Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg trenger litt råd fra dere, jeg.

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart to år. Han har alltid vært kjempeflink til å gi meg oppmerksomhet når vi ikke er sammen. Sendt meg masse meldinger hele tiden, og alltid vært kjapp med å svare meg når jeg har sendt meldinger. Vi hadde avstandsforhold ett av de to årene, og da var han hvertfall flink.

Nå syns jeg alt har blitt så annerledes. Han er nå på ferietur med guttene, og jeg hører nesten ingenting fra han. Jeg vet hva dere kommer til å si; han er på guttetur og vil fokusere mest på kompisene sine og ikke sitte på mobilen hele tiden. Men selv om det er guttetur, så er det veldig ulikt han. Det at han er med kompisene sine har aldri satt noen stopper.

Jeg maser ikke på han i det hele tatt, om han ikke svarer meg på en stund så sender jeg ingen flere meldinger før han har svart. Jeg spurte han igår om hvorfor han har blitt slik, og han svarte at han skal skjerpe seg, og at han rett og slett glemmer å svare meg eller sende meldinger. Noe jeg syns er merkelig, fordi han har aldri pleid å glemme av meg før. Det er ikke bare denne ferieturen hvor han er dårlig på å kommunisere med meg, men ellers også den siste tiden.

Vi har ellers et fint forhold når vi er sammen, han viser at han elsker meg, men jeg savner litt den oppmerksomheten fra han når vi ikke er sammen Dere har sikkert skjønt utifra innlegget mitt at vi ikke bor sammen.

Overreagerer jeg? Er dette normalt? Dette er mitt første seriøse forhold, så jeg er ikke helt sikker på hva som er normalt og ikke :fnise:

Anonymous poster hash: 96b5b...cf8

Anonymous poster hash: 96b5b...cf8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt i min bok, hvertfall! :)

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt :)

Anonymous poster hash: 93652...266
Skrevet

På ett eller annet tidspunkt vil dere bli mer vandt til hverandre :) ikke noe å tenke over. Så lenge han viser at han elsker deg i person, så ville ikke jeg tenkt noe mer over meldingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...