AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Er det mange som er singel og mamma her inne. Isåtilfelle føler du det er vanskelig å sette av tid til å date foreks? Jeg føler at jeg har nok med meg selv, barna , og jobb. Vet ikke om det er mange som kan føle samme følelser. Føler at livet fort blir litt kaos når jeg har datet. Derfor har jeg unngått å date en stund nå. Anonymous poster hash: 74925...451
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er alene med 1 barn, og føler akkurat det samme som deg! Har nok med meg selv,jobb og barnet. Jeg og barnet er en velfungerende liten familie, og tanken på å skulle "intergrere" en voksen person(og kanskje stebarn) inn i vår hverdag blir helt kaotisk i mitt hode. Ang. dating så føler jeg heller ikke jeg har den energien det kreves for å bygge opp et nytt forhold, så har vel komt fram til at akkurat nå så må jeg bare forbli singel. Anonymous poster hash: cf9ae...ee8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Synes bare det blir stress. Barna mine er mitt største fokus nå framover, og så får jeg heller håpe på at jeg finner en kjekk mann når de er store. Og det er økonomisk vanskelig også. Har rett og slett ikke råd til å gå ut på byen, restaurant, ferier etc uten barna. Alt jeg tjener går til huset, barna og livet vi lever (og det er ikke på noen måte stor luksus). Anonymous poster hash: 5faeb...9bd 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Singel og mamma til to.. Nå har jeg barna 50/50 og dem er fult fokus <3 når dem er hjemme. når dem er hos pappaen sin, fokuserer jeg på venner,jobb og har nettopp startet med å date igjen.. Er mye man kan gjøre som ikke koster masse penger også Anonymous poster hash: fa1c3...d11
Version 2.0 Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Nææh. Jeg tenker i blant at jeg savner en partner og at det hadde vært kjekt å være i et forhold, litt mer action og ikke minst litt mer kos. Men når jeg er fullstendig realistisk så innser jeg at jeg egentlig trives veldig godt slik jeg har det nå. Jeg er sliten med jobb og 65% ansvar for et lite barn. Jeg har det fint i min boble og trenger en del alenetid. Når jeg ikke er på jobb eller med barnet, så er jeg med venner, tar meg en fest eller lignende. Jeg har ikke tid eller energi til et annet voksent menneske med "voksne behov". Bare tanken på det gjør at jeg blir litt kvelt. Har vært singel i snart 3 år. Synes det er veldig kaotisk å date. Har data noen fyrer, men jeg greier ikke å være seriøs. Så jeg er nok ikke klar for noe, og skal jeg i et forhold så skal det være seriøst.
Haru Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 jeg kunne faktisk tenkt meg å flørtet med alenemødre eller eldre kvinner, men ikke for gamle da. tanken av å hjelpe alenemødre og være med dem har faktisk slått meg mange ganger før. De fleste vil vel se på det som abnormt av en på min alder å like eldre kvinner, men som jeg sa, så lenge de ikke er for gamle (28-35 noe slikt). Grunnen til dette er fordi jeg føler meg egentlig mest komfortabel med eldre mennesker fordi de har en tendens til å være mer høfligere, vis og forstående. Dette er sikkert fordi jeg har Aspergers, og et av symptomene er kollisjon med jevnaldrende. Men ta det med ro folkens, jeg tenner på jevnaldrende også Jeg er såfall glad for at det ikke fungerer motvendt!!!
Meline37 Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Synes bare det blir stress. Barna mine er mitt største fokus nå framover, og så får jeg heller håpe på at jeg finner en kjekk mann når de er store. Og det er økonomisk vanskelig også. Har rett og slett ikke råd til å gå ut på byen, restaurant, ferier etc uten barna. Alt jeg tjener går til huset, barna og livet vi lever (og det er ikke på noen måte stor luksus). Anonymous poster hash: 5faeb...9bd Selv om jeg har store barn, så føler jeg hele datinglivet bare blir stress jeg også. Har nok med jobb, og barna. Tar kjærligheten med ro, og tror at han gjerne dukker opp hvis han dukker opp. Jeg gidder ikke å tenke på det. Bare ser hva som skjer naturlig.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Er ikke det et litt kjipt liv å skulle gå singel som alenemamma? Jeg mener, dere må jo savne knulling endel. Anonymous poster hash: d7afe...139
grønt belte Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Selv om jeg er singel alenemor betyr ikke det at jeg ikke har sex ;-) Er ikke det et litt kjipt liv å skulle gå singel som alenemamma? Jeg mener, dere må jo savne knulling endel.Anonymous poster hash: d7afe...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå