Gå til innhold

Ekssamboeren/ far til mine barn fortalte meg at han aldri hadde følt for meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stund siden det ble slutt mellom ekssamboeren min, og meg. Men uansett så synes jeg at det ble mye på en gang og jeg kan føle meg litt stresset over det ennå. Så jeg er vel ennå ikke over det. Det er tøfft å måtte ha kontakt med han. Må samarbeide om barna. Og det gjør vi på en fin måte.

Men i dag skrev han på sms til meg at han gjorde det slutt med meg den gangen fordi han aldri hatt kjent forelskelsesfølelser for meg. Da vi var sammen så sa han at han hadde det, men nå skrev han at han følte aldri noe som helst av den følelsen, og var ulykkelig med meg pga det. Mens da han traff den damen han er sammen med nå, så følte han det var deilig, for da kjente han en skikkelig rus av forelskelse.

Han vet at jeg har tatt bruddet tungt,og at jeg har en elendig selvtillit, og jeg ble skikkelig lei meg over at han kunne si noe sånnt.

Hadde det gått innpå dere hvis dere fikk høre noe sånnt?

Anonymous poster hash: 8e057...891
Videoannonse
Annonse
Gjest Genic
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Han kunne ha holdt kjeft om det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig unødvendig å si noe sånt, han må jo ha likt deg godt siden dere var lenge sammen. Hvis ikke er han en taper som er sammen med en han ikke har følelser for.

Historien din kjenner jeg igjen fra mitt eget samlivsbrudd. Tror ikke min eksmann noen gang var skikkelig forelsket i meg. Han har ikke sagt det direkte til meg, ville egentlig ikke snakke noe særlig om oss når han hadde bestemt seg for å gå (fordi han hadde blitt sammen med en annen...). Men jeg har forstått at han egentlig aldri var skikkelig forelsket i meg, men at jeg var "det rette" valget den gangen vi ble sammen. Så fikk vi barn, og årene gikk. Men da barna begynte å bli eldre, lot han seg involvere med en kollega og gikk fra meg og splittet familien.

Det er en stund siden her også og jeg sliter med det ennå. Kommer kanskje aldri helt over skuffelsen, men livet går jo videre. Ting roer seg, og noen ganger klarer jeg å se at jeg på noen områder har det bedre nå enn med han, men jeg savner familielivet hver dag.

Og når det gjelder å treffe andre menn? Jeg har ikke tro på at jeg kan være interessant for en annen mann noen gang igjen, så resultatet for meg er jo at all selvtillit når det gjelder forhold er borte :(

Anonymous poster hash: d29f2...e7e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Han kunne ha holdt kjeft om det.

Trådstarter: Da vi var sammen så sa han at jeg var den vakreste damen han hadde sett i sitt liv. Jeg var helt fantastisk vakker, og han ville aldri ha en annen dame enn meg. Han proppet meg med fine kommentarer om hvor forelsket han var, og hvilke skjønnhet jeg var hele tiden, slik at jeg trodde det selv.

Er veldig sjokket over at han skriver at han vet jeg gjerne fortsatt føler meg skuffet over at han tok valget han tok med å forlate meg for godt. Han vil aldri ha en dame som meg igjen, og grunnen er ikke det at det var noe veien med oppførselen min slik han sa da han gikk. Grunnen er at han følte ingen forelskelsesfølelse for meg i seg selv. Han følte seg overhodet ikke tiltrukket og derfor var han veldig sur og missfornøyd da vi var sammen. Men når han traff den nye damen, så følte han sterk beruset forelskelsesfølelse. Han vet jeg sliter med selvtilliten, og han sier at han er veldig omtenksom i forhold til andre menn. Men dette her : Er dette hensynsfullt sagt?

Sannheten kan svi av og til. Men ingen ville uansett likt en slik kommentar. Han kan ikke styre sine følelser, men han kunne tenkt seg om flere ganger før han skrev meldingen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig unødvendig å si noe sånt, han må jo ha likt deg godt siden dere var lenge sammen. Hvis ikke er han en taper som er sammen med en han ikke har følelser for.

Historien din kjenner jeg igjen fra mitt eget samlivsbrudd. Tror ikke min eksmann noen gang var skikkelig forelsket i meg. Han har ikke sagt det direkte til meg, ville egentlig ikke snakke noe særlig om oss når han hadde bestemt seg for å gå (fordi han hadde blitt sammen med en annen...). Men jeg har forstått at han egentlig aldri var skikkelig forelsket i meg, men at jeg var "det rette" valget den gangen vi ble sammen. Så fikk vi barn, og årene gikk. Men da barna begynte å bli eldre, lot han seg involvere med en kollega og gikk fra meg og splittet familien.

Det er en stund siden her også og jeg sliter med det ennå. Kommer kanskje aldri helt over skuffelsen, men livet går jo videre. Ting roer seg, og noen ganger klarer jeg å se at jeg på noen områder har det bedre nå enn med han, men jeg savner familielivet hver dag.

Og når det gjelder å treffe andre menn? Jeg har ikke tro på at jeg kan være interessant for en annen mann noen gang igjen, så resultatet for meg er jo at all selvtillit når det gjelder forhold er borte :(

Trådstarter: Du skriver som om jeg kunne sagt det selv. Har det akkurat som deg. Tiden har gått. Om 3 måneder er det gått 3 år siden bruddet, men jeg har det fortsatt vondt. Er jeg unormal som har det vondt eller er vi flere? Jeg sliter med troen på meg selv, tapet av familieliv, og måten han gikk videre på, og måten han gjorde det slutt på. For jeg trodde virkelig at han ikke løy. Jeg trodde jeg var den beste damen som han noensinne kunne tenke seg. Det var jo det han sa. Er godt at noen forstår de følelsene, selv om det er trist at vi er flere som har det sånn. Ja mister troen på kjærlighet av sånne ting, for det er såre ting når man har stiftet familie og levd lenge sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: Du skriver som om jeg kunne sagt det selv. Har det akkurat som deg. Tiden har gått. Om 3 måneder er det gått 3 år siden bruddet, men jeg har det fortsatt vondt. Er jeg unormal som har det vondt eller er vi flere? Jeg sliter med troen på meg selv, tapet av familieliv, og måten han gikk videre på, og måten han gjorde det slutt på. For jeg trodde virkelig at han ikke løy. Jeg trodde jeg var den beste damen som han noensinne kunne tenke seg. Det var jo det han sa. Er godt at noen forstår de følelsene, selv om det er trist at vi er flere som har det sånn. Ja mister troen på kjærlighet av sånne ting, for det er såre ting når man har stiftet familie og levd lenge sammen.

Jeg tror det er helt normalt å ha det vondt, selv flere år etterpå. Bruddet gjorde jo at livet ble annerledes, kanskje ikke alltid til det bedre (ensomhet, savn av barna, dårlig økonomi osv).

Høres vel ut som om eksen din nå har behov for å fortelle deg at han aldri har hatt følelser for deg, kanskje for å presisere for deg at han ikke vil at dere skal bli sammen igjen. Men antagelig er det ikke helt sant. Jeg tror han bare ikke har de følelsene nå, men at han har hatt dem en gang i tiden. Jeg ville trodd på det, uansett hva han sier...

Skrevet

Herligheten, noe må han ha følt da han har så enormt behov for å såre deg nå... Hvis han virkelig er så fornøyd med den nye damen, så er det jo helt blåst at han skulle ha behov for å trykke trynet ditt i det.

Han virker som et rasshøl, og du skal bare være glad du er kvitt han. :blomst:

Virker jo ikke helt i vater.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS!

Jeg forstår hvor vondt det må gjøre å høre sånne ord fra en person man har delt så mye med. Min ex sa også det samme til meg, og sammenlignet meg med ei jente han ble sammen med etter meg.

Men det lå veldig mye bak! Det kom ikke ut av det blå; det var mye sinne og bitterhet som lå i lufta mellom oss pga ting som hadde skjedd. Uansett, jeg ble knust av at vi kom til det punktet hvor han skulle ha et slikt behov for å såre meg, men jeg trodde jo ikke på det han sa.

Jeg pleier å si at man må stole på seg selv og sine evner til å bedømme en person/situasjon. Det handler ikke om å stole på personen direkte. Jeg var alltid sikker på at han hadde de følelsene for meg i forholdet og hans behov for å såre meg betydde at det var noe der.

Så gikk det rundt 7-8 måneder; situasjonen mellom oss var roligere, vi pratet nesten ingenting mer. Så kunne han fortelle at han aldri sluttet å elske meg (og det var aldri en kjæreste etter meg). Han fant på alt det for å såre meg mest mulig. Det spilte ingen rolle for meg, men det var fint at han sa det.

Jeg vet ikke om din ex mener det han sier, men mest sannsynlig ikke! Når man har det bra, så skal man ikke behøve å oppføre seg på den måten. Han burde fokusere på den fantastiske kjæresten sin i stedet for på den fæle exen. Men uansett hva han sier; så lenge du selv tror på at han elsket deg, så elsket han deg. Si dette til deg selv og la det gå.

Anonymous poster hash: 808bd...f8e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er helt normalt å ha det vondt, selv flere år etterpå. Bruddet gjorde jo at livet ble annerledes, kanskje ikke alltid til det bedre (ensomhet, savn av barna, dårlig økonomi osv).

Høres vel ut som om eksen din nå har behov for å fortelle deg at han aldri har hatt følelser for deg, kanskje for å presisere for deg at han ikke vil at dere skal bli sammen igjen. Men antagelig er det ikke helt sant. Jeg tror han bare ikke har de følelsene nå, men at han har hatt dem en gang i tiden. Jeg ville trodd på det, uansett hva han sier...

Trådstarter: Da eksen brøt med meg, så fortalte flere i familien min at jeg måtte bare move on og ikke sørge i det hele tatt. For det var for dumt å sørge, fordi han gikk jo med en gang videre, og da må jeg bare gjøre det samme, og ikke tenke over det at han brøt. Men den kommentaren hjalp ikke meg. Jeg gikk rundt og slet. Var vel mest lei meg fordi at den mannen jeg trodde elsket meg, som jeg hadde familieliv med, brøt opp med meg tiltross for at han hadde sagt at ingen andre damer var så flott og bra som meg!. Du er så nydelig at jeg ikke har sett noe bedre før sa han. Plutselig så betyr jeg ingenting.

Så det var et sjokk. Men hvis jeg ikke hadde trodd på alt han sa til meg, så hadde jeg vært vernet. Og da ville ikke bruddet vært noe tungt. Så jeg skulle aldri ha trodd på det, og levd meg inn i hele fantasien.

Nå skrev han til meg at han er alene hjemme. Damen er bortreist. Så han ville bare fortelle meg at det var det med forelskelsesfølelsen som aldri hadde vært tilstede, og hvis jeg er lei meg for det, og tar det innover selvbilde mitt, så har jeg bare meg selv å takke. Nå vil jeg ikke snakke mer med deg før på lørdag, og da gjelder det kun samarbeidet om barna, for deg ville jeg aldri hatt igjen for resten av livet pga det jeg har følt på. Det er ikke noe i veien med din oppførsel. Du er snill i hjertet ditt, men du eier ikke det som gir meg forelskelsesfølelser. Ble bare ikke tiltrukket.

Jaja, sånn er kjærligheten. Jeg brukte ikke bare noen få år på han. Jeg brukte en haug!. Men heldigvis fikk jeg barn ut av det. Så noe fikk jeg jo, men det er vanskelig å tro på kjærligheten eller i det hele tatt stole på noen igjen når man føler det sånn ja. Men livet går jo videre. Han er jo ikke tap når han oppfører seg sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS!

Jeg forstår hvor vondt det må gjøre å høre sånne ord fra en person man har delt så mye med. Min ex sa også det samme til meg, og sammenlignet meg med ei jente han ble sammen med etter meg.

Men det lå veldig mye bak! Det kom ikke ut av det blå; det var mye sinne og bitterhet som lå i lufta mellom oss pga ting som hadde skjedd. Uansett, jeg ble knust av at vi kom til det punktet hvor han skulle ha et slikt behov for å såre meg, men jeg trodde jo ikke på det han sa.

Jeg pleier å si at man må stole på seg selv og sine evner til å bedømme en person/situasjon. Det handler ikke om å stole på personen direkte. Jeg var alltid sikker på at han hadde de følelsene for meg i forholdet og hans behov for å såre meg betydde at det var noe der.

Så gikk det rundt 7-8 måneder; situasjonen mellom oss var roligere, vi pratet nesten ingenting mer. Så kunne han fortelle at han aldri sluttet å elske meg (og det var aldri en kjæreste etter meg). Han fant på alt det for å såre meg mest mulig. Det spilte ingen rolle for meg, men det var fint at han sa det.

Jeg vet ikke om din ex mener det han sier, men mest sannsynlig ikke! Når man har det bra, så skal man ikke behøve å oppføre seg på den måten. Han burde fokusere på den fantastiske kjæresten sin i stedet for på den fæle exen. Men uansett hva han sier; så lenge du selv tror på at han elsket deg, så elsket han deg. Si dette til deg selv og la det gå.

Anonymous poster hash: 808bd...f8e

Trådstarter: Ja, jeg er gjerne dum, men jeg tenker som du sier: jeg tror at han gikk videre for å hevde seg både ovenfor meg og andre. For å føle seg som noe mer. Kun for selvtilliten. Jeg vil egentlig tro innerst inne at han fortsatt har følelser for meg, og derfor så sårer han seg så forferdelig mye. Men denne troen kan være feil, men er vel bedre å gi seg selv de ordene i det man går videre Jeg var elsket og han er bare dum som ikke klarer å vise det, for han gjør det fortsatt!. Hvis jeg tenker sånn så er det jo lettere å gå videre. Selvtilliten stiger og man føler seg bedre. Det er helt sant det du sier.

• Liker 1
Skrevet

Et godt råd:

Søk bekreftelse på at du er en god mor. Den bekreftelsen trenger du ikke din eksmann for å få, den kan du få av barna, familie, venner, lærere, naboer osv.

Å søke bekreftelse på at du er verdt å elske for en mann er vanskeligere, og det bør i alle tilfelle ikke være din eksmann som heretter skal gi deg den bekreftelsen.

Du bør jobbe hardt med deg selv slik at hva han mener om deg ikke lenger er viktig for deg. La andre mennesker enn din eksmann bli dine viktigste støttepersoner. Dropp å sende sms-er og ringe han. Med mindre kontakt vil sannsynligheten for at han sårer deg bli mindre, og kanskje han da vil bli hyggeligere når dere først snakker sammen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er lykkelig med sin nye dame vill ikke ha behov for å såre deg på den måten... Eksen min var sånn og ett halvt år etter bruddet kom han gråtende til meg og sa att han hadde fremdeles følelser for meg og att han angret på alt. Han var sånn att han latet som om jeg ikke betydde noe rett etter bruddet, sendte meldinger om damer han møtte som var så mye bedre enn meg å mye annet grusomt. Var gravid i tillegg og jeg skjønner ikke hvordan han kunne være så ondskapsfull etter 3 år sammen. Var gravid, deprimert og på randen av selvmord og der satt han da å gjorde alt han kunne for å trykke meg lengst mulig ned! Tilgir han aldri, men det hjelper en del å tenke på att han gjorde alt kun for att han ikke var over meg, var lei seg og desperat. Fikk det jo bekreftet da han la seg skinnflat.

Han eksen din er en idiot ta, men en ting er sikkert og det er det att han sårer deg nettopp for att det er følelser i bildet.

Anonymous poster hash: 0d3f7...154

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne historien hørtes veldig spesiell ut, med at han priste deg opp i skyene når han var sammen med deg, likevel gikk fra deg, og etterpå har behov for å fortelle deg at han ikke var tiltrukket av deg. Det virker jo som han vil såre deg maksimalt. Og man kan undres hvilken grunn han skulle ha til det.

Er dette en mann med lav selvtillit? Kan det være at du har et mye bedre utseende enn han? Kanskje følte han seg ikke helt likeverdig i forholdet deres, men føler likeverd sammen med denne nye dama. Og kanskje gir hun han mer bekreftelse.

Uansett er han ikke verd din energi, for han virker som en ufølsom superdust. Du er sikkert en flott dame som kan finne deg en mann som er mye mye bedre.

Anonymous poster hash: aa027...5cd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sa han det bare helt tilfeldig, eller hadde dere en samtale om temaet?

Anonymous poster hash: 2ffdd...1ea
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det har mye å si at hver forelskelse er forskjellig. Og at man kanskje husker dårlig forelskelsen når det har gått en stund.
Da kan det være lett å tenke at han ikke var forelsket da - fordi han føler en intens forelskelsesrus nå.
Det er jo noe nytt, spennende - her er det jo snakk om at mye endrer seg i livet, så det hjelper kanskje ekstra på.

Enkelte ganger stuper man inn i en forelskelse, der alt bare sluker deg - hvor du nesten glemmer å puste. Det er intenst. Enkelte ganger kommer forelskelsen snikende. Det sluker deg ikke opp, som en fjortis som bare kan leve på luft - men du tar deg selv i å smile når du tenker på små ting den andre personen gjør.

Personlig mener jeg at det er denne snikende forelskelsen som er den beste. Der du fortsatt kan kjenne små stikk av forelskelse etter lang tid sammen, fordi du oppdager nye sider med personen som du bare kan smile av.
Det er ikke mange som kan si de fortsatt er sammen med sin store ungdomsforelskelse - den personen som fikk deg til å glemme alt og alle, spise - hvor du sprang rundt med et fårete glis og ble knisete når andre nevnte personens navn. Men nesten alle har jo opplevd denne forelskelsen.

Anonymous poster hash: 94d77...b4d
Skrevet

Jeg gikk rundt og slet. Var vel mest lei meg fordi at den mannen jeg trodde elsket meg, som jeg hadde familieliv med, brøt opp med meg tiltross for at han hadde sagt at ingen andre damer var så flott og bra som meg!. Du er så nydelig at jeg ikke har sett noe bedre før sa han.

Nå skrev han til meg at han er alene hjemme. Damen er bortreist. Så han ville bare fortelle meg at det var det med forelskelsesfølelsen som aldri hadde vært tilstede, og hvis jeg er lei meg for det, og tar det innover selvbilde mitt, så har jeg bare meg selv å takke. Nå vil jeg ikke snakke mer med deg før på lørdag, og da gjelder det kun samarbeidet om barna, for deg ville jeg aldri hatt igjen for resten av livet pga det jeg har følt på. Det er ikke noe i veien med din oppførsel. Du er snill i hjertet ditt, men du eier ikke det som gir meg forelskelsesfølelser. Ble bare ikke tiltrukket.

WTF?! Unnskyld meg, men for et komplett rasshøl og emosjonell analfabet som din eksmann er! Det sier alt om han og ingenting om deg! Jeg har dessverre ingen gode råd, men vil bare gi deg en :klem:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å få han tilbake eller har dere hatt minimalt med kontakt?

Anonymous poster hash: aa850...0ee
AnonymBruker
Skrevet

Tror det har mye å si at hver forelskelse er forskjellig. Og at man kanskje husker dårlig forelskelsen når det har gått en stund.

Da kan det være lett å tenke at han ikke var forelsket da - fordi han føler en intens forelskelsesrus nå.

Det er jo noe nytt, spennende - her er det jo snakk om at mye endrer seg i livet, så det hjelper kanskje ekstra på.

Enkelte ganger stuper man inn i en forelskelse, der alt bare sluker deg - hvor du nesten glemmer å puste. Det er intenst. Enkelte ganger kommer forelskelsen snikende. Det sluker deg ikke opp, som en fjortis som bare kan leve på luft - men du tar deg selv i å smile når du tenker på små ting den andre personen gjør.

Personlig mener jeg at det er denne snikende forelskelsen som er den beste. Der du fortsatt kan kjenne små stikk av forelskelse etter lang tid sammen, fordi du oppdager nye sider med personen som du bare kan smile av.

Det er ikke mange som kan si de fortsatt er sammen med sin store ungdomsforelskelse - den personen som fikk deg til å glemme alt og alle, spise - hvor du sprang rundt med et fårete glis og ble knisete når andre nevnte personens navn. Men nesten alle har jo opplevd denne forelskelsen.

Anonymous poster hash: 94d77...b4d

Trådstarter: Han var min første sexpartner, og første kjæreste, og at dette. Vi skaffet oss hus. Vi fikk barn og levde i veldig mange år sammen. Vi opplevde veldig mye sammen. Så er ikke alle som har opplevd dette med sin første sexpartner pluss kjæreste. Jeg synes det er vondt fordi han sa at han forgudet meg så fryktelig høyt hele tiden, også gjør han tydeligvis ikke det. Jeg mener at han burde forgudet meg for alt han har hatt med meg, men nei. Det gjør han nok ikke. Hjelper forresten å snakke om det med andre. Det får dette til å kjennes bedre ut.

WTF?! Unnskyld meg, men for et komplett rasshøl og emosjonell analfabet som din eksmann er! Det sier alt om han og ingenting om deg! Jeg har dessverre ingen gode råd, men vil bare gi deg en :klem:

Jeg synes at han er et komplett rasshøl selv. Han fremstår som veldig ordentlig, men kun jeg som har levd med han, pluss noen til som blir behandlet urettferdig dårlig, opplever denne siden hans.

Han vil ha det til at han bryr seg så veldig om andre. Og at han er snillere enn andre mannfolk. Og at alle andre mannfolk er rasshøl i måten de tar hensyn til kvinner på,mens han er utrolig varm av seg. Men er han varm mot meg? Nei han er verken hensynsfull eller varm.

Har du prøvd å få han tilbake eller har dere hatt minimalt med kontakt?

Anonymous poster hash: aa850...0ee

Vi har hatt minimal kontakt innimellom. Men så prater vi litt mer av og til også. Jeg har spurt han om han savner meg, siden han kan si så mye sårende ting til meg. Men da sier han at han ikke føler noe savn, og det er vel naurlig når jeg ikke følte det rette tilslutt sier han. Og da må du bare se deg videre og glemme meg. Er jo teit av deg å være lei deg for det når jeg ikke vil ha deg. Sånn sier han. Og det er jo vondt etter så mange år, og når jeg skal gå videre med livet mitt. Det værste er det å gå videre. Det er værst.

Å gå videre med null tro på seg selv etter å ha hørt mye negativt fra menn er forferdelig. Og spesiellt mannen som jeg levde så lenge med.

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger faktisk ikke bety at han aldri har følt det.

Kjenner til flere som har kommet med slike uttalelser etter brudd. Og de har sagt der fordi de vet det vil såre vedkommende og knuse selvbildet deres.

Jeg skjønner ikke hvorfor, men enkelte ser ut til å måtte fortsette å ødelegge for eks-partner selv etter brudd.

Om dette er for å overbevise seg selv på en bisarr måte at de har gjort det rette, eller fordi de bare er idioter - så er det ekstremt slemt gjort.

Du må heve deg over det. Gå videre og vis at du ikke bryr deg om ham. Sier ikke du skal hoppe inn i nytt forhold, men gå videre på andre plan. Det er den beste måten å både "knuse ham" og få opp din egen selvfølelse.

Uansett, lykke til og gi beng i dusten av en eks. Kommuniser kun om barna og vis ham at du kan bry deg mindre når det gjelder ham. Selv om det kan være vanskelig. Gråt når du er alene, og vis ham aldri at du er sårbar.

Anonymous poster hash: 64973...109

• Liker 1
Skrevet

Trådstarter: Han var min første sexpartner, og første kjæreste, og at dette. Vi skaffet oss hus. Vi fikk barn og levde i veldig mange år sammen. Vi opplevde veldig mye sammen. Så er ikke alle som har opplevd dette med sin første sexpartner pluss kjæreste. Jeg synes det er vondt fordi han sa at han forgudet meg så fryktelig høyt hele tiden, også gjør han tydeligvis ikke det. Jeg mener at han burde forgudet meg for alt han har hatt med meg, men nei. Det gjør han nok ikke. Hjelper forresten å snakke om det med andre. Det får dette til å kjennes bedre ut.

Jeg synes at han er et komplett rasshøl selv. Han fremstår som veldig ordentlig, men kun jeg som har levd med han, pluss noen til som blir behandlet urettferdig dårlig, opplever denne siden hans.

Han vil ha det til at han bryr seg så veldig om andre. Og at han er snillere enn andre mannfolk. Og at alle andre mannfolk er rasshøl i måten de tar hensyn til kvinner på,mens han er utrolig varm av seg. Men er han varm mot meg? Nei han er verken hensynsfull eller varm.

Vi har hatt minimal kontakt innimellom. Men så prater vi litt mer av og til også. Jeg har spurt han om han savner meg, siden han kan si så mye sårende ting til meg. Men da sier han at han ikke føler noe savn, og det er vel naurlig når jeg ikke følte det rette tilslutt sier han. Og da må du bare se deg videre og glemme meg. Er jo teit av deg å være lei deg for det når jeg ikke vil ha deg. Sånn sier han. Og det er jo vondt etter så mange år, og når jeg skal gå videre med livet mitt. Det værste er det å gå videre. Det er værst.

Å gå videre med null tro på seg selv etter å ha hørt mye negativt fra menn er forferdelig. Og spesiellt mannen som jeg levde så lenge med.

Jeg tror han sier alle disse stygge tingene for å rettferdiggjøre hvordan han har behandlet deg. Han har garantert ikke tenkt slik i alle årene dere var sammen.

Det er uansett ondskapsfullt å oppføre seg slik, han har allerede forlatt deg, men som om ikke det er nok, fortsetter han å komme med stikk og stygge ting; det er IKKE noe en snill og omsorgsfull mann ville gjort. Jeg håper dette vil hjelpe deg å se han for hvem han er; en mann som du KAN legge bak deg med hodet hevet! :klem:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...