Gå til innhold

Menn som har levd A4 livet - blir de frustrerte ved brudd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn som har en vanlig jobb, har hatt kone/samboer og har 2-3 barn og deretter splittes familien og de blir stående alene. Blir de/dere seksuelt frustrerte eller sosialt frustrerte? Savner dere familien? Eller var det en lang og vond tid med lite nærhet og gode samtaler før det endelige bruddet hvor dere flyttet fra hverandre?

Skulle dere gjerne hatt ny dame eller er det deilig å være uten?

Vil gjerne ha svar fra både kvinner og menn som selv har opplevd brudd eller kjenner noen eller har andre tanker om temaet

Anonymous poster hash: f7006...5e2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn som har en vanlig jobb, har hatt kone/samboer og har 2-3 barn og deretter splittes familien og de blir stående alene. Blir de/dere seksuelt frustrerte eller sosialt frustrerte? Savner dere familien? Eller var det en lang og vond tid med lite nærhet og gode samtaler før det endelige bruddet hvor dere flyttet fra hverandre?

Skulle dere gjerne hatt ny dame eller er det deilig å være uten?

Vil gjerne ha svar fra både kvinner og menn som selv har opplevd brudd eller kjenner noen eller har andre tanker om temaet

Anonymous poster hash: f7006...5e2

Beste tiden i mitt liv..:P

Anonymous poster hash: 72b87...e70

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvem som tok initiativ til bruddet og hvordan hans sjanser ser ut på markedet.

Jeg kjenner par i begge situasjoner - fraskilt mann på 45 som lever livet, og fraskilt mann på 45 som dukker under og blir alkoholiker.

Jeg tror at i tilfeller der mannen går er det fordi han vet han kan få noen bedre, mens der han er blitt forlatt står han gjerne litt på bar bakke.

Anonymous poster hash: 20794...3fb
Gjest Idollet
Skrevet

Hva tror du? I de fleste sammenhenger mister i alle fall mannen i forholdet mange av vennene sine oppover årene, mens han lever det typiske A4 livet. Når så kona stikker med ungene, og han blir stående alene er det ikke helt ideelt.

AnonymBruker
Skrevet

Min nylige eks Er seksuelt frustrerte og sosialt frustrerte? Og han savner familien. Han gikk mye ut etter bruddet, traff nye mennesker, og nå fire mnd seinere har han truffet en ny. Antagelig en rebound. Men hve vet jeg?

Jeg føler meg alene, såret, lei meg, murer meg inne osv. Tror ikke dette handler om mann/kvinne, dette er fra person til person. Men tror nok de fleste menn er flinkere til å gå videre å leve livet, så de kommer seg fortere tilbake.

Anonymous poster hash: 8763e...a23

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du? I de fleste sammenhenger mister i alle fall mannen i forholdet mange av vennene sine oppover årene, mens han lever det typiske A4 livet. Når så kona stikker med ungene, og han blir stående alene er det ikke helt ideelt.

Nå er vel 50-50 løsning blitt ganske vanlig etterhvert, så ved et brudd mister jo begge foreldrene like mye tid med barna sine.

Anonymous poster hash: aa50b...1a6

AnonymBruker
Skrevet

Min nylige eks Er seksuelt frustrerte og sosialt frustrerte? Og han savner familien. Han gikk mye ut etter bruddet, traff nye mennesker, og nå fire mnd seinere har han truffet en ny. Antagelig en rebound. Men hve vet jeg?

Jeg føler meg alene, såret, lei meg, murer meg inne osv. Tror ikke dette handler om mann/kvinne, dette er fra person til person. Men tror nok de fleste menn er flinkere til å gå videre å leve livet, så de kommer seg fortere tilbake.

Anonymous poster hash: 8763e...a23

Hvorfor ble det slutt

Anonymous poster hash: ced35...05d

AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke menn ville ha a4-liv jeg? Virker som de fleste menn bare vil ligge rundt og ha så mange sex-partnere som mulig. Så det er vel derfor det blir skilsmisse, siden mannen bytter ut kona med en ny. Og en ny. Og en ny. Osv..

Anonymous poster hash: df527...c65
AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke menn ville ha a4-liv jeg? Virker som de fleste menn bare vil ligge rundt og ha så mange sex-partnere som mulig. Så det er vel derfor det blir skilsmisse, siden mannen bytter ut kona med en ny. Og en ny. Og en ny. Osv..

Anonymous poster hash: df527...c65

Flertallet menn sier fra ung alder at de vil ha et ekteskap. Og det er fler kvinner enn menn som ber om skilsmisse.

Det betyr ikke at brudd er "kvinners feil", da det er menn som også er med på forårsake dette. Men de fleste menn vil ha et ekteskap og er komfortable med et ekteskap - kanskje litt for komfortable.

Det at mange menn kan og vil ha flere partnere mens de enda er unge er noe annet. Sex har ikke like stor risiko eller stigma for menn, så hvis kvinner er villige, hvorfor ikke. Er ikke noe å klage på uansett, takes two to tango.

De fleste har en vill ungdomstid de vil "ha unna" mens de er unge. Svaret? Ikke kast bort tid på altfor unge menn.

Anonymous poster hash: 20794...3fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...