AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 en mann som røyker, er overvektig og spiser usunt, men som ikke er villig til å forandre på noe? Anonymous poster hash: 39fe7...3b2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Nei. Synes røyk er motbydelig, takler ikke lukten, har astma så det er ikke bra. Kunne vært sammen med en overvektig som ville prøvd å endre på det. Anonymous poster hash: c5434...35b
Fame Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er sammen med en som røyker, men en som er overvektig og ikke gjør noe med det er deal breaker.
Purple Diamond Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Røyk går greit. Å være overvektig og ikke gidde å gjøre noe med det, går ikke greit.
Nuttery Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Nei. Jeg selv lever et sunt og aktivt liv, som blant annet ikke "tillater" tobakk. Hadde vært sykt kjipt å måtte spise to forskjellige middager, at jeg måtte gå rundt med konstant hodepine pga røyklukt og at vi aldri kunne gjøre noe aktivt sammen fordi det gadd han ikke. Not 4 me. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå