AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Er det noen her inne som har noen gode erfaringer når det gjelder å være sammen fra tenårene for så å gifte seg, få barn, leve lykkelige osv..? Hvordan kom dere gjennom livets hindringer? Hva er viktig å fokusere på?Anonymous poster hash: 62a59...57e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Ikke fra tenårene, men vi var 20-21... Vi er 33 og 32 i dag... Vi hadde en real pause i 3 mnd. For noen år siden. Det fikk oss virkelig til å se ting i et nytt lys. Ja vi kunne begge funnet noen andre, men vi lærte heller å sette større pris på det vi hadde. Jeg så han og livet vårt med helt nye øyne og innså at det var han jeg ville ga, vi kom sterkere ut av det som par, og innså at vi måtte sette igang noen tiltak i forhold til kommunikasjonen oss imellom. I dag har vi det bedre enn på lenge Anonymous poster hash: a2d46...f03 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Kjenner veldig mange som har vært sammen fra ungdomsskolen og fremdeles er det nå som de er 30-40. Anonymous poster hash: 59e7e...8cc
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Vi klarte det ikke, men vi fant tilbake til hverandre hvertfall. Var sammen i 2 år fra vi var 16, så var det slutt i 6 år, før vi nå har vært sammen i 1 år. Så i realiteten har vi ikke vært sammen siden tenårene, men vi har aldri kommet over hverandre på de årene heller. Anonymous poster hash: 2c0f9...3f6 1
ednul Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Ikke fra tenårene, men vi var 20-21... Vi er 33 og 32 i dag... Vi hadde en real pause i 3 mnd. For noen år siden. Det fikk oss virkelig til å se ting i et nytt lys. Ja vi kunne begge funnet noen andre, men vi lærte heller å sette større pris på det vi hadde. Jeg så han og livet vårt med helt nye øyne og innså at det var han jeg ville ga, vi kom sterkere ut av det som par, og innså at vi måtte sette igang noen tiltak i forhold til kommunikasjonen oss imellom. I dag har vi det bedre enn på lenge Anonymous poster hash: a2d46...f03 Dette er fint å lese ... Bra at det fins noen som ikke alltid er på jakt etter grønnere gress med engang det blir problemer i paradis. 1
Emas Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Vi har vore sammen sidan eg var 15 og min kjære var 17. Vi er fortsatt veldig lykkelige etter 10 år, ingen pauser. Vi har et barn, og har hatt tre år avstandsforhold. Ærlighet og kvardagsgleder er viktig
LempikasPromise Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Har vært sammen i snart 13år, ble sammen året jeg fylte 16, han 20. Vi har hatt våre opp og nedturer som alle par. Men jeg tror noe av det viktigste er #1 at man passer på å fortsatt ha sex og fysisk samliv. #2 At man er gode venner, som finner på ting sammen, men som også gir hverandre rom for egentid og egne aktiviteter. #3 som Emas sier: hverdagsgleder er viktig. #4 kommunikasjon og ærlighet #5 sørg for at dere vet noenlunde hvor partneren står i forholdt til syn på fremtiden mtp boligjkjøp/giftermål/barn osv men ikke planlegg for detaljert hvordan fremtiden skal bli, enkelte ting "bare skjer".
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Giftet oss i 85, og feirer 30 år neste mai. Jeg fylte 20 det året vi giftet oss, og hadde da vært kjærester i 3-4 år Vi har 3 barn og 4 barnebarn. Like lykkelig nå, som da. Anonymous poster hash: a12f1...5c8 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Jeg var 19, han 25 og vi har holdt sammen i 27 år. Vi har tre barn og har aldri hatt pauser eller avbrudd i forholdet. Vi hadde ca 10 år sammen før vi fikk barn, og for oss var nok dette positivt. Bakgrunnen vår har vært ganske lik, med foreldre på begge sider som trives godt i hverandres selskap. Vi har alltid hatt en del like interesser som vi gløder for og er begge ganske nerdete når det gjelder hobbyer. Vi er like når det gjelder livssyn og holdninger til mye, noe som er utrolig viktig for meg. Vi er også like når det gjelder temperement, og er begge forholdsvis rolige personer. Men, det er selvfølgelig veldig viktig at det også er forskjeller. Man bør ha noen ulike interesser og tilhøre litt ulike miljøer. Så har humor og tillit vært veldig viktig for oss, dessuten prøve å ha litt selvinnsikt, og ha raushet for hverandre. Håper vi kan bli gamle sammen, høres ut som en klisje, men jeg tror vi kan få det veldig hyggelig sammen Anonymous poster hash: 66379...405 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå