AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hvor ofte har dere samleie? Og dere som har fått spiren til å sitte, hvor ofte hadde dere samleie før det skjedde?Anonymous poster hash: 233b7...770
Gjest Solstråla88 Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er faktisk gravid nå i første trimestet, og pågrunn av lite tid sammen, hadde vi bare sex en gang denne syklusen
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Er ikke prøver riktig ennå, men har to barn fra før, så har nå vært det en gang. De gangene jeg har blitt gravid har vi hatt samleie kun en gang i eggløsningsperioden. Med førstemann prøvde vi i ett år og i de aller fleste prøveperiodene hadde vi sex annenhver(av og til hver) dag i eggløsningsperioden. Mens den prøveperioden jeg ble gravid altså bare en gang. Med nr 2 ble jeg gravid på første forsøk og sex bare en gang da også. Anonymous poster hash: ddcbf...093
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 På to uker har vi ca hatt sex 6-7 ganger. Har bra sexliv, men vi har ikke sex kjempeofte. I prøvingen har vi jo helt klart mer sex Anonymous poster hash: ed6eb...2d0
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Tusen takk for svarene! Jeg har vært så utrolig stresset og nærmest deprimert for at vi skal få til for lite sex. Men nå ser jeg at det går fint an å bli gravid uten å ha sex hver dag. Fint å få svar på det fra folk som har erfart det. Ts Anonymous poster hash: 233b7...770
missdior Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Vi hadde bare sex 5 ganger fordelt gjennom hele prøveperioden jeg ble gravid!
Saraby Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 I førsten prøvde vi å ha sex annenhverdag gjennom hele syklusen, men nå orker vi ikke det lenger. Så vi har sex annenhver dag rundt eggløsningstider (dersom det lar seg gjøre selvfølgelig) og ellers når det faller oss inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå