Lorangemy Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 Shit!!! Vi ble kjent med et kjempekoselig par i fjor våres. De ba oss i bryllupet deres som var i fjor sommer. Nå er saken den at jeg faktisk ikke husker datoen.Og vi har blitt veldig nære venner det siste året. Jeg vet at det er en av de nærmeste dagene!!!! Er det noen sted jeg kan sjekke dette på nettet, tro :klø: Vet du?
~sikka~ Skrevet 25. juni 2004 #2 Skrevet 25. juni 2004 Du kan vel bare spørre dem, tviler på at det står noe sted på internett, hvis de ikke har hjemmeside da Jeg hadde blitt glad bare folk hadde husket sånn ca når bryllupsdagen vår er. I min vennekrets blir ikke engang bursdager husket så ..
Dreyer Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Kan du se på en kalender for ifjor? Da ser du jo hvilken dato som var en lørdag, hvis du f.eks husker at det var en lørdag du var i bryllupet.... Ellers er det ingen krise om du ikke husker eksakt dato, vel?
Gjest Poirot Skrevet 25. juni 2004 #4 Skrevet 25. juni 2004 Eh... I min vennekrets så bryr vi oss så lite om sånt at jeg satt lenge og tenkte på hvorfor du trengte å vite datoen.
nat26 Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 Det er vel bare å spørre dem da?Det er ikke krise om du ikke husker.
LilleBille Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Jeg tror jeg er den eneste jeg kjenner som har en viss oversikt over andres bryllupsdager (og bursdager) .. men det er bare fordi de er lagret dataen min .. og "popper" opp på riktig dag.. Alle blir skrekkelig overrasket over at jeg husker på det (og jeg har "reddet flere" (stor sett menn) .. fra å tråkke i salaten... - så de har fått + i boken når de kommer hjem med blomster etc.) Hadde selv aldri forventet at noen skulle huske min dag..
Lorangemy Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2004 Eh... I min vennekrets så bryr vi oss så lite om sånt at jeg satt lenge og tenkte på hvorfor du trengte å vite datoen. Min samboer og jeg vil gjerne gi dem en oppmerksomhet på den dagen, fordi de har vært igjennom en tøff tid i det siste. ( Ikke i forholdet, altså )
LilleBille Skrevet 25. juni 2004 #8 Skrevet 25. juni 2004 Har du ikke noen felles venner el. du kan sjekke med da??
liv Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 Kanskje du kan se om du finner takkekortet? Det kan hende det står dato på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå