. Selv om jeg krysser av for at jeg liker å trene så trenger ikke nødvendigvis partneren min like det, men dersom han i tillegg spiser drittmat, er småfeit og kler seg dårlig så ser jeg nok et mønster som ikke faller i min smak.

Skrevet

Jeg vil i utgangspunktet ha en partner som er lik meg på den fronten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville for det første aldri skrevet noe sånt, da jeg ønsker å fokusere på andre kvaliteter, men i utgangspunktet ikke. Det er jo ikke sånn at jeg er på utkikk etter en klone av meg selv.

Anonymous poster hash: 9bebc...453

Det er ikke noe de direkte skriver på profilen, men heller et av valgene man kan velge når de skal beskrive seg selv.

Anonymous poster hash: e92cc...45e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes veldig mange skriver at de liker å trene og gjør det mye. Er det sant, eller er det mye skryt også?

Anonymous poster hash: 6b91c...75e
Gjest Lille-pus
Skrevet

De som skriver den teksten vil passe dårlig sammen med en 'sofagris' som bare gamer, - for å si det forsiktig.

Det forteller noe om henens interesser. Er det for stor differanse så blir det jo uinteressant etter en stund. Det tror jeg de fleste forstår.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes veldig mange skriver at de liker å trene og gjør det mye. Er det sant, eller er det mye skryt også?

Anonymous poster hash: 6b91c...75e

Det er ofte vanskelig å vite før man blir bedre kjent, synes jeg. Men en del folk skriver det nok for å skryte ja, og tiltrekke seg damer som trener.

Jeg møtte f.eks. en som skrev han elsket trening,friluftsliv og naturen. Men den tiden vi datet var vi enten alltid i byen på pub/cafe,kino etc..eller hjemme hos en av oss,og han innrømmet at han sjelden trente og aldri gikk på fjelltuturer.

En annen jeg møtte skrev han trente mange ganger i uken. Dette viste seg å være behandlingstimer hos kiropraktor og fysioterapeut pga en sykdom. Det kommer mer under kategorien behandling enn trening etter min mening, men ok.

Så min erfaring er at man ikke kan vite sikkert før man blir bedre kjent med personen hva som ligger i "liker å trene og gjør det mye".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte f.eks. en som skrev han elsket trening,friluftsliv og naturen. Men den tiden vi datet var vi enten alltid i byen på pub/cafe,kino etc..eller hjemme hos en av oss,og han innrømmet at han sjelden trente og aldri gikk på fjelltuturer.

Rimelig standard. ALLE liker friluftsliv, men er rimelig stor forskjell på hva man legger i det. Synes man bør skrive konkret hva man driver med. F.eks fjellturer, bærplukking eller ekspedisjoner over nordpolen.

Anonymous poster hash: 4a3da...bdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar svarene for at jeg styrer unna de jentene som velger den beskrivelsen. Jeg har ikke noe imot å gå i fjellet men jeg har vel noen par kilo for mye.

Anonymous poster hash: e92cc...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...