Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg får prøve å snakke med dem, i det minste. Buksa ser ubrukt ut, den er sikkert ikke vasket mer enn 3-4 ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det de ofte ser etter når man vil bytte en bukse er hvor skrukkete den er på baksiden av knærne. Der vises det om den er mye brukt. Så kanskje stryke litt der før du tar den med til butikken om den er skrukkete?!

Gjest Ethereal
Skrevet

Men buksa er over ett år gammel....Uansett vil jeg klage, etter dette vet jeg ikke om jeg vil ha Fornarina mer, enda det er de buksene som passer meg best.

Stryking er en god idé, det skal gjøres :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

7 buksene er veldig fine da.. og kvaliteten er som alle andre regner jeg med. for meg er ikke kvaliteten såå viktig bare fasongen passer.. bruker aldri bukser til de er utslitt uansett.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvordan er de i størrelsen? Jeg bruker normalt 26", men enkelte bukser utvider seg såpass (Lee Leola) at 26 blir for stort. Så jeg trenger noen som holder fasongen, og som ikke er for store i størrelsen.

Jeg skal sjekke ut Seven på BikBok, og muligens også Juicy Couture.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har hatt en fornarina-bukse. Falt for den med en gang og betalte ikke mer enn 400kr. Gangene jeg brukte den kan telles på en hånd... Stoffet krympet i livet, men ikke nedom, så når jeg hadde den på såg det ut som jeg hadde bilringer...Ja, og glidelåsen ble selvfølgelig ødelagt....Buksa endte i søppla, og noen ny fornarina-bukse har jeg ikke kjøpt..(har ingen planer om det heller,..)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

8) Litt flaut spørsmål kanskje....men hvilke butikker går dere i når dere er på jeans-jakt? Så at BikBok var nevnt....hvilke andre?

Jeg bor i Oslo og har planer for stor-handel snart. Har endel penger å bruke. Hvilke butikker anbefales for de fine jeansene?

Gjest Odense
Skrevet

Carlings har masse jeans i forsjellige merker..masse kule bukser der :-)

Skrevet

Jeg har arvet noen Miss Zixty bukser av søsteren min og de er jeg veldig fornøyde med. Holder fasong og farge i årevis.

Men de er kanskje litt for fjortis i stilen :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

Carlings har i hvertfall Diesel, Lee, Nudie og Fornarina.

BikBok har Fornarina, Lee, Seven/For All Mankind.

I Tromsø har vi en fantastisk butikk som heter MAS, som har masse kule merker.

Skrevet
Glidelåsene er skrekkelig dårlige på Fornarina.

:Nikke:

Skrevet

ethearal hvor finner jeg MAS i tromsø? trenger

alternative buksemerker...

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvor kjent er du i Tromsø? Vet du av det store kjøpesenteret som heter Nerstranda? Og Skarven restaurant? Det er rett ved siden, kan jeg si.

MAS har ikke så mye inne akkurat nå, men de har Nudie, Birdie og Lee. Prisene er saftige, dog.

Ellers har BikBok bra utvalg på jeans, og Carlings/JC i Storgata.

Skrevet

Begynner også å miste troen på fornarina, den ene buksa mi er faktisk inne til reparasjon nå pga. ødelagt glidelås, det er andre gangen jeg må tilbake med den. Forrige gang var det sømmen på baklomma som var gåen. Kjøpte meg også et fornarina belte i gullfarge som jeg kanskje brukte 5 ganger, og som ikke så ut etterpå. All fargen flassa av. Leverte det for over en uke siden, og de skulle ringe fornarina men har ikke hørt noe enda. :roll:

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg elsker den ene Fornarina-buksa jeg har, men den er snart ødelagt (ikke glidelås, slitasje) - og de har ikke flere igjen av den modellen!

Fullstendig krise. :-?

Skrevet

Til Ethereal: Har du prøvd Killah Babe sine jeans?

Passer fint for oss "småfolk" :wink:

Selges på Bik Bok og tror faktisk de har fra str 25! Kjøpte en for et par uker siden, men har bare brukt den en gang og har ikke fått vasket den ennå.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg hadde en KillahBabe-bukse, men gav den til niesen på 15 fordi jeg syntes den ble litt vel fjortis. Vil ikke gå kledd som alle babe-ene i byen, liksom. Hun ble glad :)

Jeg får se hva jeg gjør; håper jeg har viljestyrke nok til ikke å løpe og kjøpe bukse med en gang jeg nærmer meg byen :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg stakk innom butikken der buksa var kjøpt, og de sa at de skulle sende den inn til Fornarina for reparasjon :)

Jeg er kjempefornøyd nå!

Skrevet

joda såpass kjent er jeg. var og prøvde lee leola, men den var for lav i livet for meg...men ellers var den fin. Andre tips til bra bukser?

Skrevet

Jeg vil tipse alle om CK-jeans. Dette er veldig fine bukser som ikke mister formen og som man får i små størrelser. Dessuten koster de ikke mer enn en Fornarina-bukse, vil jeg tro (den siste jeg kjøpte kostet 1190 kr).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...