Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vår første ferie sammen, det har vært mye opp og ned mellom oss. Planen var først at han skulle sove over slik at vi fikk dratt sammen til flyplassen. Så forandret han mening, plutselig skulle jeg sove over istedenfor.

Han bor like ved flyplassen og jeg sa klart ifra at jeg skulle være på flyplassen kvart på 5. Der skulle vi møtes, for så å dra videre til han. Jeg ventet i ett kvarter, hørte ingenting og ringte. Da hadde han glemt å hente meg.. Dette er noe som skjer HVERGANG. Vi har en avtale, så forsover han seg eller glemmer den. Jeg ble opprørt og hadde nesten lyst til å dra hjem. Han skulle komme om 30 min, sa han.

Så her sitter jeg, etter å ha ventet i over 2 timer. Har ikke hørt et eneste lyd, ringte og ringte men ingen tok opp telefonen. Etter å ha ringt over 10 ganger, fortalte han endelig at han var forsinket.. Grunnen var at jeg måtte "gjøre noe" hjemme. Fikk ikke et eneste beskjed, og her sitter jeg og venter på Gardermoen. Føler meg som en idiot.. Han er endelig "på vei"

Anonymous poster hash: 17e5a...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du ventet pga følelser.. fornuften min sier at du burde gått - vist at du ikke venter i to timer når avtalen ikke går i boks og han ikke evner å gi beskjed. Utrolig dårlig gjort, og ikke minst sketchy.

For all del - det kan tenkes at han faktisk glemte avtalen og måtte ordne noe. Likevel burde du virkelig fortelle han at dette ikke er okei og at du forventer at han skjerper seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt rasende om noen hadde gjort noe sånt. Ville revurder hele forhold ut ifra at du skriver det har vært mye op og ned. Og nå dette.... :frustrert:

Anonymous poster hash: 09748...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...