AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er ganske gammel nå med tanke på at når jeg skal date igjen så blir det slik at det er sikkert svært mange menn som ikke vil ha barn. Jeg har barn fra før av, så ingen krise, men jeg mener at det fineste er å ha et felles barn eller to sammen og. Men det er også komplisert. Når jeg tenker på dating, så tenker jeg at målet er å få en mann å stifte familie med, og gifte seg med. Men vil jeg ha en mann hvis ikke han vil ha barn? Jeg vet ikke, for mitt ønske er jo å få flere barn. Men samtidig er jeg så gammel at det er vanskelig å finne en som vil det samme. Hvordan er det med dere? Anonymous poster hash: 7fc51...c90
Mrs Smith Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Nei, det kunne jeg ikke hvis jeg mente forholdet skulle bli langsiktig.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Jeg kunne absolutt ha et barnløst forhold til en mann, men kun dersom han ikke har barn fra før. Er ikke interessert i å være stemor. Anonymous poster hash: 3885f...a29 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Personlig, nei. Anonymous poster hash: 80c69...3a2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Nei takk.Anonymous poster hash: dc74a...cb7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Jeg vil ikke ha barn med noen, så selvfølgelig. Han kan heller ikke ha små barn fra før, da jeg ikke ønsker noe stemor-rolle. Dersom han har noenlunde voksne barn kunne det gått greit. Men siden du har barn fra før synes jeg du skal tenke deg godt om før du får flere. Det er ingen grunn til å få barn med alle man dater, og dette kan fort gå ut over de ungene du har fra før, hvis familieforholdene blir for kaotiske. Anonymous poster hash: f84e5...5de 7
Polly Ester Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er ferdig med å få barn, så for meg så må det være en forutsetning at mannen ikke vil ha barn eller har store barn fra før. Jeg ønsker heller ikke å møte en mann som har små barn. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er 36 år og enslig mor til 2, kan veldig fint gå inn i et forhold til en mann uten å få barn. Er det jeg ser for meg blir det beste. Men er åpen for å få et barn til, møter jeg drømme mannen, og han ikke har barn, og ønsker seg det veldig. Hvor gammel er du? Selv føler jeg de fleste menn jeg møter ønsker seg barn, og jeg ønsker meg helst ikke flere barn. Spesielt hvis han har barn fra før og. Da synes jeg heller vi skal ta oss godt av de barna vi allerede har. Anonymous poster hash: b2418...ef7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Jeg vil ikke ha barn med noen, så selvfølgelig. Han kan heller ikke ha små barn fra før, da jeg ikke ønsker noe stemor-rolle. Dersom han har noenlunde voksne barn kunne det gått greit. Men siden du har barn fra før synes jeg du skal tenke deg godt om før du får flere. Det er ingen grunn til å få barn med alle man dater, og dette kan fort gå ut over de ungene du har fra før, hvis familieforholdene blir for kaotiske. Anonymous poster hash: f84e5...5de Samme her. Ønsker ikke å få egne barn, og jeg hadde nok tenkt meg om både to og tre ganger før jeg gikk inn i et forhold til en mann til en mann som allerede hadde egne barn. Anonymous poster hash: 0af4b...f06
Meline37 Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Jeg er 36 år og enslig mor til 2, kan veldig fint gå inn i et forhold til en mann uten å få barn. Er det jeg ser for meg blir det beste. Men er åpen for å få et barn til, møter jeg drømme mannen, og han ikke har barn, og ønsker seg det veldig. Hvor gammel er du? Selv føler jeg de fleste menn jeg møter ønsker seg barn, og jeg ønsker meg helst ikke flere barn. Spesielt hvis han har barn fra før og. Da synes jeg heller vi skal ta oss godt av de barna vi allerede har. Anonymous poster hash: b2418...ef7 Jeg er i samme situasjon som deg, enslig , omtrent på samme alder som deg, og har to barn. Jeg ønsker meg ett barn til, men spørsmålet er om jeg rekker å finne en kjekk mann inntil jeg er for gammel. Er mange menn som ikke vil ha barn og. Jeg hadde et kjæresteforhold med en mann i 8 måneder, som ikke ville ha barn, og da savnet jeg så mye et familieliv at jeg følte jeg hadde det bedre uten han. Men der var det slik at han hadde 3 barn, og jeg 2. Bare komplisert hele greien. Jeg ønsker helst å finne en mann som har 0 barn. Toppen 1 barn egentlig. Jeg er gammeldags: beste er når et forhold der man får barn varer livet ut. Men jeg ble desverre dumpet av far til barna mine, så sånn var det. Er komplisert med barn når forhold ryker. Som kvinne så tror jeg at jeg har litt "barneønsker" på hjernen. Ønsker å bli gravid hele tiden, og få barn hehe. Så jeg er nok veldig rar. Endret 15. juli 2014 av Meline37
SmartA Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Hvis jeg skal inn i et nytt forhold en gang, så er det totalt uaktuelt å få felles barn. Jeg er FERDIG. Har to, og det holder. Skal for så vidt ikke bo med fyren heller. Han skal få bo for seg sjæl, og så møtes vi når det passer. Kjæreste, uten felles barn og særbo, ja takk! 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er i samme situasjon som deg, enslig , omtrent på samme alder som deg, og har to barn. Jeg ønsker meg ett barn til, men spørsmålet er om jeg rekker å finne en kjekk mann inntil jeg er for gammel. Er mange menn som ikke vil ha barn og. Jeg hadde et kjæresteforhold med en mann i 8 måneder, som ikke ville ha barn, og da savnet jeg så mye et familieliv at jeg følte jeg hadde det bedre uten han. Men der var det slik at han hadde 3 barn, og jeg 2. Bare komplisert hele greien. Jeg ønsker helst å finne en mann som har 0 barn. Toppen 1 barn egentlig. Jeg er gammeldags: beste er når et forhold der man får barn varer livet ut. Men jeg ble desverre dumpet av far til barna mine, så sånn var det. Er komplisert med barn når forhold ryker. Som kvinne så tror jeg at jeg har litt "barneønsker" på hjernen. Ønsker å bli gravid hele tiden, og få barn hehe. Så jeg er nok veldig rar. Hvor gamle er barna dine? Anonymous poster hash: 80c69...3a2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Absolutt, siden jeg aldri har ønsket meg egne barn. Nå er jeg så gammel at den biologiske klokken visstnok burde ha tikket av full hals, men niks, fremdeles ikke lyst på barn. Anonymous poster hash: 0dc74...9bd
grønt belte Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er ferdig med barnefødsler derfor vil jeg at min fremtidige mann ikke vil ha barn med meg. Han kan godt ha barn fra før, det er ingen hindring.
Faina Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Ja, det kunne jeg. Jeg har et barn og vil ikke ha flere. Så mitt ønske er å finne en som ikke vil ha barn, eller som har et eller to barn fra før. Jeg er fortsatt ung, men ønsket om flere barn er ikke til stede. Jeg sliter med at mennene vil ha barn.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Her ser man det. Majoriteten av norske damer er KRAVSTORE! Dere ender garantert opp alene, ingen som orker sånne som dere i lengden. Det er heldigvis noen få ekte flotte norske damer i denne tråden. Herregud!, hvor ble det av kjærligheten til en annen liksom? Bare strenge krav! Og til deg som ble dumpet av mannen din: han har sikkert en jævlig god grunn for å gå fra deg! Kudos til han.Anonymous poster hash: 6e491...310
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 nquote name="AnonymBruker" post="14764516" timestamp="1405414260"] Jeg er ganske gammel nå med tanke på at når jeg skal date igjen så blir det slik at det er sikkert svært mange menn som ikke vil ha barn. Jeg har barn fra før av, så ingen krise, men jeg mener at det fineste er å ha et felles barn eller to sammen og. Men det er også komplisert. Når jeg tenker på dating, så tenker jeg at målet er å få en mann å stifte familie med, og gifte seg med. Men vil jeg ha en mann hvis ikke han vil ha barn? Jeg vet ikke, for mitt ønske er jo å få flere barn. Men samtidig er jeg så gammel at det er vanskelig å finne en som vil det samme. Hvordan er det med dere? Anonymous poster hash: 7fc51...c90
Gjest Whitestripes Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Hvis jeg skal inn i et nytt forhold en gang, så er det totalt uaktuelt å få felles barn. Jeg er FERDIG. Har to, og det holder. Skal for så vidt ikke bo med fyren heller. Han skal få bo for seg sjæl, og så møtes vi når det passer. Kjæreste, uten felles barn og særbo, ja takk! Samme her 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 Vil ikke ha egne eller andres barn, så det er en forutsetning at han mener det samme om den saken. Anonymous poster hash: ca452...7d4
Thorn Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er barnløs og ønsker meg barn, så jeg ville ikke gått inn i et forhold med en mann som ikke vil ha barn. Hadde jeg derimot hatt barn fra før, ville jeg helst ha funnet en mann som ikke ønsket seg (flere) barn. Har ikke lyst å forholde meg til flere fedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå