Gå til innhold

Jeg klinte med kusinen hans!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang..

Befinner meg på et sted på kanariøyene. Her har vi hus, så vi reiser her opptil flere ganger i året. Jeg er 96, og bor i Oslo. For fem år siden traff jeg en gutt (97) (her nede) og vi ble fort gode venner. Ved en tilfeldighet traff vi hverandre igjen for noen dager siden. Han bor i Kristiansand, og har hatt null kontakt med han tidligere. Han er her nede med familien sin, og jeg er her med min. I går kom kusinen til "Kristiansand" ned hit, og hun bor i Oslo (nærheten av meg). Jeg har aldri sett henne før.

Jeg var med "Kristiansand" i går, og da var kusinen der. Herrigud så pen hun var. Hun er 98, altså to år yngre enn meg. Det var tydlig at hun syntes at jeg var kjekk. Hun foreslo at vi skulle dra ut i sentrum å drikke. Så dagen etter gjorde vi det, alle tre.

Vi drakk ikke mye, jeg trakk én cocktail, og hun drakk også en. "Kristiansand" drakk mer. Ingen av oss var fulle. Det er mulig hun kusinen var litt brisen. Jeg var 100% edru. Etterhvert får "kristiansand" en telefon, sa han går ut av baren vi satt på. De spilte ganske høy musikk, og det var en god del liv i bynen, så han gikk langt vekk. Han var vel borte i 30min. Hva skjedde på de 30minuttene? Jeg skal ikke gå inn i detaljer. Men, vi råklinte!. Jeg klinte med kusinen til en god venn av meg. Hun ER så pen.

Etterhvert kommer "Kristiansand" tilbake, og da sier kusinen hans at vi to bare skal ut å ta litt luft. Klokken er nå 22:30. Vi sitter oss ned på en benk et stykke fra baren. Først snakket vi litt, også klinte vi igjen. Helt ærlig, det var herlig. Jeg har aldri kysset noen før. Klokken 23:00 får jeg en tekstmelding av "Kristiansand" at vi må møte han ved bakeren 23:15, fordi da skulle vi bli hentet. "Kristiansand" og kusinen bor i samme hus.

Hva er sansynligheten for at "Kristiansand" fatter mistanke for noe som helst? Jeg har ikke snakket med noen av dem siden jeg dro. Kleint. Hva tror dere skjer videre? I morgen skal jeg ikke møte de, men det skal jeg på Onsdag. Kusinen er veldig sånn: "Kan ikke du sove hos oss?". "Kan vi spille tennis?" Hun vil veldig gjerne være med meg!

Hva syntes dere? Jeg klinte med kusinen!! :vetikke:

Anonymous poster hash: cf7e5...ac9
Videoannonse
Annonse
Gjest Newbitch
Skrevet

Hvordan er hun to år yngre dersom du er 96 og hun 98?

• Liker 1
Gjest Episcopal
Skrevet (endret)

Jeg er født i 1996, altså jeg er 18år. Hun er født i 1998, altså hun er 16år.

Edit: Ikke anonym lengre..

Endret av Episcopal
Skrevet

Er dette noe stress, da? Om du og kusinen liker hverandre er jo det bare hyggelig. Dersom "Kristiansand" er en god kompis burde han forstå og støtte det :) Dersom du er usikker på hvordan han vil reagere kan du kanskje nevne for han at du liker kusinen hans.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror med hånden på hjertet at "Kristiansand" ikke bryr seg om hva kusinen driver med, eller hva du driver med. Hvorfor skulle han?

Måtte le litt, for utifra overskriften trodde jeg du var jente med kjæreste, og at du hadde klint med kusinen hans😂

Lykke til 96, så lenge du aldri gjør noe galt, er det ikke noen som bryr seg om hva du driver med ;)

YOLO😂😂😂😂

Anonymous poster hash: dc35c...e39

Gjest Episcopal
Skrevet

Problemet er at "Kristiansand" ikke svarer på tekstmelding eller på facebook. Og han var pålogget på facebook for 5 minutter siden. Spurte bare om det gikk bra med han osv...

Hvorfor svarer han ikke? Han pleier jo alltid å gjøre det....

Skrevet

Haha dette stusset jeg også på xD trodde det var skikkelig drama mellom noen oldiser her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...