Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det her høres sutrete ut , men må bare få det ut ,

Jeg syntes jeg over strømmes av hvor hyggelig folk har det. Er det sommer så er det bading grilling kos og familie og ferie liv

Jul og påske likedan kos kos og atter kos

17 mAi kos og hygge , og ja det er bra det att folk har det bra ,

Men så kommer mitt poeng , hvorfor skal de på død og liv spørre meg om jeg har hatt fin kul fin ferie når de vet att alle slike dager er for meg så tunge og triste å komme igjennom ,

Ikke alle har noen feire slike dager m og for mitt vedkommende er de tunge og da syntes jeg de kan la være. spørre meg , Har mer enn nok m høre på maset om hvor hyggelig alt er ellers jeg

Anonymous poster hash: 2c7c5...59f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går da fint an å gjøre noe hyggelig ved sånne anledninger selv om man er singel og alene. Det finnes masse organisasjoner og klubber der man kan bli kjent med folk, og med en gang man er inne i et slikt miljø vil man finne folk å dele sånne dager med.

Det handler mye om hva du selv ønsker og orker. Den som intet våger, intet vinner!

Folk prøver bare å være hyggelige med deg når de spør. Hva med å benytte anledningen til å foreslå å gjøre noe sammen neste gang? :)

Anonymous poster hash: 2a627...181
AnonymBruker
Skrevet

Det her høres sutrete ut , men må bare få det ut ,

Jeg syntes jeg over strømmes av hvor hyggelig folk har det. Er det sommer så er det bading grilling kos og familie og ferie liv

Jul og påske likedan kos kos og atter kos

17 mAi kos og hygge , og ja det er bra det att folk har det bra ,

Men så kommer mitt poeng , hvorfor skal de på død og liv spørre meg om jeg har hatt fin kul fin ferie når de vet att alle slike dager er for meg så tunge og triste å komme igjennom ,

Ikke alle har noen feire slike dager m og for mitt vedkommende er de tunge og da syntes jeg de kan la være. spørre meg , Har mer enn nok m høre på maset om hvor hyggelig alt er ellers jeg

Anonymous poster hash: 2c7c5...59f

Hæ?

Jeg er selv singel og selv om jeg kanskje kan savne det å være to i slike perioder, så har jeg det da vanligvis på ingen måte kjipt eller tungt, men nyter dagene i eget selskap og med venner. Med mindre du sliter med en depresjon for tiden som du har fortalt dine nærmeste om, så er reaksjonen din rimelig far off....

Anonymous poster hash: ccdf4...c74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...