Gå til innhold

Kristine Ullebø (krisssy)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Armene hennes synes jeg er farlig tynne. Da jeg hadde anoreksi var mine armer på det nivået.

Anonymous poster hash: f70b9...a53

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er proana queen.

• Liker 4
Skrevet

Det er jo et veldig kjent fenomen(?) at jenter som sliter med spiseforstyrrelser ofte legger ut bilder av mat for å vise folk at de "spiser". Lillesøstra til ei venninne av meg legger ut bilder av mat, kaker, godteri hele tiden og hun har spiseforstyrrelser. Jeg spurte venninnen min om hvordan hun kan være så tynn når hun spiser så mye drittmat, og da sa hun at hun spiser det ikke, men legger ut bilder så folk skal se at hun spiser.

Når det kommer til Kristine, så synes jeg hun er ufattelig tynn. Nesten så tynn at jeg lurer på hvordan hun klarer å spankulere rundt. Rart at kroppen klarer å holde seg oppe. Det er jo veldig synd i jenta, for det er veldig tydelig å se at hun har noe kroppsproblemer. Jeg har selv mange venninner med spiseforstyrrelser, og de sier det samme som venninen min sa angående lillesøstern sin...

Så må jeg si at jeg er veldig glad jeg ikke er 16-18 år mer, så mye kroppspress det er nå. Og jeg hadde sikkert brukt henne som motivasjon til å bli tynn. Veldig synd at mange unge jenter ser på henne som et forbilde, noe hun absolutt ikke er i MINE øyne. Det er jo en thinspo-blogg for mange, det er jo ikke å legge skjul på. På tumblr er bilder av henne tagget med "thinspo, ana" osv...

Dette er min mening, slemt eller ei.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hun ser absolutt ikke tynn ut, men syk!

Like ille begge to, de er helt tydeligvis syke mennesker. Trist.

Anonymous poster hash: 5814c...3be

Helt uenig med deg. Setter du to bilder av Kristine og FF hvesiden av hverandre ser man raskt hvem som ser sunnest ut av de to. Jeg er ikke noe FF fan, men det er ingenting å si på kroppen hennes. Hun trener mye og spiser sunt, derfor er hun tynn.

Anonymous poster hash: 21eeb...660

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun har alltid vært veldig tynn, men nå er det helt ekstremt. Hun MÅ også skrive om mat hele tiden for å informere andre om at hun spiser masse selv om hun er så tynn, og det er typisk tegn på anoreksi (jeg var slik selv). Hun blir tynnere og tynnere.

Anonymous poster hash: 47469...5b7
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takler hun ikke. Finnes ikke ett mer harry eller tacky menenske. Skikkelig white trash er hun.

Anonymous poster hash: 28337...53b
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Et par gode venninner av meg jobber med spiseforstyrrelser, spesielt anoreksi, og de har flere ganger sagt at noen av deres klienter ser ut som henne. Som her: http://instagram.com/p/p6vc2wnrZE/

Anonymous poster hash: 4c243...57c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er riktig av dere å diskutere og henge ut en mindreårig blogger her inne...

Anonymous poster hash: d7435...5f4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er riktig av dere å diskutere og henge ut en mindreårig blogger her inne... Anonymous poster hash: d7435...5f4

Når man eksponerer seg så til de grader som hun gjør, med foreldrenes tillatelse, så man faktisk tåle å bli diskutert.

Hun er vel strengt tatt glad for det, hvis ikke så hadde hun gått glipp av mange klikk på bloggen og inntekter.

Anonymous poster hash: dbbd5...b25

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er riktig av dere å diskutere og henge ut en mindreårig blogger her inne...

Hva slags uthenging er det du sikter til? En jente har en blogg og ønsker åpenbart oppmerksomhet om bildene hun poster. Og det får hun.

Anonymous poster hash: 4c243...57c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når man eksponerer seg så til de grader som hun gjør, med foreldrenes tillatelse, så man faktisk tåle å bli diskutert.

Hun er vel strengt tatt glad for det, hvis ikke så hadde hun gått glipp av mange klikk på bloggen og inntekter.

Det har bare vært så mange tråder om denne piken som har blitt stengt tidligere fordi utseendet og kroppen hennes har blitt skrevet om her inne...

AnonymBruker
Skrevet

Helt uenig med deg. Setter du to bilder av Kristine og FF hvesiden av hverandre ser man raskt hvem som ser sunnest ut av de to. Jeg er ikke noe FF fan, men det er ingenting å si på kroppen hennes. Hun trener mye og spiser sunt, derfor er hun tynn.

Anonymous poster hash: 21eeb...660

Tja. Jeg vet ikke. Så nettopp et bilde av FF hvor hun spiser yoghurtnøtter (face). Bena Hennes ser sykelig tynne ut. Mulig det er vinkel på bildet osv, men slik de så ut der er ikke mindre anorektisk enn Krissys.

Anonymous poster hash: e4919...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg synes ikke det er rett at foreldrene hennes lar henne ha en slik blog med tanke på hva bildene hennes brukes til (pro ana-inspo etc.)

Anonymous poster hash: 9a991...22c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg synes ikke det er rett at foreldrene hennes lar henne ha en slik blog med tanke på hva bildene hennes brukes til (pro ana-inspo etc.)

Det er ikke hennes skyld at folk stjeler bildene hennes og bruker dem på disse sidene. En 17-åring er fremdeles et barn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke hennes skyld at folk stjeler bildene hennes og bruker dem på disse sidene. En 17-åring er fremdeles et barn.

Med tanke på hvor stor bloggen her og hvor mange hundretusen følgere hun har på instagram burde det ringe en bjelle hos foreldrene hennes. Dette er ikke snakk om noen "dagens outfit" i speilet i gangen lenger, dette er storskala.

Hun er er barn og da bør foreldrene komme på banen. Å skylde på at andre stjeler bildene hennes blir naivt, foreldrene hennes lar henne få lov å ta disse bildene og publisere dem. De har et ansvar til den dagen hun fyller atten år.

• Liker 7
Skrevet

Ser hun får endel negative kommentarer på insta også...alla "eat something" o.l...tviler på at foreldrene er så veldig oppegående. Da hadde de vel aldri latt sin egen datter bli en "riksanorektiker" det er jo helt tragisk...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant forresten et intervju hvor foreldra uttaler seg og, for å si det mildt, synes de virker veldig naive:http://www.firda.no/nyhende/article6554148.ece Anonymous poster hash: 9a991...22c

Ja de virker veldig naive. Men de ser vel på pengene som noe positivt da antagelig.

Får håpe de har orden i sakene så ikke Krissy sitter der med et skattekrav i hundretusenkronersklassen som 18-19 åring. Ikke gøy å begynne voksenlivet på den måten. Er jo flere bloggere som har gått i den fellen.

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at jenta på weheartit ikke bare etterligner Ullebø? For etter å ha sett på bilder av "Kristine" og bildet på weheartit, så er munnen og nesa litt annerledes.

Anonymous poster hash: 1fc2f...750

Gammelt bilde av Kristine som hun selv har postet på bloggen.

Anonymous poster hash: 47469...5b7

• Opprett ny...