Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er forelsket i en jeg ikke bør være forelsket i...

håper jo, men selv om jeg muligens egentlig klarer å se han flørter, fortrenger jeg dette..

Dette bla fordi han er i et forhold -

Men hva når han da kommer å forteller meg at, egentlig ville han ikke være sammen med hun han er med..

Men så ble de gravide -og her sitter han.. ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvis jeg skjønte det riktig så er han du er forelsket i et forhold med en som er gravid med hans barn??

og han kan ikke gå fra henne pga det?

jeg vil bare si å være sammen med en du ikke har di rette følelsene for fordi man skal ha barn ikke er riktig. er vel bedre at mamma og pappa er lykkelige hver for seg enn ulykkelig sammen.

Gjest Xavia
Skrevet

Det høres ut som om har fortsatt prøver å beholde deg som elskerinne, selv om han og kjæresten venter barn.

Jeg er SIKKER på at du kan finne deg noe langt bedre enn denne typen. En du kan ha helt for deg selv til og med.

Skrevet

det er ikke så ille.. eller jo kanskje det er det.

Denne mannen er "treneren" min, og har fått barn allerede..

det har enda ikke skjedd noe mellom oss,

men likevel sier han slikt- og forteller meg at han synes jeg har en fin kropp, at jeg er en flott jente, mye kroppskontakt osv..

for ikke å snakke om alle de laaange blikkene vi sender hverandre..

Likevel tør jeg ikke tro at han liker meg.. sier liksom til meg selv at dette er noe han gjør med alle, og ikke bare meg.. osv osv.. hadde jeg enda tort å være litt innbilsk, kunne dette kanskje blitt noe av..

han har nemlig en ting ingen før og sannsynligvis ikke heler etter kan klare, nemlig å vite nøyaktig hva han skal si (som jeg evt trenger høre), eller på egen iniativ komme med syn på div. saker som jeg har helt likt (aldri truffet en som passer MEG -og mine tanker så vanvittig) ...

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg gjorde noe med det.Er han utro mot kjæresten med deg så kan han også være utro mot deg med ei annen jente???Kanskje han ikke er noe å samle på?Han er jo ikke man nok til å gå fra dama hvis han bare er sammen med henne pga ungen,noe han sier selv.

Gjest Xavia
Skrevet

Kjære xxx! Ikke rot deg bort i denne karen. Han høres ut som en eneste stor flørt. Og bare det at han har kjæreste/barn/familie, bør være et tegn godt nok for deg at denne karen ikke er for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...