AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Bor i Oslo. Hvor kan jeg få kjøpt dette? Er det ikke det samme som glansvask? Før fikk man det over alt :-/ Anonymous poster hash: 31b5d...c80
Infinite Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Har du sjekket på Vita eller HM? De solgte der før i hvertfall
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har også hatt skikkelig problemer med å oppdrive god, gammeldags glansvask.Anonymous poster hash: 52038...d98
Gjest BabyBlue Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Wella color fresh vet jeg mange er fornøyd med. Tror du kan kjøpe det på frisørsalonger som fører wella eller på nett. Den skal være mulig å vaskes ut etter ca. 10 vask. Om du i tillegg vil ha en kald undertone har jeg lest at du kan blande den med en sølvfarge som kommer i flere nyanser de der fra loreal (casting?) sitter som støpt og har masse rødtoner i seg som omtrent er umulige å få ut, så de er det bare å glemme med mindre det et det du foretrekker.
Prestekragen Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Har pleid å kjøpe wella-farge hos Nikita-frisør. Color touch heter den, og fargen går ut relativt raskt i mitt hår iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå