The Kitten Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hva kan jeg som er på studentbudsjett gi til et vennepar i bryllupsgave? Bryllupet er kun for familie, men vil gjerne gi noe. Budsjettet er på 500 kr, men kan strekke det litt lengre om jeg finner den perfekte gaven.
Karenina Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Bilderammer, litt eksklusive håndklær, sengesett, sett med vin/cocktail/whiskey glass, enkelt kaffeservise, salatbestikk, krabbebestikk, Håper du finner noe som passer Var selv student i bryllup, og jeg kjøpte en pen Lisbeth Dahl ramme og et sett med kingston håndklær på salg, tror det havnet på rett under 500 kr.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Er du ikke invitert i bryllupet ville jeg ha funnet en liten ting på ønskelisten (trenger ikke koste 500) eller noe annet lite. Til venner som vi ikke har vært invitert i bryllupet til har vi (jeg og mannen) gitt gavekort på det lokale kjøpesenteret, willowtree figur, kokebok eller en ting fra ønskelisten de har lagt ut. Selv fikk vi vaser, pynte gjenstander, duker, lyslykter og gavekort på IKEA pluss ting på ønskelisten fra folk som ikke var gjester.Anonymous poster hash: 1967c...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå