AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Ja unnskyld meg men han er så ekkel! Han jeg er sammen med har noen ekle vaner, og han er ikke opptatt i det minste heler om hvordan det ser ut rundt han (her snakker jeg ikke om en fyr som lar det kun være ekstremt rotete, men så skittent at til å med folk som kommer på besøk reagerer!!) Jeg har hundrevis av eksempler, en kan være at han lager mat og alltid søler noe gris på ovnen, men aldri fjerner det, og sånn er det med alt han mister i bakken / roter, han lar det stivne inn i gulvet osv. Hadde jeg for eksempel hatt barn med han, og barnet vårt hadde gulpet på gulvet så ville han mest sansynlig bare latt det ligge å tørke seg inn...! Jeg syns det er helt på tryne til oppførsel, og jeg klarer snart ikke holde ut mer! Er det vanlig at noen gutter er sånn? Altså menn / gutter mellom 25-27 år? Går aldri ut med søpla, sitter heler med søpla ved siden av seg i flere dager før han gjør noe med det... Lar tallerkener ligge med matrester, gjør aldri noe med det... Det er såpass ille til tider å bo med han, at det er ikke vits i å ha på seg sokker inne fordi man vet aldri hva man tråkker i, og uansett hvor mye jeg rydder og vasker så er det ikke nok, fordi han rett å slett bare lager en søppelfylling for meg hver dag Anonymous poster hash: a2585...1ef
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Det er mennesker som er slik både kvinner og menn. Men er det normalt nei det er ikke normalt 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Hadde ikke orket å være samboer eller sammen med en slik type desverre.. Anonymous poster hash: 77e26...c81 6
Gjest SoccerPlayer Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Han høres virkelig lat ut. Si i fra til han hva du mener, at han må skjerpe seg ellers gjør du det slutt. Så finner du deg en bedre.
Gjest HappyWaffle Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 en sånn person hadde jeg ikke orket rett og slett
Gjest Iben Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Skal ikke svare for alle andre, men jeg er ihvertfall sånn. Og jeg er nesten førti. Vil påstå jeg har opparbeidet meg Norges beste immunsystem, og nekter å la meg diktere av mennesker som ikke har lagt ned den samme insatsen. 2
Jade Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Det er ikke normalt, nei. Hvis han ikke vil endre seg, så må enten DU ta deg av renholdet, eller flytte ut, eller lære å leve med det. Vil ikke anbefale å få barn eller husdyr om dere ikke klarer å holde det rent. 3
Aurora_Versailles Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Skal ikke svare for alle andre, men jeg er ihvertfall sånn. Og jeg er nesten førti. Vil påstå jeg har opparbeidet meg Norges beste immunsystem, og nekter å la meg diktere av mennesker som ikke har lagt ned den samme insatsen. lol. 2
197 Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Bor med en som er helt lik. Man må ta det opp, lenge før man går og irriterer seg! Dersom det ikke er noen bedring er det egentlig bare en løsning, slå opp.
Gjest Knuse Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Hvis du synes han er så jævlig motbydelig, hvorfor i all verden er du sammen med ham? 4
Gjest Cartman Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Høres ut som meg for fire år siden. Artig at det finnes ekte menn i dette overfeminine samfunnet
Gjest Cartman Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Skal ikke svare for alle andre, men jeg er ihvertfall sånn. Og jeg er nesten førti. Vil påstå jeg har opparbeidet meg Norges beste immunsystem, og nekter å la meg diktere av mennesker som ikke har lagt ned den samme insatsen. Bra innlegg. Enig. La menn være menn.
Gjest Cartman Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Han høres virkelig lat ut. Si i fra til han hva du mener, at han må skjerpe seg ellers gjør du det slutt. Så finner du deg en bedre. Bedre? Du kjenner ikke denne personen. Han har sannsynligvis en del veldig gode egenskaper, som ts ikke nevner i sitt innlegg. Dette er en bagatell. Hvis man henger seg opp i bagateller, så er man dømt til et liv i ensomhet.
Alina X Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Høres ut som meg for fire år siden. Artig at det finnes ekte menn i dette overfeminine samfunnet Ekte menn? Menn som bor i søppelfyllinger og som aldri rengjør? Som lar det formere seg bakterier i hjemmet og gjerne skadedyr hvis det går for ille? Og hva med hygiene? Menn er mandige om de har lange ekle negler,sjeldent bruker deo og ikke pusser tennene da? 2
Fame Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Bedre? Du kjenner ikke denne personen. Han har sannsynligvis en del veldig gode egenskaper, som ts ikke nevner i sitt innlegg. Dette er en bagatell. Hvis man henger seg opp i bagateller, så er man dømt til et liv i ensomhet. Dette er langt i fra en bagatell. Hadde min type vært sånn og ikke bedra seg så hadde ikke jeg kunnet vært med han.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 Hvordan er den personlige hygienen til menn som bryr seg så lite om det rundt seg??Anonymous poster hash: 580b2...5e8 1
Gjest Cartman Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Ekte menn? Menn som bor i søppelfyllinger og som aldri rengjør? Som lar det formere seg bakterier i hjemmet og gjerne skadedyr hvis det går for ille? Og hva med hygiene? Menn er mandige om de har lange ekle negler,sjeldent bruker deo og ikke pusser tennene da? Vi snakker ikke om søppelfyllinger, kroppslukt, negler eller tannhygiene. Det vi snakker om er en litt slækk kar som nyter livet. Og hva slags skadedyr snakker vi om? I verstefall blir man invadert av bananfluer pga at man ikke tømmer søpla. Ekte menn og kvinner er de som lever slik man gjorde på 50 tallet. Altså man strever ikke etter perfeksjon, men lever et rolig og greit liv. Hvis litt søl i stekeovnen er dumpegrunn, så sier det alt om dagens samfunn.
Gjest Cartman Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 Hvordan er den personlige hygienen til menn som bryr seg så lite om det rundt seg??Anonymous poster hash: 580b2...5e8 Avsporing.
Gjest Cartman Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 Dette er langt i fra en bagatell. Hadde min type vært sånn og ikke bedra seg så hadde ikke jeg kunnet vært med han. Men han er ikke din "type", så hva er poenget ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå