Gå til innhold

Imax sin GODE ide om strikking til barn i Afrika


*Emma*

Anbefalte innlegg

IMAX skrev et tips for folks som strikker om å strikke til fortidligfødte på et sykehus i Afrika et sted. Men hun hadde mistet adressen hvor tingene skulle sendes. Jeg kan ikke strikke en gryteklut engang men tenkte at kanskje noen andre ville hjelpe. Så jeg sendte mail til Norks Ukeblad å ba om adressen.

Her er kopi av artikkelen de hadde i bladet (jeg fikk den tilsendt).

------------------------------------------------------

Artikkelen er slettet. Vi kan dessverre ikke la den stå da en artikkel i et ukeblad er kopibeskyttet materiale. Artikkelen inneholdt også e-postadresser, noe det i henhold til våre regler ikke er tillatt å publisere i forumet.

Dersom noen skulle ønske å bidra med strikketøy til det nevnte prosjektet må de nok kontakte Norsk Ukeblad for nærmere informasjon.

Nala - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Hadde det bladet liggende og der står det...

-----

Som nevnt i innlegget over er det ikke tillatt å publisere e-postadresser på KGs forum. Vi ønsker heller ikke å gå ut med navn gjennom forumet, men oppfordrer altså til å ta kontakt med Norsk Ukeblad for mer informasjon hvis man er interessert i å hjelpe.

Nala - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det visste jeg ikke...uansett..om noen ønsker å hjelpe kan de jo ihvetrfall gjøre det nå ;)

Skulle ønske jeg var flinkere til å strikke selv bare.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sende meg en PM da Shakira? Så kan jo folk som er interessert sende PM og få infoen der, så kan vi like vel gjøre det. Håper vi kan holde denne linken varm og kanskje ta en oppsummering på hvor mange vi klarer å strikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM er sendt Imax. Om noen andre skulle vilel ha kopi av artikkelen kan jeg sende den til dere på pm/mail ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...