Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er en mann på 26 (snart 27) år. Jeg er normalt sosialt oppegående, har stor vennekrets - utdannelse med fast jobb og egen leilighet. Livet mitt er egentlig slik alle menn kan drømme om. Jeg har mye fri fra jobb, og kan reise rundt så mye jeg orker. Jeg har mange interesser, og er sporty. Osv.

.... I det siste har jeg følt meg enormt ensom. Jeg savner noen som jeg kan krype inntil om kveldene, savner noen som bryr seg om hvordan dagen min har vert. Savner det å ha noen jeg kan bruke ekstra tid på, lage frokost til og glede på andre måter.

Jeg har ikke vert i et slikt forhold siden jeg var 16 år gammel, og frem til jeg ble 20. Etter det har det vert helt stopp. Jeg har datet mange jenter de siste årene og hatt mer enn nok sex kyss og "romantiske" stunder, men som regel har det endt i frustrasjon og vanskelige følelser for min del. Og ingen ting har fungert. Alltid med den samme tilbakemeldingen: "Du er en flott fyr, som fortjener det beste... Men jeg føler ikke det er oss......"

Tidvis føler jeg at jeg har det best alene, men i andre perioder er savnet etter å ha noen, så stort at jeg faktisk ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kan gå forbi noen som holder hender på gaten og føle at det virkelig river inni meg.

Jeg er redd for at overnevnte begynner å stresse meg (mer enn hva jeg liker). Jeg er redd for at jeg skal begynne å bli desperat etter å få meg kjæreste, fordi den rette aldri dukker opp...

Jeg har følt den siste tiden at jeg tar dårligere og mindre gjennomtenkte valg når det kommer til damer enn hva jeg gjorde før.

Samtidig har jeg også blitt redd for å prøve skikkelig, da jeg ikke er så veldig keen på å bli skuffet igjen, igjen og igjen.

Alle sier at "hun dukker opp". Men jeg er ikke vant med å få så mye gratis, da jeg på en eller annen måte har arbeidet hardt for alt jeg eier og har.

Noen som har tips til en lettere frustrert mann?

Anonymous poster hash: 28160...64d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...