Aninegr Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har ganske plutselig i år fått fæle pigmentflekker oppover armene/ skuldrene og på brystet, som ikke har vært der tidligere. Tror noe av det kan skyldes solbrenthet fra i fjor muligens, men skjønner ikke at alt kan være det heller.. Noen forslag om hva det kan skyldes og hva som muligens kan gjøres for å bli kvitt det? :-) Sliter også med å få brunfarge nederst på armene, noen tips til hva som kan hjelpe under soling?
Aninegr Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2014 Bildet jeg la ved er av armhulen, og syntes dårlig hvor ille det faktisk er i virkeligheten..
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Bildet jeg la ved er av armhulen, og syntes dårlig hvor ille det faktisk er i virkeligheten.. Det kalles fregner, og er bare søtt! Hvis du ikke vil ha fregner er det bare en ting som hjelper: Høy faktor og ikke sole seg! Anonymous poster hash: 6bf68...a65 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Det der kan ikke kalles pigmentflekker. Og de aller fleste får litt fregner av å sole seg. Vær takknemlig for at du ikke har pigmentflekker. Det har jeg, i ansiktet, og det er definitivt ikke noe som ligner på fregner så det er mye mer synlig. Skulle heller hatt fregner for å si det slik. Anonymous poster hash: c1be1...996
Pepperbiff Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har vært i solen de siste to ukene og har store hvite pigmentflekker på rygg, mage og litt i ansiktet. Siden jeg er såpass brun til vanlig så blir det ganske så store kontraster nå tips?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har ganske plutselig i år fått fæle pigmentflekker oppover armene/ skuldrene og på brystet, som ikke har vært der tidligere. Tror noe av det kan skyldes solbrenthet fra i fjor muligens, men skjønner ikke at alt kan være det heller.. Noen forslag om hva det kan skyldes og hva som muligens kan gjøres for å bli kvitt det? :-) Sliter også med å få brunfarge nederst på armene, noen tips til hva som kan hjelpe under soling? Har brukt Biodermal Pigment Krem for ansikt og hals etter å ha vært litt for mye i solen. Fungerte veldig bra for meg. Tipper du også kan bruke den for bryst og armer. Anonymous poster hash: 39d90...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå