AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hei, Jeg skriver mest for å lette hjertet mitt og i håp om å få noen gode råd på veien videre.. For et par uker siden forlot samboeren min meg etter mange år sammen. Selve bruddet kom veldig overraskende - jeg visste om usikkerheten hans, men tidspunktet han valgte (kun noen timer før ferien vår) var et stort sjokk. Ferien ble selvfølgelig avlyst. Vi var mye sammen den første uken etter bruddet - han var usikker på hva han egentlig ville - han var frem og tilbake - men endte til slutt på at dette var det riktige å gjøre. Da avgjørelsen var tatt fortsatte han å sende sms daglig - om at han var i tvil - at han var en dust - osv osv, men da vi møttes igjen for en uke siden stod han fortsatt fast ved valget sitt. Likevel prøvde han seg på å ha sex da han skulle trøste meg.. (??) Jeg har i det lengste prøvd å synes godt om ham tross alt og gå ut av dette bruddet som venner så langt det kan la seg gjøre (jeg har aldri vært i tvil om mine følelser for ham), men jeg er så sliten av å bli dratt frem og tilbake og inn og ut av forholdet. Nå har jeg kuttet kontakten med ham og ønsker å gå videre. Problemet er at jeg fortsatt bor i vår felles leilighet (der ALT minner meg om han og oss), vi jobber samme sted, vi har felles venner, felles ting som skal deles.. Alt sammen er så vondt og vanskelig at jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Hvordan går livet videre etter noe slikt? Prøver å gjøre alt etter oppskriften, men det gjør så vondt å kutte båndet etter alle disse årene sammen. Føler meg så alene til tross for gode venner og familie Og er det riktig av meg å kutte kontakten? Anonymous poster hash: c6db8...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå