AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hei! Jeg har fått tildelt en slitt hybel i anker studentboliger i storgata. Jeg lurer på hvordan det pr dags dato er der, og om ting har endret seg stort de siste årene? Har forstått at mange misliker plassen, men håpte kanskje noen hadde noe positivt å si? Selv skal jeg kun bo der i 6mnd, for jeg går på privatskole som ikke varer lengere enn det. Derfor jeg ikke orket å stresse med å finne egen leilighet.. Håper på noen positive ting, så jeg slipper å engste meg for mye Anonymous poster hash: 1880d...f7a
venus_ Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Synes det var helt ok der, brannalarmen gikk støtt og stadig på nattestid da jeg bodde der, men utenom det hadde jeg ingen dårlige opplevelser der.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Har ikke opplevd særlige problemer der. Det mest negative er vel at brannalarmen stadig går på natterstid, som nevnt. Dessuten har det til tider vært en del hereværk på heis, inngangsdører osv. Oog at narkomane innimellom henger rundt i området for å sette sprøytene sine. For meg er det verdt prisen, så jeg blir boende til jeg er ferdig med studiet Anonymous poster hash: 99313...afa
Alina X Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Brannalarmen gikk ofte da jeg bodde der og,men ikke mest på natta. Helt greie leiligheter,men maling ol kunne vært bedre....jeg hadde sånn at veggene var gule,kjøkkeninnredningen mørkeblå og listene var brune...skikkelig 90talls,møblene man får med minner om sånne møbler det er på sykehus,fengsler,sommerleirer osv. Mye bråk og festing på sommeren og jada,det hender det skjer skumle ting der og. Noe narkosalg,rumenere som henger over søppelbøttene,narkiser som setter skudd osv men så har de ogsådøgnåpen security der og.
skrue Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 For min del er det ikke bare det som er på innsiden som teller når man skal tilbringe tid et sted. Har jo bare vandret i området fra tid til annen og når man vet at det er behov for døgnåpen sikkerhetstjeneste rangerer jeg dette stedet og hele området generelt nederst på listen over steder i Oslo (hele Oslo) jeg villle ha bodd. Eller er det andre lokaliteter som jeg ikke kommer på i farten?
Blåbært Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har bodd der, og syns det var helt greit. Bodde i ett år. Hadde nok kunnet bodd der i 6 mnd hvis det var nødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå