AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Tenker å ha en litt positiv tråd her siden det blir en del negative. Nevn en eller flere morsomme eller rare ting ved kjæresten din! Det kan godt også være noen han/hun har sagt eller gjort en gang, så det trenger ikke være konstant. Jeg kan begynne. Min kjæreste har fobi mot jentetissing . Det er faktisk helt seriøst. Han blir uvel om han hører tisselyden til en jente. Ikke fordi han synes urinering er ekkelt, men fordi han synes det har en rar lyd. Fobier er jo ofte vanskelig å forklare, og det er i alle fall vanskelig for meg å forstå siden jeg er kvinne og er vant til lyden, men jeg får i alle fall lov til å gå på do når han er på badet om jeg lover å ikke lage så mye lyd Anonymous poster hash: a76cf...8d7
Nanami Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Han takler ikke lyden når man blar i en bok. Han er som en hund og eeeeelsker å bli klødd i hodet. Etter en øl for mye spretter han ut på dansegulvet og danser samtidig som han holder seg i kragen på skjorten, han ser så morsom og rar ut når han gjør det. Når han sovner drar han meg heeeelt inntil seg og nekter å slippe. Han tenker aldri før han snakker og kan komme med de minst intelligente uttalelsene i verden, for å så innse rett etterpå hva han akkurat sa. Det er egentlig ganske mange søte og rare ting han gjør, og alt får meg til å smile og bli varm inni meg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Han får ikke sove hvis puta hans ligger oppned. Anonymous poster hash: b88f1...be6
ChristianLouboutin Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Han smatter ekstra mye når han spiser druer det er så søtt fordi han koser seg sånn. Han blir helt døsig hvis jeg stryker på han og han er bare helt fantastisk! Bra tråd! 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Han takler ikke lyden når man blar i en bok. Han er som en hund og eeeeelsker å bli klødd i hodet. Etter en øl for mye spretter han ut på dansegulvet og danser samtidig som han holder seg i kragen på skjorten, han ser så morsom og rar ut når han gjør det. Når han sovner drar han meg heeeelt inntil seg og nekter å slippe. Han tenker aldri før han snakker og kan komme med de minst intelligente uttalelsene i verden, for å så innse rett etterpå hva han akkurat sa. Det er egentlig ganske mange søte og rare ting han gjør, og alt får meg til å smile og bli varm inni meg. Aw Anonymous poster hash: a76cf...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 . Han blir helt døsig hvis jeg stryker på han og han er bare helt fantastisk! Bra tråd! Det blir min og! Han hadde aldri fått fotmassasje før jeg gav han første gang, og da sovna han Anonymous poster hash: a76cf...8d7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Mange ganger når han ser på noe, enten meg eller noe han synes er rart eller noe så får han så utrolig nydelig blikk. Kan ikke beskrives men jeg blir varm i hele meg og må ta hendene mine på kinnene hans og kysse han. Anonymous poster hash: ed331...ab3 1
Sommerfugl86 Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Flott tråd! Min mann elsker å bli kilt under beina eller på ryggen.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Kjæresten min elsker å danse! Men han kan det overhodet ikke Men danses skal det, og jeg har fått endel snap-videoer fra søstrene hans der de danser sammen til diverse 90-tallsslagere. Han kan helt fint også danse med mine søsken, om det så er Justin Bieber eller Rammstein, de tar helt av! Fyren er snart 30 år gammel, men det danses så godt som hver dag Blir nok ikke brudevals i vårt bryllup, men danse skal han få lov til likevel Anonymous poster hash: 40170...a88 5
Lollipops Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Han har en slags tvangstanke om at senga må være helt perfekt før vi legger oss. For eksempel at overmadrassen ikke kan ligge skjevt, lakenet må ikke ha en glippe, og dyna skal være fint redd opp. Er jo helt greit det, men ganske irriterende om jeg allerede har lagt meg i senga og blir bedt om å reise meg opp fordi han må "ordne på senga". Når jeg lener meg mot han med kinnet mitt mot munnen hans, så kysser han meg automatisk. Det er så søtt, ofte om morgenen når han ligger der i halvsøvne så kan jeg lene meg mot han og han kysser meg. Selv om han egentlig sover. 3
netpuppy Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Kjæresten min kan ofte begynne å prate med meg om noe han sitter og tenker på uten å huske at han bare har sittet og tenkt og at jeg derfor ikke har fulgt med på tankerekka hans i det hele tatt. Så sitter han der helt uforstående til at jeg ikke har snøring på hva han prater om. Han kan også begynne diskutere med meg om de merkeligste ting, helt seriøst. Som for eksempel hvordan vi hadde løst det rent praktisk om zombieapokalypsen startet i morgen. Vi har en detaljert plan. Han gir verdens beste klemmer og holder meg godt fast når vi sover. Akkurat denne søte tingen har alle vennene hans som har sovet i samme seng som ham også opplevd. Han er rett og slett helt herlig Endret 16. juli 2014 av netpuppy 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Han elsker katten min! blikket han får når han koser med den eller leker med den (som han gjør MYE) er så fullt av omtenksomhet og glede at jeg blir forelsket helt på nytt. han er mer bekymra enn meg hvis katten oppfører seg bittelitt utenom det vanlige, og sniker til pusen godbiter når han tror jeg ikke ser det. Anonymous poster hash: 167c0...cf5 5
masekopp Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 - Han lager klikkelyder (ligner på de delfiner lager) når han sover. - Han fører helt normale samtaler med meg i søvne (han har øynene åpen og det virker ikke som han sover, helt til noe plutselig ikke passer inn).
Nuttery Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Kan skrive om ekskjæresten min, da! Når vi var på besøk hos foreldrene hans, sov vi alltid på gutterommet hans. Da MÅTTE han sove på madrass på gulvet, og jeg måtte sove i senga! Ikke søren om vi kunne ligge litt trangt Da ble han kvelt, sa han.... Dog hjemme, i dobbeltsenga, måtte vi ligge heeelt tett for å sove. Artig hvordan omgivelsene påvirker
daizzy Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 Hvis kjæresten min ikke får sove ligger han atmed meg og ser på meg og smiler mens jeg sover..en gang våknet jeg og da lå han der og smilte..søtt:) han skriver mange huskelapper til seg selv. F eks: husk å bestille frisørtime og husk betale regninger, hehe. Han får også helt fnatt hvis jeg kiler han under føttene..haha <3 1
Purple Basil Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 Han har en rar/morsom latter. I starten trodde jeg han hadde pustebesvær hver gang han lo.. Heldigvis var det ikke noe alvorlig
Ida33 Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Nesten hver natt så halv våkner typen min å hver gang sier han : jeg er så glad i deg pusen min men han kan aldri huske det. Han har verdens morsomste latter. Han har skikkelig stril dialekt som e kjempe søtt.
bippo Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 Han finner opp nye kallenavn til meg hver dag, og det er som regel ord som ikke betyr noe som helst. Når vi går sammen rundt i byen begynner vi ofte å "jamme", han kan begynne med å synge en helt random basslinje, og så følger jeg opp med trommelyder eller tekst eller noe sånt. Det er morsomt. Uansett hvor vondt jeg lukter, syns han at jeg lukter godt. Musikk er viktigere enn alt for han. Før jul skulle han ut og kjøpe julegaver, men kom hjem med en ny gitar i stedet. Det ekleste han kan tenke seg er å bite på tørr håndduk. Han ser aldri en film eller tv-serie to ganger. Når jeg lager middag setter han seg ofte ned med gitaren og dikter opp ekstremt kristne sanger som han sitter og synger frem til middagen er ferdig. (Han er den mest ikke-troende jeg vet om)
inlovewith Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Han elsker å bli klødd i skjegget. Han spiser bare hele peanøtter, aldri halve. Han får helt noia om dyna ligger feil vei, med "tåsiden" opp. Han sover dårlig hvis han ikke får holde rundt meg når han sover<3 Endret 17. juli 2014 av inlovewith
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 Min prøver å spise sunt og gjemmer se bak kjøleskapsdøren og spiser sjokolade Han snorker og når jeg dytter ham litt da beklager han og sier at han skal slutte med en gang Hvis jeg er i dårlig humør og begynner å krangle da forsvinner han plutselig og begynner å rydde og vaske Han synger i dusjen med sånn dame-stemme og danser rundt med håndkle Anonymous poster hash: cf26b...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå