Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske plutselig i år fått fæle pigmentflekker oppover armene/ skuldrene og på brystet, som ikke har vært der tidligere. Tror noe av det kan skyldes solbrenthet fra i fjor muligens, men skjønner ikke at alt kan være det heller.. Noen forslag om hva det kan skyldes og hva som muligens kan gjøres for å bli kvitt det? :-)

Sliter også med å få brunfarge nederst på armene, noen tips til hva som kan hjelpe under soling?

post-84233-793691_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildet jeg la ved er av armhulen, og syntes dårlig hvor ille det faktisk er i virkeligheten..

AnonymBruker
Skrevet

Bildet jeg la ved er av armhulen, og syntes dårlig hvor ille det faktisk er i virkeligheten..

Det kalles fregner, og er bare søtt! :)

Hvis du ikke vil ha fregner er det bare en ting som hjelper: Høy faktor og ikke sole seg!

Anonymous poster hash: 6bf68...a65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der kan ikke kalles pigmentflekker.

Og de aller fleste får litt fregner av å sole seg.

Vær takknemlig for at du ikke har pigmentflekker.

Det har jeg, i ansiktet, og det er definitivt ikke

noe som ligner på fregner så det er mye mer

synlig. Skulle heller hatt fregner for å si det slik.

Anonymous poster hash: c1be1...996
Skrevet

Jeg har vært i solen de siste to ukene og har store hvite pigmentflekker på rygg, mage og litt i ansiktet. Siden jeg er såpass brun til vanlig så blir det ganske så store kontraster nå :( tips?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske plutselig i år fått fæle pigmentflekker oppover armene/ skuldrene og på brystet, som ikke har vært der tidligere. Tror noe av det kan skyldes solbrenthet fra i fjor muligens, men skjønner ikke at alt kan være det heller.. Noen forslag om hva det kan skyldes og hva som muligens kan gjøres for å bli kvitt det? :-)

Sliter også med å få brunfarge nederst på armene, noen tips til hva som kan hjelpe under soling?

Har brukt Biodermal Pigment Krem for ansikt og hals etter å ha vært litt for mye i solen. Fungerte veldig bra for meg. Tipper du også kan bruke den for bryst og armer.

Anonymous poster hash: 39d90...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...