AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Sett at du elsker en mann, han er genuin og god, men han bor i et fattig u-land han ikke kan flytte fra (han vil være nær foreldrene og tør ikke flytte). Eneste muligheten er at du flytter dit og blir hjemmeværende husmor/en dårlig jobb med 12-14 timers dag, uten mulighet til å besøke Norge og familie mer enn 1-2 ganger i året. Du har en god utdanning og tjener bra i ny jobb her hjemme. Flere menn her har ytret interesse, menn med samme kultur og interesser, noe som ville gjort livet enklere, men du elsker en annen og klarer ikke glemme han. Velger man med hodet eller hjertet? Anonymous poster hash: 434ea...e71
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Jeg velger for ofte med hjertet. I dette tilfellet hadde jeg koblet på hodet så godt jeg kunne. Anonymous poster hash: 3d6bc...54c 6
Gjest Knuse Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Fornuften ville jeg dessverre fulgt i dette eksempelet. 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Hjertet. Anonymous poster hash: 15302...af5
Gjest Faerunpedia Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Livet er ikke som i en hollywoodfilm, jeg velger med hodet.
Aurora_Versailles Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 I dette tilfellet ville jeg valgt med hodet. Tror jeg. Jeg er singel, men hjertet mitt har tilhørt en mann i 6-9 år. Om det hadde vært han i denne situasjonen, hadde jeg fulgt hjertet mitt. Men kan ikke du sponse å få han til Norge?
Gjest Jon Are Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Hodet i dette tilfellet. Med hilsen fra : Jon Are
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Hodet i dette tilfellet! Anonymous poster hash: 408e1...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har valgt med hjertet i det forholdet jeg er i, som er et destruktivt å vanskelig forhold, så jeg vet at når jeg kommer ut av dette så velger jeg neste gang med hodet, og ikke lar meg lure av hjertet! Anonymous poster hash: b7cce...b51
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Hjertet. Vi er altfor heldige til å ikke tro på ekte kjærlighet. Er btw i forhold med en som er fra et afrikansk land. Heldigvis har han sagt at han kan flytte, men jeg vil heller bo der...selv om lønna i norge er ti ganger bedre Anonymous poster hash: 24c4d...e29
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Aldri i verden om jeg hadde tatt til takke med en fyr her hjemme kun fordi det er enklere. Man lever én gang, ikke søren at jeg skal sitte som gammel dame å angre fordi jeg ikke fulgte hjertet. Anonymous poster hash: dac48...2a3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Fornuften ville jeg dessverre fulgt i dette eksempelet. Livet er ikke som i en hollywoodfilm, jeg velger med hodet. I dette tilfellet ville jeg valgt med hodet. Tror jeg. Jeg er singel, men hjertet mitt har tilhørt en mann i 6-9 år. Om det hadde vært han i denne situasjonen, hadde jeg fulgt hjertet mitt. Men kan ikke du sponse å få han til Norge? Hodet i dette tilfellet. Med hilsen fra : Jon Are Selv om du elsker han/henne og vet at du antakeligvis kommer til å lengte etter han/henne for alltid (allerede 5 år nå)? Han vil ikke til Norge og tjener dårlig i hjemlandet også. TS Anonymous poster hash: 434ea...e71
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Med hodet i dette tilfellet, sier jeg også. Det høres kanskje rosenrødt ut å flytte ned til han og bo der, men jeg tror det blir alt for mange utfordringer for dere mtp. kultur, sosialt, familie osv. Men for all del du kan jo prøve. Du kommer sikkert hjem etter 6-12 mnd uansett, og da har du innsett at det ikke fungerer og så kan du ´´move on´´ 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Husk at en forelskelse varer ikke for alltid. Du elsker han nå, men hva med senere? Dette er neppe et sted å velge med hjertet, det blir alt for dumt. Anonymous poster hash: ebd01...6a4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 Kjærligheten er ikke nok og vil nok ikke overleve det du beskriver. Hodet.Anonymous poster hash: c5609...1a7
Haru Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Begge deler Det ville jo vært dumt å velge utifra dumme eller feil kriterier. Det er jo tross alt snakk om en person du skal tilbringe resten av livet med.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 Husk at en forelskelse varer ikke for alltid. Du elsker han nå, men hva med senere? Dette er neppe et sted å velge med hjertet, det blir alt for dumt. Anonymous poster hash: ebd01...6a4 Det er sant men jeg har elsket han i over 5 år nå, klarer ikke å glemme han. Hodet skriker nei, men hjertet klarer ikke å gå videre o g jeg tenker jeg kommer til å angre for alltid om jeg mister han... TS Anonymous poster hash: 434ea...e71
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 Med hodet i dette tilfellet, sier jeg også. Det høres kanskje rosenrødt ut å flytte ned til han og bo der, men jeg tror det blir alt for mange utfordringer for dere mtp. kultur, sosialt, familie osv. Men for all del du kan jo prøve. Du kommer sikkert hjem etter 6-12 mnd uansett, og da har du innsett at det ikke fungerer og så kan du ´´move on´´ Jeg har heller ikke lyst til å flytte bort til han, nettopp pga det du beskriver om kultur og familie. Jeg elsker familien hans, men det er aldri fred å få og jeg er en som trives best to og to eller alene. Herre gud, hvorfor har ikke hjertet noe som helst IQ... TS Anonymous poster hash: 434ea...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå