Rootz Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Sannsyneligheten for att ett kvinnfolk gir ett godt råd om dating er like høy som en sukessfull kalkulering av å dele på 0. Mest sannsynelig hvis det hadde blitt gjort. Ville universet kolapse inmot seg selv, lage ett enormt svarthull som fører til en eksplosjon og ett nytt univers. Det er en lov av universet som ikke kan brytes uvansett hva villjen er. Det er umulig... Av alle kvinnfolk jeg har hørt snakke om dating råd, så er det tydelig att dem ikke forstår en hvorfor tiltrekking skjer. Kansje vi vill lage ett nytt svart hull eller reversere måten vi ser de fysiske lovene vitenskap har til nå oppdaget. Jeg vet nå, att mulig panikk og selvmords forsøk kan forekomme etter jeg la ut denne tråden. Det samme kjedde når CERN LHC startet opp i 2008. Endret 15. juli 2014 av Rootz 1
Frk.K Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Har du fått et dårlig råd av ett kvinnfolk nå, så nå tar du det ut over alle kvinnfolkene? 5
Rootz Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2014 Har du fått et dårlig råd av ett kvinnfolk nå, så nå tar du det ut over alle kvinnfolkene? fuck off, ikke ferdig med tråden
Rootz Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2014 Har du fått et dårlig råd av ett kvinnfolk nå, så nå tar du det ut over alle kvinnfolkene? Sann, nå kan jeg gi svar
Rootz Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2014 Ooouh, noen er grumpy i dag. ja, jeg er super grump
Frk.K Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Tviler på at noen kommer til å få panikk eller prøve på selvmordsgreier.
Rootz Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2014 Tviler på at noen kommer til å få panikk eller prøve på selvmordsgreier. 1 persjon tar selvmord vert 30sekund. om livet var tatt i min ære eller ei er umulig å si....
Rootz Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2014 Tviler på at noen tar livet sitt i ditt ære. Det er sant, ingen liker meg g2g
Frk.K Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Det er sant, ingen liker meg g2g Derfor du er så sur å gretten på alle kvinnfolk? 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Så hva slags råd har du fått som du mener er helt bak mål? Ut i fra det du viser av deg selv i denne tråden, tror jeg nok absolutt du kunne hatt godt av litt veiledning. Anonymous poster hash: 74e81...58f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Noen må sette opp en språktest folk skal passere for innpass på KG. Anonymous poster hash: 4eb10...f55 2
Puny Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Det er sant, ingen liker meg g2g Det er rart det der, du som virker så søt og hyggelig.... 1
Purple Diamond Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Du må jo komme med gode råd da, ts. Hva er ellers vitsen med denne tråden?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 Er ikke 100% enig med deg TS. I dagens moderne samfunn, så kan vi damer faktisk lese. Og vi har internett. Alle de rådene som f.eks jeg selv gir her inne (om dating) er faktisk lært vekk av menn. Og livserfaringen vår, den har også innebefattet menn. Noe som betyr at det er menn som har lært oss ting ved å erfare også. Men nå snakker jeg kun ut av egen erfaring. Og setter selvfølgelig pris på nye ferske innspill fra TS. Anonymous poster hash: d3a7d...17b
Gjest lnx Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Jeg er ikke helt uenig med TS. Kvinner gir generelt dårlige datingråd, men dette kan også sies om menn. Det største problemet slik jeg ser det er at folk ikke er klar over hvorfor det de gjør fungerer, altså at de antar at korrelasjon medfører kausalitet. Som kjent stemmer ikke dette alltid. Tiltrekning handler for det meste om ulike menneskelige følelser, altså det irrasjonelle, ikke det rasjonelle. Det kan derfor være vanskelig å prøve å forklare hvorfor man føler som man gjør. Noen gir bedre råd enn andre, det stemmer. Jeg ville dog vært meget skeptisk til folk som hevder å sitte på "sannheten" om dating. Slike råd er jo for det meste synsevitenskap, ikke noen eksakt vitenskap. Endret 15. juli 2014 av lnx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå