Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man som mann hinte til at hun kanskje bør slanke seg litt? (snakk om en del overvekt, ikke bare noen kosekilo. Tipper 20-30 kilo).

Vi tåler begge en del og har selvironi heldigvis. Så langt har jeg tenkt:

- La nettsider som omhandler kosthold/trening "tilfeldigvis" stå oppe før hun skal benyttte felles pc i stua

- Kjøpe gavekort på treningsstudio

- Legge bilde av fitnessdamer i senga

- Fjerne alt av cola/godis etc. før hun kommer hjem

- Legge et ark på badevekta der det står "have mercy on me"

Tips til hvordan man kan oppfordre til å miste litt vekt?

Anonymous poster hash: 5f63d...6d6
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er du for en?

Anonymous poster hash: ba15b...dff
  • Liker 47
AnonymBruker
Skrevet

Hinting fungerer ikke, du får manne deg opp å si dersom du absolutt må. Men... Må du?

Anonymous poster hash: 0eb3a...5fb

• Liker 7
Skrevet

Hvordan bli dumpet på 10 dager........

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Herre, hvor er KOMMUNIKASJONEN!?

Hva med å sette seg ned og snakke med henne. Ytre din bekymring for helsen hennes, og avtal at dere BEGGE skal leve sunnere og begynne å mosjonere. Selv om du ikke trenger å gå ned i vekt er dette fin motivasjon for henne at du også deltar så du ikke sitter og spiser drittmat hele tiden

Anonymous poster hash: 5f00d...158
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

du høres ut som en stor idiot. "dundra"? tipper ikke du er en stor muskelbunt akkurat, så hvorfor skal du ha noe å si for hennes kropp?

Anonymous poster hash: 51ee0...e27
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en god ide. :)

Anonymous poster hash: 929e7...cf3
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tipper hun er deppa over å måtte leve med en som deg og trøstespiser..

Anonymous poster hash: 71c36...fd9
  • Liker 13
Skrevet

"Dundra"? Wow, det var classy må jeg si..

Altså, det finnes mye finere måter å gjøre det på, som ikke ender med at hun enten gir deg en real bitchslap (fortjent) eller legger seg ned og gråter med selvtilliten helt nede i bunn.

• Liker 3
Skrevet

Alle disse forslagene dine høres ikke særlig ok ut, synes jeg.

Prat med henne, forklar at du er bekymret for helsen hennes.

Foreslå at dere endrer kosthold sammen. Du kan naturligvis ikke spise is og godis hvis ikke hun kan, det er helt selvsagt. Dette må dere gjøre sammen, for felles glede og helsefordeler. Du må i allefall ikke si eller hinte om at hun er usexy!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Først kan du begynne å behandle henne med respekt og godhet. Forslagene dine er alt annet enn. Og så kan du si at du ønsker å leve et langt og aktivt liv med henne og at du er redd for helsen og selvtilliten hennes hvis hun fortsetter slik.

Anonymous poster hash: 493c0...cad

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bilder av fitness-damene i sengen! Sure thing!

Du får sikkert en heftig omgang i tillegg, bare for å kick-starte slankingen!

Anonymous poster hash: 9ceb3...820

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Herre, hvor er KOMMUNIKASJONEN!?

Hva med å sette seg ned og snakke med henne. Ytre din bekymring for helsen hennes, og avtal at dere BEGGE skal leve sunnere og begynne å mosjonere. Selv om du ikke trenger å gå ned i vekt er dette fin motivasjon for henne at du også deltar så du ikke sitter og spiser drittmat hele tiden

Anonymous poster hash: 5f00d...158

Blir selvsagt med på aktiviteter jeg også.

Skrevet

Det eneste jeg syntes var litt morsomt var det med badevekta, dropp resten. Tror hvertfall hun hadde blitt sur om du la bilder av fitnessdamer i senga!

Kanskje bedre å klype henne litt i håndtakene og spørre om de er blitt litt større siden sist, i steden, selv om det også er litt slemt. Men gjør du det med et lurt glimt i øyet, smiler og gir henne en nuss kan det hende hun ikke tar det så ille opp.

AnonymBruker
Skrevet

du høres ut som en stor idiot. "dundra"? tipper ikke du er en stor muskelbunt akkurat, så hvorfor skal du ha noe å si for hennes kropp?

Anonymous poster hash: 51ee0...e27

Har greit med muskler og er relativt definert (jeg måtte også ta tak for noen år siden og får bort usunn overvekt).

Skrevet

Herregud.. "Dundra"? Hvis du ikke tåler at hun veier litt så synes jeg du skal finne deg noen andre. Du kan ikke forandre andre - bare deg selv

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg syntes var litt morsomt var det med badevekta, dropp resten. Tror hvertfall hun hadde blitt sur om du la bilder av fitnessdamer i senga!

Kanskje bedre å klype henne litt i håndtakene og spørre om de er blitt litt større siden sist, i steden, selv om det også er litt slemt. Men gjør du det med et lurt glimt i øyet, smiler og gir henne en nuss kan det hende hun ikke tar det så ille opp.

Typen gjorde det på meg. Jeg lo og dunket han lekent i armen. Senere på kvelden satt jeg alene og gråt på badet.

Anonymous poster hash: 7c8de...7e9

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

"Dundra"? Wow, det var classy må jeg si..

Altså, det finnes mye finere måter å gjøre det på, som ikke ender med at hun enten gir deg en real bitchslap (fortjent) eller legger seg ned og gråter med selvtilliten helt nede i bunn.

Bemerk at jeg skrev at vi begge tåler en del og har selvironi. Det er ikke akkurat dama som legger seg ned og gråter over slike ting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig lite imponert over at du som har så livlig fantasi ikke har greid å tenke ut at du kanskje burde ta henne med på fysiske aktiviteter som å gå en romantisk tur, dra på sykkel- og svømmetur eller gå på ski om vinteren. Eller kaste frisbee eller spille badminton i hagen eller en park.

Og det er da virkelig ikke verre enn å lage sunn mat selv og servere.

Nei, hva skal man gjøre med idiotiske mannfolk.

Anonymous poster hash: 94cd4...3b0
  • Liker 7
Skrevet

Typen gjorde det på meg. Jeg lo og dunket han lekent i armen. Senere på kvelden satt jeg alene og gråt på badet. Anonymous poster hash: 7c8de...7e9

:(:klem: er litt stor selv så veit det må ha vært skikkelig kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...