AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Var hos hudpleier igår og fikk farget øyenbryn og øyevippene.Begynte å bli litt rød etter behandling.Våknet idag med rød øyne og var litt hoven rundt. Var hos legen og fikk beskjed om at det ikke er noen infeksjon, og fikk utskrevet noen allergidråper, samt beskjed om å skylle dem med saltvanns dråper. Noen andre som har opplev lignende?Og hvor lang tid tok det før det forsvant?Noen gode tips på hvordan det kan gå vekk fortere.Utrolig sjenerende å gå rundt med røde øyne. Anonymous poster hash: cdd11...fe2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 En viktig ting å huske på, aldri farge vipper og bryn igjen. Har du først fått allergisk reaksjon vil det mest sannsynlig bli verre for hver gang du farger. Det kan også skje når man reagerer på hårfarge. Selv kan jeg dessverre bare bleke håret mitt nå, etter flere allergiske reaksjoner i hodebunnen. På meg pleier reaksjonen å gå vekk innen to uker. Anonymous poster hash: 545fc...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå