Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hillary..
Skrevet

Jeg blir skremt av "verden", jeg. Er det andre som synes ganske mange mennesker virker kyniske? Som om mange har problemer med følelser, med å forholde seg til andre på en ærlig måte? Som om sex har blitt noe man forbruker?

Er kjærlighet og det å satse på forhold, jobbe med å være sammen blitt gammeldags?

Er folk redde for å vise ekte følelser for andre?

Jeg har for eksempel opplevd å ikke bli tatt på alvor når jeg viste følelser for noen, vedkommende trodde åpenbart jeg var ute etter en ting...tror han ble overrasket over at jeg fortsatt føler noe ordentelig flere måneder senere...som om det er noe man virkelig må respektere, noe uvanlig ...?!

En slik flyktig blant folk synes jeg trist. Hvordan kan man finne trygghet og kjærlighet blant all kynismen?

Eller er jeg bare desillusjonert uten god grunn? Eller ikke peiling?

Videoannonse
Annonse
Gjest Oppgitt
Skrevet

Helt enig! Har en følelse av at dette er noe som har endret seg mye de siste 5-10 år. I dag føler jeg også at det er generelt mer fokusering på utseende.

Tidligere kunne en si "han/hun er ikke glad i meg, han/hun er bare ute etter kroppen min"

I dag er det mer vanlig med: "han/hun er ikke ute etter kroppen min, han/hun er bare ute etter tankene og følelsene mine"

Gjest Tante Hillary..
Skrevet

Huff - jeg er nok en av dem som er ute etter tankene og følelsense! (Skjønt vil gjerne ha kroppen til en jeg elsker også, da...)

Så skrekkelig. :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenker det samme som deg.....og reagerer.

Hilsen ikke kynisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...