Gå til innhold

En grei kalorikalkulator?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? Har my fitnesspal, men skulle gjerne hatt noe enklere.

Eksempel: La oss si at det er 200 kalorier i en matvare pr 100 gram, og jeg spiser 14 gram. Er det noen kalkulatorer som kan regne ut hvor mange kalorier jeg har fått i meg da? Uten å måtte fylle inn type matvare og slike ting.

Kan selvsagt regne det ut selv, men hadde vært greit med en kalkulator som gjorde det kjapt og enkelt for meg :-) Spesielt når jeg skal telle flere ting.

Anonymous poster hash: 66a4b...77e
Skrevet

Høres ut som det er noe ala Excel du ønsker?

Skrevet

Det er veldig lett å regne ut selv altså! I ditt eksempel: 2x14 = 28 kalorier, ikke verre enn det ;)

Skrevet

Jeg har en app som heter "Kaloriteller", den kostet 20 kroner på App store og er veldig bra. Legg inn all info om deg selv (alder, kjønn, vekt, treningsnivå osv). Du kan også legge inn egne matvarer i tillegg til det store spekteret som er der fra før. Den lager grafer over kaloriinntaket ditt, vektøkning/reduksjon osv. veldig kjekk :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en app som heter "Kaloriteller", den kostet 20 kroner på App store og er veldig bra. Legg inn all info om deg selv (alder, kjønn, vekt, treningsnivå osv). Du kan også legge inn egne matvarer i tillegg til det store spekteret som er der fra før. Den lager grafer over kaloriinntaket ditt, vektøkning/reduksjon osv. veldig kjekk :)

Eller få det gratis: MyfitnessPal. Den er veldig bra! :)

Anonymous poster hash: 3f99a...61d

Skrevet

Lifesum:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...