Gå til innhold

Hvem er din favoritt blogger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som spurt i overskriften - Hvem er din favoritt blogger om dagen? Og hvorfor akkurat denne bloggeren?

Anonymous poster hash: 67e83...93d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker andreabadendyck! :) Synes hun er så utrolig pen..

Skrevet

Pappahjerte, iallefall sofagrisprosjektet hans :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Blant toppbloggerne liker jeg Fotballfrue og Voe :)

Og av andre liker jeg Tattavkvinnene og Wa2wo :blomst:

Skrevet

Er det ikke hundretusenfjortenogenhalv tråder om denne dritten allerede? Tror jeg skal lage min egen anti-blogger tråd.

AnonymBruker
Skrevet

arsinoe.se. Hun har noen ekstreme tanker, men hun setter spørsmål ved så mange ting jeg aldri reflekterer og tenker over selv. Hun er veldig flink til å filosofere og sier mye klokt i bloggen sin! :)

Anonymous poster hash: 7efdd...fd7
AnonymBruker
Skrevet

Hedda, Fotballfrue og nettenestea er mine tre soleklare favoritter!

Men liker også Moniquelund, Mariannebeate, Mbadendyck (søsteren til AndreaBadendyck)... tjah!

Anonymous poster hash: 03e0d...054
AnonymBruker
Skrevet

Hedda, Fotballfrue og nettenestea er mine tre soleklare favoritter!

Men liker også Moniquelund, Mariannebeate, Mbadendyck (søsteren til AndreaBadendyck)... tjah!

Glemte å nevne Martheborge!!

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Som spurt i overskriften - Hvem er din favoritt blogger om dagen? Og hvorfor akkurat denne bloggeren?

Jeg følger nå og da 3-4 bloggere innen ulike fagfelt. Følger kun profesjonelle og som er nyttige innen generell utvikling og business, bl.a Harvard og Oxford.

Skrevet

Siden jeg føler det er usportslig av meg å foreslå min egen blogg, så slår jeg like gjerne et slag for en blogger som skiller seg markant ut fra resten av røkla i bloggeland akkurat nå: Han prøver nemlig å få den bloggen som har flest lesere!

...noe absolutt alle rosabloggere i Norge også gjør. Men metoden er det som gjør bloggen interessant. Jeg har skrevet et helt innlegg om den i min egen blogg: http://emiliesskap.blogg.no/1405365261_anbefaling_av_blogg_s.html

Og gidder du ikke lese den, gå rett til bloggen jeg nå prøver å anbefale her:

http://flestlesere.blogg.no/

• Opprett ny...