AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Del Skrevet 15. juli 2014 Finnes det en nettside for de som vil komme i kontakt med Thai-damer? Isåfall, har noen en link å dele? Anonymous poster hash: 7250c...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. juli 2014 #2 Del Skrevet 15. juli 2014 Man drar til Thailand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Del Skrevet 15. juli 2014 Man drar til Thailand. Kan man ikke gjøre "forarbeidet" hjemmefra? Vil tro at det finnes enklere måter å treffe noen på, men har ingen nettside. Anonymous poster hash: 7250c...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor vil du ikke ha en pen blond norsk med blå øyne? Anonymous poster hash: 722da...9c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Del Skrevet 15. juli 2014 Finnes kanskje en postordrekatalog? Anonymous poster hash: a17f4...f09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomann71 Skrevet 15. juli 2014 #6 Del Skrevet 15. juli 2014 Finnes det en nettside for de som vil komme i kontakt med Thai-damer?Isåfall, har noen en link å dele? Anonymous poster hash: 7250c...a2a Noe sier meg at det ikke er så veldig vanskelig å Google seg frem til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 15. juli 2014 #7 Del Skrevet 15. juli 2014 Google... Er tonnevis av datingsider for dette. Skulle tro det var trolling siden du ikke har søkt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 15. juli 2014 #8 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Hvorfor vil du ikke ha en pen blond norsk med blå øyne? Anonymous poster hash: 722da...9c1 Fordi de er så vanskelige. Er ikke TS. Skjønner heller ikke hvorfor han skal finne noen thai damer, tror at det ofte funker bedre med ei kristen øst-europeer eller filipine. De er ganske like oss. Endret 15. juli 2014 av Idollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Del Skrevet 15. juli 2014 Prøv thaifriendly.com. Gratis om du nøyer deg med å skrive til thaidamene og ikke chatte. Da må du betale. Masse bra der. Noen horer ja, men mange seriøse som er ute etter loooove. :-) Anonymous poster hash: d1c1a...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #10 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor vil du ikke ha en pen blond norsk med blå øyne? Anonymous poster hash: 722da...9c1 De vil ikke ha meg som jeg er. Nekter meg å drikke alkohol og vil ikke gifte seg. Anonymous poster hash: 7250c...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #11 Del Skrevet 15. juli 2014 Bare dra til en av canariøyene. Florerer av dem der de går rundt på strendene og tilbyr massasje. Og er du som folk flest vil du spy av dem etter ei stund. Går rundt som sjusker ynkelige plageånder. Tilbyr massasje uten å være sertifisert til dette. Maser og maser og gir ingen fred. Hver gang en politibil kjører forbi på stranda ligger de skinnflate mellom solstolene og gjemmer seg. Vær på ei øy ei uke, og jeg tror du er vaksinert for denne tullete glorien av Thai-jenter. Anonymous poster hash: fe491...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Del Skrevet 15. juli 2014 Bare dra til en av canariøyene. Florerer av dem der de går rundt på strendene og tilbyr massasje. Og er du som folk flest vil du spy av dem etter ei stund. Går rundt som sjusker ynkelige plageånder. Tilbyr massasje uten å være sertifisert til dette. Maser og maser og gir ingen fred. Hver gang en politibil kjører forbi på stranda ligger de skinnflate mellom solstolene og gjemmer seg. Vær på ei øy ei uke, og jeg tror du er vaksinert for denne tullete glorien av Thai-jenter.Anonymous poster hash: fe491...53c Hvilken type damer anbefaler du da? Må ha ei som aksepterer at jeg drikker når jeg vil, ei som lager mat til meg, vasker hus og klær og som stiller opp i senga. Å ei som ellers ikke er så kravstor som norske damer. Anonymous poster hash: 7250c...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 15. juli 2014 #13 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvilken type damer anbefaler du da? Må ha ei som aksepterer at jeg drikker når jeg vil, ei som lager mat til meg, vasker hus og klær og som stiller opp i senga. Å ei som ellers ikke er så kravstor som norske damer. Anonymous poster hash: 7250c...a2a Få deg betalt hushjelp og bestill takeaway, tror det faktisk er billigere i lengden Så kan du få deg en pulevenn, det er så in for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 15. juli 2014 #14 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvilken type damer anbefaler du da? Må ha ei som aksepterer at jeg drikker når jeg vil, ei som lager mat til meg, vasker hus og klær og som stiller opp i senga. Å ei som ellers ikke er så kravstor som norske damer. Anonymous poster hash: 7250c...a2a Er jo du som er kravstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå