Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. Kunne dere ha vært hjemme hos elskeren deres, hjemmet som han deler med kona? Om hun feks var på ferie?

Høres ut som mange som gjør dette, og jeg forstår det virkelig ikke.

Anonymous poster hash: 2157d...6c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.. Kunne dere ha vært hjemme hos elskeren deres, hjemmet som han deler med kona? Om hun feks var på ferie?

Nå er ikke jeg en elskerinne, men tenker at jeg ville opplevd det som det ultimate sviket, hvis min mann var ikke bare utro, men attpåtil hadde så ekstremt liten respekt for meg ellers at han inviterte henne til vårt felles hjem og seng.. Jeg tror ikke jeg kunne noensinne tilgitt det.

Anonymous poster hash: bf21d...426

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en gift mann, og var aldri hjemme hos ham. Men nei, jeg ser ikke noe problem med det. Tror ikke det er vanlig, om ikke annet så av praktiske årsaker.

Anonymous poster hash: 9782f...013
AnonymBruker
Skrevet

Om man først har gått over såpass mange moralske grenser tror jeg ikke det har så mye å si hvor det skjer, for å være ærlig. Nå er jeg mann og trofast, så jeg har ikke akkurat førstehåndskunnskap med å være elskerinne, men jeg kan umulig se for meg at det er lokasjonen som er avgjørende.

Anonymous poster hash: 1b549...86f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om man først har gått over såpass mange moralske grenser tror jeg ikke det har så mye å si hvor det skjer, for å være ærlig. Nå er jeg mann og trofast, så jeg har ikke akkurat førstehåndskunnskap med å være elskerinne, men jeg kan umulig se for meg at det er lokasjonen som er avgjørende.

Jeg synes det ville gjort vondt verre, for da har ikke bare ektefellen din sviktet deg grovt, men i tillegg får du privatsonen din invadert og besudlet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ville gjort vondt verre, for da har ikke bare ektefellen din sviktet deg grovt, men i tillegg får du privatsonen din invadert og besudlet.

At det er verre for enkelte er det ikke tvil om.

Men fra mannen eller elskerinnens perspektiv tror jeg ikke det er noen forskjell. Som nevnt over, er ikke den grensen så veldig viktig. Enten fordi man som elskerinne i utgangspunktet ikke synes man har noe moralsk ansvar overfor deres ekteskap, ikke anser det som reellt (et fasadeekteskap uten sex, i mitt tilfelle), eller generelt ikke har så mye skam. Alt ettersom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har rotet med en gift mann. Hadde aldri vært hos ham. Vi møttes hos meg, men jeg hadde ikke hatt noe problemer å komme hjem til han. Hjemmet hans betyr like mye for meg som et hotell eller hvilket som helst annet sted, så om det var greit for han, hadde det vært like greit for meg og.

Hva er det du ikke forstår med det TS?

Anonymous poster hash: ce5d7...bae
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i at det ville fucket til ting ytterligere. Når det er sagt, enig ab mann over her; tror lokalsjonen er sekundær.

Jeg har blitt bedratt siste året, for dem så var det viktigste å være et sted hvor de ikke ble oppdaget. Altså ego all the way; de ønsket å være sammen, og la til rette for å være sammen på steder de ikke ble oppdaget slik at de kunne fortsette greien sin i fred og ro. Alle stedene de er fersket, vekker tanker og følelser jeg ikke vil bruke mer energi på. Hadde han dratt hun med seg hjem i sengen min, så hadde jeg nok flyttet. Det ER værre å dra de med seg hjem.

Men- jeg ville nok tenkt det samme om jeg var på deres sted går jeg ut fra, når man planlegger å treffes bak kjæresten sin rygg, så er på en måte grensen allerede tråkket solid over.

(Er heldigvis ikke en slik selv, homewreckers kan dra en viss plass. Fiks greien hjemme- så gå videre! Men det er en annen disk.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den gang jeg holdt på med slikt, så spilte det ingen rolle for meg om det var hjemme hos ham eller hos meg.

Anonymous poster hash: 21caa...888
AnonymBruker
Skrevet

Av en merkelig grunn tror jeg kvinner som blir elskerinner mangler empati, i tillegg til at de må være komplette idioter. Kanskje derfor mannen av og til har seg med sånne.

Anonymous poster hash: 96e8f...7b8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

En annen som allerede har svart godt, men jeg snakket altså ikke om hvordan det oppleves for den som bedras. Poenget mitt var altså at det antagelig har lite å si for den utro mannen og for elskerinnen. Jeg forstår godt at det svir enda mer for den som bedras når det skjer i ens eget hjem, for all del, det ville svidd enda mer for meg også hvis dama var utro mot meg i vår felles bolig.

Men for mannen og elskerinnen (eller kona og elskeren, men trådens tittel er nå engang elskerinnen) tror jeg altså ikke at det har den samme betydningen. De tenker jo ikke "Greit nok at vi er helt jævlige nå, men vi får i hvert fall være ålreite nok til å gjøre det på et nøytralt sted". De har allerede pælmet moralen og vanlig oppførsel ut vinduet og tar jo da ikke slike hensyn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært elskerinnen til en gift mann, og jeg kunne aldri i livet tenkt meg å treffes hjemme hos ham. Det handlet litt om respekt for kona hans, og litt om at det ville vært vanskelig for meg å få ekteskapet hans og livet hans rett i fleisen på den måten.

En annen ting jeg ikke ville akseptert, er at han hadde kommet med fortrolige opplysninger om henne eller om ekteskapet deres. Når man er sammen med en gift mann (i hvert fall var det sånn i mitt tilfelle), så har man litt forakt for ham, så dersom han i tillegg hadde oppført seg nedrig overfor kona, så ville det vært en absolutt dealbreaker, samme hvor forelsket man er. Forakten hadde da altså vunnet over forelskelsen.

For den som tror at det er enkelt å ha et forhold til en gift mann, så kan jeg opplyse om at det absolutt ikke er det. Man er per definisjon nummer to, det er kona som har overtaket og som blir prioritert, og er viktigere enn deg. Hun er han offisielt sammen med, de feirer jul sammen, er del av hverandres familie, etc. Når man er forelsket, er ikke dette enkelt å takle i det hele tatt.

Jeg er glad for at jeg omsider klarte å komme meg ut av det "forholdet" og nå er i ferd med å komme over forelskelsen, for det er ødeleggende for alle parter, også for elskerinnen.

Anonymous poster hash: 7af16...97e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri! Hadde blitt for nære for meg.. Vi snakker omtrent aldri samme bortsett fra de gangene vi møtes, fordi jeg ikke ønsker det. Og jeg ønsker egentlig ikke å vite så mange detaljer fra livet hans, så å være hjemme hos han hadde vært totalt uaktuelt..

Anonymous poster hash: b180d...9fb

Skrevet

Tror heller ikke det betyr noe for en elskerinne/elsker hvor de "gjør det", om det er på et hotellrom eller hjemme hos elskeren. Men de fleste er vel redd for å bli tatt på fersken av kona, barna eller andre og gjør det heller andre steder.

Skrevet

Jeg HATER sånne folk. Direkte hat altså. Og det er sjeldent.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært elskerinnen til en gift mann, og jeg kunne aldri i livet tenkt meg å treffes hjemme hos ham. Det handlet litt om respekt for kona hans, og litt om at det ville vært vanskelig for meg å få ekteskapet hans og livet hans rett i fleisen på den måten.

En annen ting jeg ikke ville akseptert, er at han hadde kommet med fortrolige opplysninger om henne eller om ekteskapet deres. Når man er sammen med en gift mann (i hvert fall var det sånn i mitt tilfelle), så har man litt forakt for ham, så dersom han i tillegg hadde oppført seg nedrig overfor kona, så ville det vært en absolutt dealbreaker, samme hvor forelsket man er. Forakten hadde da altså vunnet over forelskelsen.

For den som tror at det er enkelt å ha et forhold til en gift mann, så kan jeg opplyse om at det absolutt ikke er det. Man er per definisjon nummer to, det er kona som har overtaket og som blir prioritert, og er viktigere enn deg. Hun er han offisielt sammen med, de feirer jul sammen, er del av hverandres familie, etc. Når man er forelsket, er ikke dette enkelt å takle i det hele tatt.

Jeg er glad for at jeg omsider klarte å komme meg ut av det "forholdet" og nå er i ferd med å komme over forelskelsen, for det er ødeleggende for alle parter, også for elskerinnen.

Det er nok veldig forskjellig fra situasjon til situasjon. Kjenner en mann som har en elskerinne nå og jeg er ganske sikker på at hun er forelsket i ham. Han fortalte ikke at han var gift da de traff hverandre, dermed var grunnlaget for en forelskelse lagt på naturlig vis og hun klarte ikke bryte ut da hun fant ut at han var gift.

Noen ganger vet hun at han er gift, men han sier han er separert eller "på vei ut". Noen ganger vet hun at han er gift men i et ekteskap uten lidenskap og hun har det kun som et casual forhold.

Det finnes stereotyper på elskerinner akkurat som det finnes stereotyper på kona som har "gitt opp" og stereotyper på utro ektemenn. Disse bygges delvis på erfaringer men også gjerne litt hvordan man "vil" se henne. Sannheten er at veldig mange ulike mennesker er utro med ulike mennesketyper og det er ingen fasit der. En venninne av meg ble bedratt av typen og snakket om hvor liten, stygg og musete dama var. Jeg så henne på byen, og hun var ganske vakker, slank og generelt godt likt (og velutdannet).

På samme måte ser mange den utro ektemannen som en dominant, frekk fyr i dress og et sleskt smil. Men det er ikke så enkelt, jeg har sett menn med elskerinner som er typiske familiefedre, han naboen du alltid ber om hjelp til å skifte dekk, eller faren som alltid stiller opp på barnas fotballkamp.

Jeg passer nok ikke enkeltes stereotyp for en elskerinne. Jeg har god utdannelse og jobb, jobber frivillig for Frelsesarmeen og har solide vennskap med venninner. Jeg mangler ikke empati, jeg bare deler den ikke ut til alle og enhver. Hans kone dreit i ham - seksuelt og som person. Det er for meg et brudd på ekteskapet, og de har begge "sjekket ut" - enten det er ved å mentalt forlate ham eller treffe en annen kvinne.

Så for TS, det er ikke et enkelt fasitsvar her. Noen vil bry seg, andre ikke. Folk er forskjellige.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Direkte komisk å ikke ville ha sex med en gift mann i hans hjem "av respekt for kona hans". Da tar man selvbedrag og krampaktige forsøk på å rettferdiggjøre å være ert rasshøl til et helt nytt nivå, da.

• Liker 6
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Bra at det finnes kvinner som synes det er helt OK med utroskap. Da er det håp for mange menn der ute som vil ha et ordentlig forhold og samtidig få lov å pule rundt. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Hun var bortreist på ferie og han inviterte meg hjem dit. Jeg synes det blir rart og synes det er toppen av isberget om vi skulle vært der, så takket derfor nei til invitasjonen.

Ikke at det jeg driver med er så himla moralsk fra før, men å ta det hjemme hos henne, i hennes seng og bruke hennes dusj og bad blir veldig dumt.

De er ikke gift, men har vært sammen noen år.

Anonymous poster hash: e7039...36a
AnonymBruker
Skrevet

Direkte komisk å ikke ville ha sex med en gift mann i hans hjem "av respekt for kona hans". Da tar man selvbedrag og krampaktige forsøk på å rettferdiggjøre å være ert rasshøl til et helt nytt nivå, da. Anonymous poster hash: 1b549...86f

Hvorfor det? Synes du det ville vært bedre med elskerinner som var fullstendig hensynsløse og empatiløse? Hvorfor det, i såfall? Vennligst utdyp.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...