Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Om under 2 uker reiser jeg til syden, og grunnet mye jobbing i sommer har jeg ikke fått så mye sol på kroppen. Jeg hadde derfor tenkt å gå til en hudpleier for å bli litt brunere ved help av selvbruning så jeg kunne føle meg komfortabel på stranden de første dagene også.

Det jeg lurte på var om det er noen som har erfaring med selvbrunting selv. Ei venninne mente det kom til å bli stygt og flekkete når jeg badet i saltvann og bassengvnn osv mens ei annen mente det bare kom til å bli kjempefint og naturlig når jeg fikk ekte sol også på kroppen... noen som vet? :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En annen er at du ikke må bli "lurt" til å tro at selvbruning kan hindre at du blir solbrent.

Tror uansett hvis du ønsker litt farge før ferien vil å ta litt solarium være mye bedre!

Skrevet

Hei!

Om under 2 uker reiser jeg til syden, og grunnet mye jobbing i sommer har jeg ikke fått så mye sol på kroppen. Jeg hadde derfor tenkt å gå til en hudpleier for å bli litt brunere ved help av selvbruning så jeg kunne føle meg komfortabel på stranden de første dagene også.

Det jeg lurte på var om det er noen som har erfaring med selvbrunting selv. Ei venninne mente det kom til å bli stygt og flekkete når jeg badet i saltvann og bassengvnn osv mens ei annen mente det bare kom til å bli kjempefint og naturlig når jeg fikk ekte sol også på kroppen... noen som vet? :-))

Jeg har brukt selvbruning før syden selv (ikke fra hudpleier, kun krem) og jeg synes det blir bra hver gang :) Etter hvert som den gradvis forsvinner får du jo ny farge på kroppen. Tror ikke saltvann kan påvirke fargen, ihvertfall ikke flekkvis. Bare smør deg med fuktighetskrem hver kveld

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tan Organics er den eneste som faktisk er brun og ikke orange... etter min erfaring da. I tillegg er den naturlig og uten farlige kjemikalier, tommel opp for det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt spraytan før syden med suksess. Jeg og venninnen min måtte bare le for vi hadde noen flekker her og der, men de forsvant første dagen. Jeg såg ikke perfekt ut, men det var godt nok. Føltes bedre i hvertfall. Men følg nøye med på huden så du ikke blir solbrent. Solfaktor 50 hele tiden.

Anonymous poster hash: 0c27f...e00
Skrevet

Tja, vet ikke om jeg hadde giddet å bruke penger på det. Det vil jo forsvinne ganske raskt med bading, dusjing, solkremsmøring og diverse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...