Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke ristet bort smerten og ydmykelsen han påførte meg. Det eneste som lindrer er tanken på å ta så jævlig hevn og la han føle akkurat det jeg føler nå.

Jeg vet jeg vil få svar som at jeg da blir "like god" som han og at det aldri kommer noe godt ut av det. Eller at karma vil ta han til slutt, uansett. Innerst inne vet jeg at jeg ikke kommer til å gjøre noe som helst, selv om jeg er helt ødelagt og blir sint bare jeg tenker på han.

Men, sånn for moro skyld:

Er det noen som har tatt hevn på noen og vil fortelle om det?

Anonymous poster hash: 221a3...278
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror du det går mest utover om du tar hevn! I lengden...

Anonymous poster hash: eaf81...28b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror du det går mest utover om du tar hevn! I lengden...

Meg selv, sannsynligvis. Som sagt, jeg kjenner meg selv og vet at jeg ikke kommer til å gjøre noe, selv om jeg har lyst. Men det er sikkert noen her som har noen historier, i likhet med tråden om uprofesjonelle ting folk gjør på jobb :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror du det går mest utover om du tar hevn! I lengden...Anonymous poster hash: eaf81...28b

Eh, han?? Hvorfor skulle det slå tilbake på henne?

Fortell på hvilken måte har han ydmykt deg så skal jeg finne en passende straff.

Anonymous poster hash: 54737...7b9

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tatt hevn, hehe... lagde bulker, riper og kastet egg på bilen til exen, men nå lagde han hull i alle 4 dekka mine fordi jeg hadde gjort det slutt og ikke ville møte han(han visste jeg skulle ut for å møte noen andre). Kom ut av huset og til parkeringen der sto bilen med 4 punkterte dekk.

Sendte en melding og skrev: Vent deg, jeg vet det var deg.

Noen dager senere drar jeg og en venninne opp til parkeringen hans. Sparker og riper opp bilen, kastet 5-6 egg på bilen hans.

Det var min første bil, skikkeeelig fin :( Han hadde samme bil bare litt nyere modell så det svei nok mest for han. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt hevn, hehe... lagde bulker, riper og kastet egg på bilen til exen, men nå lagde han hull i alle 4 dekka mine fordi jeg hadde gjort det slutt og ikke ville møte han(han visste jeg skulle ut for å møte noen andre). Kom ut av huset og til parkeringen der sto bilen med 4 punkterte dekk.

Noen dager senere drar jeg og en venninne opp til parkeringen hans. Sparker og riper opp bilen, kastet 5-6 egg på bilen hans.

Det var min første bil, skikkeeelig fin :( Han hadde samme bil bare litt nyere modell så det svei nok mest for han. :)

Som om de eggene ville gjøre mer skade enn bulk og riper.. Tror de eggene var det siste som bekymret han...kvinnfolk..

Anonymous poster hash: 1848d...808

Skrevet (endret)

Som om de eggene ville gjøre mer skade enn bulk og riper.. Tror de eggene var det siste som bekymret han...kvinnfolk..

Anonymous poster hash: 1848d...808

Jajaja... han kuttet jo bare opp mine dekk. Og den perioden jobbet jeg på et bilsenter, så dekk var det minste problemet for meg :) Jeg ripet opp og bulket +masse egg .. Egg var bare for at det skulle bli klissete for han...

Endret av Aqila
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke ristet bort smerten og ydmykelsen han påførte meg. Det eneste som lindrer er tanken på å ta så jævlig hevn og la han føle akkurat det jeg føler nå.

Jeg vet jeg vil få svar som at jeg da blir "like god" som han og at det aldri kommer noe godt ut av det. Eller at karma vil ta han til slutt, uansett. Innerst inne vet jeg at jeg ikke kommer til å gjøre noe som helst, selv om jeg er helt ødelagt og blir sint bare jeg tenker på han.

Etter hun var utro og vi prøvde å fikse det, lå jeg med søskenbarnet og 3meningen hennes.

too be honest, føltes bra!

Anonymous poster hash: 18a12...4e2

Skrevet

Jeg har vell aldri tatt eller oppsøkt for å ta hevn, men...

det var engang jeg var på chatroullette, wow.... der så jeg eksen min runke. Tok print screen og fortalte det til alle jeg kjente, jeg var ung og slem.

Jeg har også sett eksen min danse en "rumpe" dans på youtube, jeg tror ikke det var meningen at kjente folk skulle se den, men den ble delt rundt.

...bad girl :P

• Liker 1
Skrevet

hvor gamle var dere?
AnonymBruker
Skrevet

Bare husk å ikke ta hevn på noen som fremdeles har nakenbilder av deg...

Anonymous poster hash: 75276...edd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh, han?? Hvorfor skulle det slå tilbake på henne?

Fortell på hvilken måte har han ydmykt deg så skal jeg finne en passende straff.

Anonymous poster hash: 54737...7b9

Hvordan kan du si det?

Om man hevner seg på noen, forandres man som person. Men vil man aldri vokse å bli en bedre person, så kjør på...

Er så mange som aldri ser konsekvense av hva de gjør... Trist!

Skrevet

hvor gamle var dere?

hehe jeg var 19, og han 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...