Tari Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har tatt mensutsettende piller siden 3 dager før jeg egentlig skulle ha mensen...og i går så det jammen meg ut som jeg får mensen allikevel...Er det mulig da? Hurra for legevitenskapen.. :-)
Gjest Lompa Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Hvor lenge har du gått på de nå da? Det KAN skjære seg likevel, hvis man bruker de for lenge. Jeg brukte de i tre uker da jeg var på sydenferie i fjor,og siste dagen fikk jeg mensen så det suste likevel, med verre smerter enn noengang.Så det bør brukes med største respekt og varsomhet det der.
vimsa Skrevet 25. juni 2004 #4 Skrevet 25. juni 2004 Huff da, ikke moro med sånt ufint besøk på den store dagen...
Tari Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2004 Hvor lenge har du gått på de nå da? Det KAN skjære seg likevel, hvis man bruker de for lenge. Jeg brukte de i tre uker da jeg var på sydenferie i fjor,og siste dagen fikk jeg mensen så det suste likevel, med verre smerter enn noengang.Så det bør brukes med største respekt og varsomhet det der. Jeg har gått på pillene siden 17.06 - 3 dager før ventet menstruasjon..
Gjest MrsL Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Jeg holder på å ta de jeg også......... Håper det går bra. Får man mensen samme dag som man slutter å ta disse pillene?
Gjest Odense Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 jeg kjøpte meg nettopp desse pillene fordi jeg mente jeg skulle ha mensen dagen før bryllupet..men så kom den smygende i dag..Første gangen jeg har vært glad for å få tante rød!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå