Gjest Skrevet 18. juli 2014 #61 Del Skrevet 18. juli 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner! Ann Christin - MOD - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 24. juli 2014 #62 Del Skrevet 24. juli 2014 Huff, så mye stygt folk skriver! Hun er kanskje tynnere enn folk flest, men hun har nettopp hatt kyssesyken hvor hun måtte få næring intravenøst, så det er kanskje ikke så rart at hun har blitt litt tynnere. Hun virker i hvert fall som en veldig søt og oppegående jente. Liker bloggen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #63 Del Skrevet 24. juli 2014 Hun ble mye tynnere lenge før kyssesyken! Anonymous poster hash: 47469...5b7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #64 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg føler meg litt ufrivillig småpedofil, når bildene hennes dukker opp i forskjellige nyhetsstrømmer. :omg: Det finnes stringtruser som dekker mer enn enkelte av shortsene hennes. Jeg begynner kanskje å bli gammel, men jeg synes det er litt underlig når undertøyet er 5-10 cm lengre enn selve shortsen/skjørtet. Og jeg synes det generelt er rart å se folk i shorts/skjørt som ikke dekker rumpeballene i november-desember, når jeg selv laffer rundt i en ullstrømpebukser, to ullstilongs og langbukse, to ullgensere, parkas og LarsMonsen-inspirerte vintersko. Anonymous poster hash: dfec3...46a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 24. juli 2014 #65 Del Skrevet 24. juli 2014 Hvorfor må vi diskutere kropp? Har vi virkelig ikke blitt mer siviliserte enn det? Dere skaper hvertfall bare mer usikkerhet for ei jentunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #66 Del Skrevet 24. juli 2014 Hvorfor må vi diskutere kropp? Har vi virkelig ikke blitt mer siviliserte enn det? Dere skaper hvertfall bare mer usikkerhet for ei jentunge. Jeg er på en måte enig.. Kroppsfokuset er så stort og det er så tragiskt :-/ Synd at alle vi som skriver og at disse bloggerne ikke kan foksuere mer på det som er viktig; innsiden, intelligens, personlighet, ja tusen andre saker enn kropp. Samtidig syns jeg nesten det er viktig at folk opplyser om at det ikke er normalt å se sånn ut. En del sier at vi ikke skal sammenligne oss med andre, men det gjør vi hele tiden, bevisst eller ubevisst fra vi er barn. Det er jo sånn vi modifiserer vår egen atferd, vi ser hva adnre gjør og anpasser oss til normen for å ikke bli utstøtt. Dette gjelder også utseende. Ingenting vi kan noe for. Visse leser jo enormt mange blogger og da blir disse kroppene, hverdagene og generellt "perfekte" livene normen. En normalvektig tror den er tjukk, en normal person som er passe flink i mye, tror hun er dårlig. Noen må faktisk si ifra! Anonymous poster hash: bedeb...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thesledge Skrevet 24. juli 2014 #67 Del Skrevet 24. juli 2014 Synes ikke man bør diskutere kroppen til en jente som allerede er usikker. Synes synd på henne når jeg leser kommentarfeltet hennes. Men samtidig så har hun veldig mange unge lesere som ser på henne som et forbilde, og da synes jeg det er viktig at de vet at hun er undervektig og ikke ønsker å bli like tynn som henne osv. Vet at det er veldig lett å bli påvirket av bloggere som man har som forbilder når man er yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 24. juli 2014 #68 Del Skrevet 24. juli 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Magnifique, moderator! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #69 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor må vi diskutere kropp? Nei, si det Har du sett bloggen hennes? Har vi virkelig ikke blitt mer siviliserte enn det? Dere skaper hvertfall bare mer usikkerhet for ei jentunge. Jeg synes faktisk at denne diskusjonen er mer sivilisert enn noen av plaggene bloggeren har hatt på seg. Argumentet om at vi skaper usikkerhet er jo helt på trynet. Hvorfor i all verden blogger hun om hun er så innmari usikker på seg selv? Og hvorfor lar foreldrene hennes henne gjøre det? Nei, takk og pris er folk siviliserte nok til å si fra når noen er skremmende tynne. Anonymous poster hash: 4c243...57c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #70 Del Skrevet 25. juli 2014 Synes ikke man bør diskutere kroppen til en jente som allerede er usikker. Synes synd på henne når jeg leser kommentarfeltet hennes. Men samtidig så har hun veldig mange unge lesere som ser på henne som et forbilde, og da synes jeg det er viktig at de vet at hun er undervektig og ikke ønsker å bli like tynn som henne osv. Vet at det er veldig lett å bli påvirket av bloggere som man har som forbilder når man er yngre. En som er så usikker på seg selv burde vel ikke blogge? Anonymous poster hash: 4c243...57c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 25. juli 2014 #71 Del Skrevet 25. juli 2014 Bladde meg gjennom noen sider nå og ser at hun skriver utrolig mye om mat på en slik måte som er typisk for ss-jenter. Hun er veldig opptatt av hvor mye usunn mat det er i USA, og skriver alltid at hun har spist salat eller yoghurt. Og hun la ut et bilde av en pizza, men måtte altså påpeke at det ikke var hennes pizza, men hun tok bare bilde av den. Anonymous poster hash: eb9e8...863 SS-jenter faktisk. Men det jeg egentlig lurer på er hvordan det er typisk for oss(har selv anoreksi,og ingen ss-jente.) å skrive om mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 25. juli 2014 #72 Del Skrevet 25. juli 2014 Folkens, selv om man er veldig tynn betyr ikke at man er anorektiker. Det er en sykdom som sitter i hodet, bare for å ha det klart. Bortsett fra å være veldig tynn, hva er det hun har gjort galt egentlig? Om hun vil bruke shorts om vinteren, kan hun vel det? Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #73 Del Skrevet 26. juli 2014 Hvorfor må vi diskutere kropp? Har vi virkelig ikke blitt mer siviliserte enn det? Dere skaper hvertfall bare mer usikkerhet for ei jentunge. Hun poster daglig halvnakenbilder på Instagram der hun får masse kommentarer på kroppen, positive og negative, fra hele verden. Hun fortsetter å poste tross dette. Dette er en direkte oppfordring til mer kroppsdiskusjoner. Hun kan jo slutte å legge ut bikinibilder av seg selv. Personlig liker jeg ikke å få kommentarer på kroppen, så bildene jeg legger ut på Instagram er ikke av meg selv i bikini. Her om dagen postet hun bilde av seg selv i BHen. Det er ikke normalt. Anonymous poster hash: 33382...ed6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #74 Del Skrevet 29. juli 2014 Det blir vel litt feil å si at man "diskuterer" kroppen hennes. Slarve er vel et mer passende ord. Det er jo ikke akkurat sånn at man kan konkludere med noe som helst i en sånn diskusjon. "jeg syns hun er for tynn" vs. "jeg syns hun er perfekt". Javel? Hva er løsningen deres på problemet. tvangsforing? Det gjelder forøvrig alle sånne "diskusjoner" her, jeg vet i grunn ikke så mye om akkurat denne bloggeren. Stygg vs. pen nese, eller rumpa er for stor eller for liten. Dette er diskusjoner som ikke fører noe som helst godt med seg, bare usikkerhet og dritt. Når det er sagt så ser jeg selvfølgelig forskjellen på denne typen diskusjon og diskusjoner om bloggere som glorifiserer usunnhet osv. Anonymous poster hash: b7e98...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #75 Del Skrevet 30. juli 2014 Det blir vel litt feil å si at man "diskuterer" kroppen hennes. Slarve er vel et mer passende ord. Det er jo ikke akkurat sånn at man kan konkludere med noe som helst i en sånn diskusjon. "jeg syns hun er for tynn" vs. "jeg syns hun er perfekt". Javel? Hva er løsningen deres på problemet. tvangsforing? Det gjelder forøvrig alle sånne "diskusjoner" her, jeg vet i grunn ikke så mye om akkurat denne bloggeren. Stygg vs. pen nese, eller rumpa er for stor eller for liten. Dette er diskusjoner som ikke fører noe som helst godt med seg, bare usikkerhet og dritt. Når det er sagt så ser jeg selvfølgelig forskjellen på denne typen diskusjon og diskusjoner om bloggere som glorifiserer usunnhet osv. Anonymous poster hash: b7e98...138 Jeg synes hun er for tynn og er bekymret for datteren min som ser opp til henne og leser bloggen hennes daglig - det er ikke slarving. Anonymous poster hash: 4c243...57c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håndkrem Skrevet 12. juni 2015 #76 Del Skrevet 12. juni 2015 Oii sjekk før og etter bilde jeg fant av henne: før: http://krisssy.blogg.no/1309877119_dette_er_definisjonen.html Etter: http://krisssy.blogg.no/1433179439_black_pants.html Ser dere hvor sykelig tynn hun er blitt? Stakkars jente, jeg håper hun ser det selv snart!! Irriterer meg at hun ALDRI kan gå med vanlige klær som dekker magen. Det er kult noen ganger, men ikke hver dag. Da blir det bare for mye... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. juni 2015 #77 Del Skrevet 12. juni 2015 Oii sjekk før og etter bilde jeg fant av henne: før: http://krisssy.blogg.no/1309877119_dette_er_definisjonen.html Etter: http://krisssy.blogg.no/1433179439_black_pants.html Ser dere hvor sykelig tynn hun er blitt? Stakkars jente, jeg håper hun ser det selv snart!! Irriterer meg at hun ALDRI kan gå med vanlige klær som dekker magen. Det er kult noen ganger, men ikke hver dag. Da blir det bare for mye... OI ! Jeg er sjeldent innom bloggen hennes, men syns hun blir tynnere og tynnere for hver gang jeg er innom... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 12. juni 2015 #78 Del Skrevet 12. juni 2015 Ser dere hvor sykelig tynn hun er blitt? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. juni 2015 #79 Del Skrevet 12. juni 2015 Ja Jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 13. juni 2015 #80 Del Skrevet 13. juni 2015 Trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg