Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 http://www.itavisen.no/art/1303841.html
jolie Skrevet 25. juni 2004 #2 Skrevet 25. juni 2004 Men det er så mye som ikke funker i Opera. Sambo maser på meg hver dag og er sur fordi jeg bruker IE. Den dagen Opera funker perfekt slik jeg vil ha det på 'mine' sider. Ja da skal jeg bruke det. Se her ja, dette ble skrevet i Opera og verre dill har jeg ikke vært borti. Vet du hvor mye som skulle til for å få skråstilt tekst, eller? Blæh.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Kan jeg få linker til sider (hvis det ikke blir for privat ) som ikke vises ordentlig i Opera. Ikke det jeg sier at det ikke finnes, men hittil har jeg kun problemer med windowsupdate og ellers Microsoft sine sider. Mozilla og Mozilla Firefox er også et godt alternativ forresten;)
Gjest Elenath Skrevet 25. juni 2004 #4 Skrevet 25. juni 2004 linker til mine sider opera ikke fungerer på: www.skandiabanken.no (min egen skyld, husker ikke opera passordet mitt :oops: ) www.neopet.no :oops: må jo passe på dyret mitt
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 I Opera versjon 7.5x fungerer Skandiabanken fint. At du ikke husker passordet har vel ikke akkurat så mye med browserene å gjøre Ikke så rart at www.neopet.no ikke fungerer siden det er www.neopet.com. Så ikke noe som ikke fungerte i Opera på den...
jolie Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Altså. Jeg liker ikke Opera. Punktum. Og det er bare fordi sambo elsker det Så ikke prøv og frels meg her altså! Og det er helt sikkert sambos innstillinger som gjør at sidene mine ikke funker. Vi krangler nemlig om cookies dagen lang, men jeg aksepterer ikke unødvendige cookies! :evil: Ok.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 Prøver ikke på noe som helst jeg...Du sa bare at det var sider som ikke fungerer i Opera. Alle sier det, men jeg merker ikke så mye til det. Noen få unntak, som regel har de noe med Microsoft å gjøre(merkelig nok). Syns det likevel er provoserende av MS å ta sikkerheten så slapt, fordi ingen bytter nettleser alikevel. De vet godt at de fleste PC-brukere ikke vet om noen andre browsere.
Soul Skrevet 25. juni 2004 #8 Skrevet 25. juni 2004 Jeg er utrolig glad for Opera! Veldig kjekt å kunne ha mange nettsider oppe samtidig f.eks... Også liker jeg at det er norsk!
Gjest Elenath Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 I Opera versjon 7.5x fungerer Skandiabanken fint. At du ikke husker passordet har vel ikke akkurat så mye med browserene å gjøre Ikke så rart at www.neopet.no ikke fungerer siden det er www.neopet.com. Så ikke noe som ikke fungerte i Opera på den... fikk ikke brukt www.neopet.com heller jeg da Får opp siden, men kommer meg ikke inn på linken. At jeg ikke får brukt skandiabanken er helt min skyld ja Det finnes vel ingen måter å endre det på vel? :-?
Gjest Elenath Skrevet 25. juni 2004 #10 Skrevet 25. juni 2004 Fikk til både det med passordet, og så virker neopet nå også. Da skal jeg fra og med nå kun bruke Opera!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2004 #11 Skrevet 26. juni 2004 I Opera er det noe som heter "Wand". En knapp oppe over siden. Første gang du logger i et sted, her på KG, eller i banken, kan du lagre passordet der. Neste gang klikker du bare på "Wand"-knappen.
Gjest Elenath Skrevet 26. juni 2004 #12 Skrevet 26. juni 2004 I Opera er det noe som heter "Wand". En knapp oppe over siden. Første gang du logger i et sted' date=' her på KG, eller i banken, kan du lagre passordet der. Neste gang klikker du bare på "Wand"-knappen.[/quote'] Jeg kanikke bruke den på det sikkerhetspassordet opera ber om når jeg bruker sertfikatet mitt vel? :o uansett fikk jeg fikset det - slettet det gamle glemte passordet og husker det nye godt nå. :D
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #13 Skrevet 26. juni 2004 Jeg bruker Opera, det er særdeles sjelden jeg kommer over sider som ikke funker (nesten aldri, og sider som ikke funker i de fleste webbrowsere kan dra dit pepper'n gror etter min mening). Og jeg har absolutt null problemer med f. eks. KG og å skrive i skråtekst er ikke noe probelm i det hele tatt. I tillegg er det mer stabilt og kjappere enn Exploder.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #14 Skrevet 29. juni 2004 er det bare jeg som har trøbbel med å få rik tekstredigering på i hotmail på opera? Det går jo an legge ved vedlegg, så hvorfor virker ikke det også? Lastet akkurat ned ny versjon av opera og tenkte jeg skulle begynne å bruke den. Er ikke så ofte jeg trenger det, men det er ei venninne som på død og liv vil ha stor tekst...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juni 2004 #15 Skrevet 29. juni 2004 Har du sjekket størrelsen på .rtf-dokumentet(hvis det var det du mente). Dem blir veldig ofte store, mange ganger større enn et word-dokument.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #16 Skrevet 29. juni 2004 Nei, jeg mente redigering av tekst rett i nettleseren. I hotmail er det mulig å putte på ft, kursiv, skrifttype, størrelse og sånne ting. det virker i ie, men i opera funker det ikke hos meg. Og nå som de aller fleste sider takler opera, så vil jeg jo helst bruke det. Kunne jo skifte til annen e-post, men nå har jeg hadde denne hotmail-adressen så lenge...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juni 2004 #17 Skrevet 29. juni 2004 Du har helt rett, det fungerer ikke i Opera og heller ikke i Mozilla Firefox for den saks skyld.Under menyen tools kommer ikke richt text fram i Opera eller Mozilla.. Men du veit MSN = Microsoft. Burde egentlig ikke være noen overaskelse.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #18 Skrevet 29. juni 2004 Har du sjekket størrelsen på .rtf-dokumentet(hvis det var det du mente). Dem blir veldig ofte store' date=' mange ganger større enn et word-dokument.[/quote'] Nei nå får du gi deg! Det er jo word dokumentene som blir mye større en rtf.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juni 2004 #19 Skrevet 29. juni 2004 Kommer helt an på. Dersom du har bilder, tabeller og diverse stæsj i Word blir .doc mye mindre enn .rtf. Jeg lagret et Word-dokument på 2 MB til .rtf, den ble da på 125 MB. Jeg gjorde det samme med et annet Word-dokument som bare hadde litt formatert tesk; Kursiv, header osv... Da ble den litt mindre i .rtf.
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 #20 Skrevet 29. juni 2004 Uansett -- at man ikke kan endre på tekst i hotmail i Opera o. l. er en GOD ting. Jeg hater når folk sender meg tekstformaterte e-mails, det ser ikke bra ut i mailleseren min. Men det verste er folk som sender mail i HTML. *grøss* Det ser ille ut, det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå