Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 :evil: :evil: Nå er det andre gangen glidelåsen har gått heden i ei Fornarina-bukse! første gangen klaget jeg til butikken, og fikk skiftet på deres regning,men de presterte å komme med en spinkel plastgreie. Nå gjelder det den dyreste dongeribuksa mi, hvor glidelåsen har mistet noen tenner, og har "avsporet". Siden den ikke er ny (men veldig lite brukt), må jeg vel punge ut selv, men det er veldig irriterende!!!
MiniMjau Skrevet 25. juni 2004 #2 Skrevet 25. juni 2004 Koster ikke fornarina over 1000,-?? burde holdt bedre. Hva er de beste buksene? Jeg kjøpte en bukse på Lindex, som var rålekker både i passform og vask og pris! etter 5 dagers bruk, ser det ut som om bikkja mi har tygd den hjel. Den ser absolutt ikke UT! knær, hengerumpe, og slark både her og der. Har kvitteringa og skal gå å klage i morra.
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Den der kostet 1200 eller 1300... Glidelåsene er skrekkelig dårlige på Fornarina, har sett mange henge i butikken med ødelagte glidelåser. Men jeg liker fasongen på dem... Ellers liker jeg Diesel og Nudie, men sistnevnte har en tendens til å vide seg ut i bruk. Tror jeg må teste ut noe nytt snart.
Milly:) Skrevet 25. juni 2004 #4 Skrevet 25. juni 2004 Det samme skjedde med meg...fikk heldigvis byttet den i butikken, og den holder ennå.
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 Men denne buksa er over ett år gammel, men allikevel knapt brukt :evil: Tror jeg må sjekke ut følgende merker: 7/For All Mankind Juicy Couture Birdie Grrrr............
MiniMjau Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 ja, jeg har ei diesel bukse, som er veldig lav i livet. Den var ganske dyr, 1200 tror jeg at jeg betalte. Den holder seg sinnsykt bra!! Nudie har jeg hørt om skal være bra. ikke så kult at de vider seg så veeeeldig mye ut da.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 For noe svineri! Har du symaskin? For da kan du jo bare kjøpe en identisk glidelås, sprette ut den gamle og sy på den nye... Det er ikke så vanskelig noen skal ha det til
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #8 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har ikke symaskin, og har ikke sertifikat for slike farlige redskaper! Tror jeg må lete rundt etter en skredder som kan gjøre slike reparasjoner, kan ikke koste så mye mer enn hundrelappen :klø:
Gjest Elenath Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 Det er faktisk ganske dyrt å bytte glidelås. Husker desverre ikke prisen nå, men i butikken der jeg jobber er det billigere for oss å gi kunden ett nytt plagg en å sende til skredder hvis glidelåsen går i stykker.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2004 #10 Skrevet 25. juni 2004 har du ikke venner/familie med slik en drapsmaskin? Mye enklere å kjøpe glidelås til 30 kroner enn å betale de fjottene ti ganger så mye :-?
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #11 Skrevet 25. juni 2004 For meg vil det sikkert bli dyrt med ny bukse også :-? Sukk, noen som vet hvor mye Seven/For All Mankind koster????
Orthia Skrevet 25. juni 2004 #12 Skrevet 25. juni 2004 Sukk, noen som vet hvor mye Seven/For All Mankind koster???? Så akkurat Seven-bukser til 1240,. på BikBok. Veldig fin passform, men de hadde bare modeller som var veldig slitte i vasken. Ikke det jeg skulle ha nå. Har du forresten prøvd Guess jeans? Det var de absolutt de fineste jeg fant i dag, men de var for dyre for meg. 1890,- er mer enn hva jeg kan bruke på jeans.
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #13 Skrevet 25. juni 2004 Guess får du ikke i Tromsø... Jeg har prøvd Juicy Couture, husker ikke prisen, men sikkert ala Fornarina og Seven. Men 27" ble altfor stort for meg, og de fikk ikke inn nye før i juli/august. Så jeg må smøre meg med tålmodighet. Seven skal prøves ved neste bytur. (jeg har mer enn nok jeans, men denne som gikk heden er en av favorittene, og skal sikkert fikses før eller senere).
Arkana Skrevet 25. juni 2004 #14 Skrevet 25. juni 2004 Det er ikke dyrt å bytte glidelås. En venninne av meg gjorde det på en liten butikk hvor de lager nøkler og slike ting, kostet henne en femtilapp. Dette var i Oslo da, ser du bor lenger nord, så det er vel ikke noen vits i å si hvilken butikk det var, men de har vel slike altmulig-butikker der også?
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #15 Skrevet 25. juni 2004 Jeg skal spørre en klesbutikk jeg handler endel i om hvilken skredder de kan anbefale. Jeg mener også å ha hørt at skomakeren kan gjøre slikt. Jeg må sjekke det ut, har ikke lyst til å kaste den i søpla heller, nesten ubrukt som den er. Det er ei helt lys Fornarina-bukse med strass på beltespennene. Den er veldig fin, men jeg har nesten bare brukt den ut på byen, fordi den må vaskes så forsiktig.
Emy Skrevet 25. juni 2004 #16 Skrevet 25. juni 2004 Var ikke klar over at glidelåsen var en svakhet på de buksene ???!!! Min ble ødelagt etter ca ett 1/2 år. Jeg har ikke kvitteringen så det er vel ikke noen vits i å klage på den ?
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #17 Skrevet 25. juni 2004 Den første buksa røk etter under en måned, og da klagde jeg i butikken. Jeg hadde ikke kvittering,men fikk reparert den på butikkens regning. Det var da hun sa at glidelåsene var dårlige hos Fornarina.
Gjest Elenath Skrevet 25. juni 2004 #18 Skrevet 25. juni 2004 Var ikke klar over at glidelåsen var en svakhet på de buksene ???!!! Min ble ødelagt etter ca ett 1/2 år. Jeg har ikke kvitteringen så det er vel ikke noen vits i å klage på den ? Man trenger ikke kvitering ved reklamasjon. kjøpsloven Jeg syens alltid det er greit å ha noe å henvise til hvis butikkene slår seg vrange
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #19 Skrevet 25. juni 2004 Hvor lenge gjelder den retten, da? Min bukse er ca ett år gammel, så det er vel for sent...
Gjest Odense Skrevet 25. juni 2004 #20 Skrevet 25. juni 2004 :evil: :evil: Nå er det andre gangen glidelåsen har gått heden i ei Fornarina-bukse! første gangen klaget jeg til butikken, og fikk skiftet på deres regning,men de presterte å komme med en spinkel plastgreie. Nå gjelder det den dyreste dongeribuksa mi, hvor glidelåsen har mistet noen tenner, og har "avsporet". Siden den ikke er ny (men veldig lite brukt), må jeg vel punge ut selv, men det er veldig irriterende!!! Hmm...merkelig at dette skulle skje..jeg har 6-7 fornarina bukser å dette har aldri skjedd meg..Å det at du har to som det har skjedd det samme med..Jeg hadde trampa inn på butikken å sagt at de får fikse det, en betaler for en ganske dyr bukse som skal holde til MANGE bruk.. Fornarina buksene selger de " gamle" modellene enda, så butikken vet vell ikke når du har kjøpt den...Kan ikke forlange at en skla beholde på kvitteringen etter at angrefristen er over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå