Gå til innhold

nå er jeg LEI :( sopp i underlivet ;(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ang eddik. Jeg bruker vanlig 7% eddik som man også kan bruke til mat, men blander det godt ut med vann - ca 1dl eddik til 6-7dl vann. (Lunkent, ellers er det veldig ubehagelig å skylle med det)

Ser det er ei som er skeptisk til rådet og som har medisinbakgrunn. Jeg fikk denne anbefalingen/oppskriften av fastlegen, så for meg kjentes det helt trygt. Hun skjønte min frustrasjon over ting som ikke fungerte; forebygging, klamydiakur, antibiotika for uvi, duflican, canesten (alt i desperasjon for å finne noe som fungerte).

Jeg bestemmer selvsagt ikke hva TS skal gjøre, bare forteller om en erfaring jeg har gjort meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det som deg, men kuttet ut p-piller og bruker kondom istedet, nå er plagene borte, jeg reagerte på spermen.

AnonymBruker
Skrevet

spiser/drikker du mye sukker? Jeg hadde høytblodsukker en stund fordi fikk diabetes og da hadde jeg ofte soppinfeksjoner. for meg hjalp ikke canesten eller difflucan men når jeg først begynte på insulintabletter og spiste sunnere og kuttet ut sukker ble jeg så godt som bra.

Anonymous poster hash: f2250...cc0
AnonymBruker
Skrevet

Siden det ble postet dette forumet; er du lei soppen, dump ham! Spesielt hvis han stadig befinner seg i underlivet ditt!

Anonymous poster hash: 41237...0f0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en vaksine fra Tyskland av min GU lege på sykehuset for flere år siden. Vaksinen heter GYNATREN, Google Gynatren vaksine og dere finner info.

Jeg var ille plaget men har ikke hatt det på mange år etter jeg tok den vaksinen:-)

Anonymous poster hash: 88a98...131

Skrevet

Jeg hadde kronisk sopp i mange år, helt til fastlegen foreslo å ta ut kobberspiralen. Samtidig gikk jeg over til å kun vaske meg med Asan nedentil. Etter det har jeg nesten ikke vært plaget. Og det er 15 år siden.

Skrevet (endret)

Eddik har ikke noe opp i dåsa å gjøre!!!

Endret av melatonin
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager har dere sex når dere har soppinfeksjon eller er under behandling? Så ufattelig ekkelt.

Anonymous poster hash: 8ba01...cfa

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager har dere sex når dere har soppinfeksjon eller er under behandling? Så ufattelig ekkelt.

Har noen sagt at de har sex når de har det? Det er nesten fysisk umulig å ha sex da. Gjør så latterlig vondt. Men før man merker man har det kan det være vanskelig å unngå. Samme når man er symptomfri etterpå.

Anonymous poster hash: 0809b...3c2

AnonymBruker
Skrevet

spiser/drikker du mye sukker? Jeg hadde høytblodsukker en stund fordi fikk diabetes og da hadde jeg ofte soppinfeksjoner. for meg hjalp ikke canesten eller difflucan men når jeg først begynte på insulintabletter og spiste sunnere og kuttet ut sukker ble jeg så godt som bra.

Anonymous poster hash: f2250...cc0

Nettopp! Det er viktig å få målt blodsukkeret hos legen. Jeg var også plaget med sterk kløe og svie i underlivet. Det viste seg at jeg hadde diabetes.. Etter kostholdsomlegging og vektnedgang, ble disse plagene borte.

Anonymous poster hash: cc984...0c2

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp ob på apoteket med melkesyrebakterier

Anonymous poster hash: 1b675...88f

AnonymBruker
Skrevet

Dette vil jeg på det sterkeste fraråde noen å prøve.

Med min medisinsk faglige bakgrunn så høres ikke dette bra ut.

Anonymous poster hash: 9f423...097

Haha. Hva er din medisinske bakgrunn? Dette er et kjerringråd som jeg og venninner har fått anbefalt av utallige leger og gynekologer. Og det fungerer faktisk veldig godt for mange til å behandle blant annet underlivssopp og bakteriell vaginose. Å skylle skjeden med eddikblanding eller yoghurt naturell funker som snus for mange, og er vel verdt å prøve hvis alt annet har feilet.

Anonymous poster hash: 4a5b2...a08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har noen sagt at de har sex når de har det? Det er nesten fysisk umulig å ha sex da. Gjør så latterlig vondt. Men før man merker man har det kan det være vanskelig å unngå. Samme når man er symptomfri etterpå.

Anonymous poster hash: 0809b...3c2

Les tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...