AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er en single dame og ønsker flere barn. Har datet en del på nettet, men lurer på når dere syntes det er for tidlig å spørre om det med barn? Datet en en stund for å så finne ut han ikke vil ha barn. Datet og en og spurte første date og han virket som om ikke ville svare på spørsmål. Andre i samme situasjon her kanskje. Og hva gjøre? Anonymous poster hash: cda9b...50c
Peter42 Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Det er en ganske naturlig ting å ta opp å få svar på i løpet av de første datene, vil i hvert fall jeg mene
Meline37 Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Jeg mener at det er lurt av deg å ta opp temaet tidig. Hvis du foreks har en profil på nettet, så ville jeg poengtert barneønske i den. For dette er ønske om hvilke liv du ser for deg, og veldig viktig. Jeg var kjæreste med en fyr ji åtte måneder. Han visste at jeg ønsket barn, men han var ikke så innstillt på det, og ville egentlig ikke ha sa han. Jeg tenkte at jeg kunne overtale han på sikt, men det gikk ikke, for han virket helt låst ut på at han kunne ikke se for seg selv med et barn. Jeg ville ikke satse på han videre pga det. Men det var gjerne ikke bare det som gjorde at jeg ikke ville satse på han. Det var nok også pga at han var en annen type enn meg og viste dårlig med forståelse for hva jeg føler og tenker. I dag stiller jeg meg selv spørsmålet: Kan jeg være sammen med en uten å få barn? Jeg har jo barn fra før av, og vil egentlig ikke rote livet til,, og er redd de føler seg utenfor, men egentlig så har jeg ennå et ønske om å få en familiesituasjon igjen, med en grei mann, og felles barn, men da må mine barn gå godt i hop med mannen jeg treffer. Er viktig for meg at kjemien mellom mine barn og min kommende mann er veldig god. Ellers funker det bare ikke. Endret 15. juli 2014 av Meline37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå