AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hei, jeg begynte å trene aktivt for en liten stund siden (hadde ikke trent på mange år før dette), og at gikk bra helt til igår. Når jeg tøyde ut etter treninga så kjente jeg det svei skikkelig på baksiden av leggene.. Tøyde ut ferdig fordet og trodde det kom til å gå over! Etter dusjen så kjenner jeg at det er litt vondt å gå og musklene føles veldig "stramme". Våkna idag og var fortsatt sånn! Hva kan det komme av? Har jeg trent for mye eller tøyd ut for lite? Er det noe som går over av seg selv, eller må jeg gjøre noe? Takk for svar Anonymous poster hash: 90711...efd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Gratulerer, du er støl Anonymous poster hash: e8c03...756
StellinaX Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Høres ut som stølhet. Vedvarer det, så kan det f ex være akillestrøbbel. Gi det noen dager og se:)
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Gratulerer, du er stølAnonymous poster hash: e8c03...756 Hm, etter å ha spilt fotball i maaange år før så vet jeg åssen det kjennes ut å være støl, så det er ikke det det er dessverre.. Men takk for forslaget!Anonymous poster hash: 90711...efd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Høres ut som stølhet. Vedvarer det, så kan det f ex være akillestrøbbel. Gi det noen dager og se:) Er nok ikke støl, da det ikke helt kjennes/føles som det.. Men okei, ska vente å se Anonymous poster hash: 90711...efd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Det kan være at du har startet for hardt etter å ha trent lite i flere år. Jeg ville vurdert å ha en noe lavere progresjon, eventuelt byttet ut en løpeøkt i uka med en sykkeløkt. Du bør ikke løpe eller jogge hardt mens det gjør vondt, fordi det kan gjøre smertene mer langvarige og dermed ødelegge din nye aktive livsstil i mange måneder. Anonymous poster hash: 45505...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå