Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Noen som kan gi meg råd om hvordan jeg kan barbere meg nedentil på best mulig måte? Hva burde jeg bruke av gel og kremer? Hvordan få det glatt!? Er grønn på dette området ☺️

Anonymous poster hash: 551de...09d

Skrevet

Aldri bruk sløve barberblader ihvertfall! Da er det veldig lett å irritere huden og få røde nupper. Jeg har en egen høvel til intimbarbering :) Pleier også å smøre på bacimycin salve etter barbering for å roe ned området og unngå inngrodde hår osv. Jeg bruker ingenting i dusjen, men vet det finnes egen gel til intimbarbering

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en sånn intimbarberingsgel som jeg har på rett etter barbering.. Den funker veldig bra en periode, og så slutter den plutselig å ha effekt, slik at jeg må ta en pause fra den. Når jeg begynner å bruke den igjen så går det bra i en like lang periode.. Merkelige greier. Men ja, den er hvertfall verd å prøve :) Kjøpes på kondomeriet, nytelse.no osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Wilkinson Sword - Quattro for Women. Den fungerer kjempefint for å trimme og barbere. Den har også en stripe som allerede inneholder jojoba ekstrakter. Er heller ikke dyr.

Anonymous poster hash: 60b16...ece
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker venus breeze barberblad og barberer meg i dusjen :) Da trenger jeg ikke noe krem, skum eller noe annet :)

Anonymous poster hash: 87cab...1fc
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken peeling burde man bruke på underlivet?

Anonymous poster hash: 551de...09d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke bruke peeling, men dette er kanskje individuelt? Jeg har barbert meg nedentil så lenge jeg kan huske og er ikke noe plaget med nupper eller inngrodde hår... Var det i begynnelsen, men jeg tror det er slikt som går seg til når huden blir vant med å bli barbert?

Har hørt mange som prøver å barbere seg men slutter med engang fordi de får nupper som klør, trikset er da og forsette, huden blir vant med det ;)

Anonymous poster hash: 87cab...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...