Gå til innhold

Skumgummimadrass med spesielle mål

Mars

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter skumgummimadrass i målene 210x100 cm og 175x75 cm.

Nokon som veit kor ein kan få tak i dette? På Jysk ol. kan eg berre finne standardmål og ikkje lengre enn 200 cm. Hadde vore kjekt med nye madrasser på hytten, er lenge sidan sist dei vart bytta ut. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest iGirl

Jeg vet om et sted de gjør dette, men det er på østlandet og skrivemåten din får meg til å tenke at du befinner deg i vest et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iGirl:

Er korrekt at eg ikkje tilhøyrer austlandet, men vil gjerne ha namn eller nettadresser til stader eg kan kontakte for informasjon.Er innstilt på at eg kanskje må til ein annan del av landet for å få tak i, må berre sjå litt på prisar og likande før eg eventuelt bestiller.

Endret av Mars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke kjøpe nærmeste standarmålmog skjære til med brødkniv etter å ha merket opp med kulepnn på madrassen hvor det skal skjæres??

Dette har vi gjort mange gangerr... fingerer helt fint.

Trekket utenpå kan du enten brette inn eller sy inn.

Anonymous poster hash: 5eaac...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

Til madrassa i 75x175 er dette fullt mogeleg. Dette var også planen :-)

Til madrassa som er 210x100 er det litt verre, då eg ikkje har vore i stand til å finne madrass som er lengre enn 200 cm og ei heller 100 cm brei. Ser for meg at det kan vera litt ugreitt å "skøyte" på i enden og langs kanten?

Men tar gjerne i mot tips dersom nokon har gjort dette med hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iGirl:

Takk for link, har no sendt ein mail!

Om andre har forslag, send dei gjerne. Om det er liknande tilbod på vestlandet hadde jo det vore supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har ihvertfall rammemadrasser på 2,20, mulig de har andre madrasser med disse målene også? Ellers kan du kontakte "båtbutikker" de lager som regel madrasser på mål :) Har hørt at Hansen og Dysvik elns gjorde det også, men er usikker. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...