AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg og kjæresten min er vant til å alltid være sammen, men nå måtte han reise vekk en uke i forbindelse med jobb. Vi har aldri vært så lenge fra hverandre før. Nå sitter jeg her med vondt i magen og lurer på hvordan jeg skal få sovnet i natt. Jeg vil ikke mase på han, og vet at man har godt av å være litt fra hverandre også. Det er jo bare en uke. Men hvordan takler dere det? Jeg pleier å ligge i armkroken hans og se film på denne tiden, og nå sitter jeg her alene og tenker bare på at jeg savner han. Uff, nå er jeg ordentlig patetisk. Råd anyone?Anonymous poster hash: 7c8e0...d5f
pluttipott Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Kanskje du kan prøve å tenke på de som har ÅR borte fra hverandre, og at du kommer til å se kjæresten din igjen om bare én uke. Jeg var ulykkelig i et forhold i et halvt år, avstandsforhold med en som ikke var snill mot meg. Du er heldig som har en kjæreste som (antakelig) er snill mot deg.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Kanskje du kan prøve å tenke på de som har ÅR borte fra hverandre, og at du kommer til å se kjæresten din igjen om bare én uke. Jeg var ulykkelig i et forhold i et halvt år, avstandsforhold med en som ikke var snill mot meg. Du er heldig som har en kjæreste som (antakelig) er snill mot deg. Ja, jeg har prøvd å se det på den måten. Det er jo bare en uke, helt ubetydelig i forhold til de som må være lengre fra hverandre. Men likevel er det skikkelig uvant og ubehagelig. Klarer ikke konsentrere meg om noe for alt jeg gjør er å tenke på han. Han er ordentlig snill med meg og vi har et ordentlig bra forhold. Er vel derfor jeg tar det så veldig tungt også. Skal være uten min beste venn til å prate med og kose med. Anonymous poster hash: 7c8e0...d5f
Cecee Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo egentlig bare utrolig koselig da! At dere har det så bra sammen at det er skikkelig kjipt å være en liten uke fra hverandre. Kjempesøtt han savner sikkert deg akkurat like mye, så bare tenk på det. Kjæresten min reiser veldig mye pga jobb, men vi sender meldinger og oppdaterer hverandre i løpet av dagen, og så ringes vi alltid før vi sovner. Kjempefint å høre stemmen hans og vite at han har det bra og tenker på meg. Da er det litt lettere å være borte fra hverandre
Gjest Awzm me Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Kjæresten min skal snart i militæret og bli borte er år, så vi må bare "suck it up" Kan være sårt med en uke fra hverandre når man henger sammen hver dag, kjæresten min var borte en uke en gang, og det gikk bra etter et par dager, så lenge man passer på å gi oppmerksomhet og ha kommunikasjon
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Har du aldri vært singel, eller? Anonymous poster hash: 5028c...5ce 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå